r0xize Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam,posiadam komputer ASRock 156b i chciałbym go trochę zmodernizować:Procesor: i5-560M 2.67GHzRAM (w miare możliwości dokładny model): 2 x 2GB DDR3 1066MHzKarta graficzna: GeForce GT425MDysk twardy (przynajmniej informacja o ATA/SATA):- 500GB, 7200 rpm- Support 2.5" SATA HDDZasilacz (dokładny model): 90W/19V AdapterKwota, którą chciałbym przeznaczyć to około 800 zł. Chciałbym zakupić na pewno dysk SSD tylko nie wiem jaki będzie pasował (o ile w ogóle jakikolwiek będzie pasować) i może zmiana ramu na 8gb?Jestem zielony w temacie hardware'u ale postaram się odpowiedzieć na wszelkie możliwe pytania jak najlepiej WesołyPozdrawiam,r0xize. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Tego sprzętu raczej nie zmodernizujesz , nie wiem czy poza ramem i dyskiem da się coś w tym zmienić . Płyta ma 2 sloty na ram , więc jak chcesz więcej niż teraz masz to kup kość 4GB DDR2 i wyjmij jedną z obecnych kości . Co do dysku SSD - to wejdzie bez problemu ale prawdopodobnie będzie trzeba nim zastąpić obecny dysk . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0xize Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Czyli jeśli dobrze rozumiem nie ma opcji dołożenia dysku SSD tylko i wyłącznie wymiana? A ram wymienić z DDR3 na DDR2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 Napisałem że prawdopodobnie a nie że się nie da w ogóle , może być że jednak jest tam miejsce na drugi dysk . A wymiana DDR2 na DDR3 ( ani odwrotnie ) jest nie możliwa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...