Skocz do zawartości
duniek

MSI GTX570OC problem z temperaturą i serwisem

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem z kartą jak w tytule , otóż po naprawie gwarancyjnej przegrzewa się GPU. Reklamowałem ją ponownie ale serwis stwierdził że wszystko jest OK. Wczoraj przyjechała z serwisu i pod obciążeniem max jaki uzyskałem to 102 stopnie, masakra

Szczegółowo problem opisałem na oficjalnym forum MSI

https://forum-pl.msi.com/index.php?topic=9202.0

Napisałem ponownie do Komputronika gdzie kartę kupowałem, wysłałem maila bezpośrednio do MSI info.pl@msi.com

Jak skutecznie wyegzekwować naprawę, ponowne wysyłanie do serwisu jest totalnie bez sensu, poleży 1,5 miesiąca (tyle trwała ostatnia naprawa) i odeślą ponownie.

Może ma ktoś przetartą ścieżkę na tego typu przypadki, mi po woli ręce opadają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykra sprawa.

 

Serwis pokpił sprawę.

 

Poczekaj na odzew od MSI, może kartę przyjmą i wymienią, lub poprawią chłodzenie.

 

102 stC, to za dużo.

 

 

 

Masz jak najbardziej uzasadnione warunki dla złożenia reklamacji.

 

Coś mi się wydaje, że będziesz musiał postraszyć serwis Rzecznikiem Konsumenckim, bo u nas w Polsce jak nie postraszysz, to nic nie załatwisz.

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

ja jestem w podobnej sytuacji równiez firma Komputronik, moja karta uległa spaleniu a dokładniej mowiąc jeden z kondesatorów ceramicznych iskrzył, z serwisu karta wróciła z przeciętym kondesnatorem i informacją że produkt jest w pełni sprawny i oddają nic nie robiąc jednak zrobili [w/w kondensator] po moim monicie w tej spr nastąpiła cisza MSI Polska miilczy a Komputronik po niemalże 10 mailu odpisał że karta jest w pełni sprawna, co jest nie prawdą bo karta znowu przestała działać objawy są takie same jutro karta wraca do Komputronika, ale coś czuje że sprawa będzie miała swój finał w sądzie. Natomiast MSI Polska nie raczyła na dzień dzisiejszy ustosunkować do całej sprawy.

 

Tutaj dokładniejsze info:

http://forum.purepc.pl/topic/352591-wszystko-o-geforce-gtx-780-770-760/?p=3881592

 

http://forum.purepc.pl/topic/352591-wszystko-o-geforce-gtx-780-770-760/?p=3881597

Edytowane przez HubiiDubii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Widziałem rano że pisałeś na forum MSI. Rozmawianie z Komputronikiem odpuść ja też ich cisnąłem ale oni są tylko pośrednikiem pomiędzy Tobą a serwisem MSI i tak naprawdę szkoda czasu na mailowanie. Podstawowym problemem jest serwis MSI ich opieszałość (dwie naprawy serwisowe zajęły w moim przypadku blisko 3 miesiące, masakra) i podejście do klienta (próbowali mi wmówić że u nich karta osiąga max 91 stopni a problemem jest wentylacja mojej obudowy). Tak jakbym nie używał jest przez prawie 3 lata i nie wiedział jak pracowała przed naprawą. 

W sumie to jak nic nie załatwimy poprzez forum to pozostanie tylko sprawa na drodze powództwa cywilnego.

Edytowane przez duniek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytają, czytają nawet udało mi się wyłapać bana za post kumpla ;) Innego kontaktu z MSI nie ma, na maile nie odpowiadają a telefonicznie niczego nie załatwisz gdyż obsługą gwarancyjną peryferiów zajmują się reselerzy ;) Pozostaje oficjalne forum.

Edytowane przez duniek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że każda ze stron ma swoje racje ale szlak mnie trafia kiedy mam do czynienia z takim olewczym podejściem do obsługi klienta gbybym ja tak podchodził do sprawy mojej firmy dawno by nie było na rynku. Płacę za towar więcej niż przeciętny Kowalski zarabia miesięcznie kupuje towar w Polskich firmach aby ''żyło się nam wszystkim lepiej'' a w zamian zostaje ''osikany ciepłym moczem i próbuje mi się wmówić że pada'' nie tędy droga. Jeżeli ja ze swojej strony dotrzymałem wszystkich warunków oczekuje tego samego od drugiej strony. Tak jak pisałem wcześniej jestem skłonny oddać sprawę do sądu jeśli warunki obsługi gwarancyjnej nie zostaną dotrzymane mam dość. Nie którzy w naszym kraju chyba nie wiedzą że jeden zadowolony klient to jedna dobra opinia a ten nie zadowolony to dziesięć negatywnych głosów. Mam nadzieje że sprawa zostanie załatwiona w należyty sposób tak aby pokazać że firma MSI wie jak sprawić aby wieloletni klient nie poszedł do konkurencji.

Nie wiem jak jest z tym czytaniem bo na wysłany list, mail, oraz temat na forum nie uzyskałem jak dotąd żadnej odpowiedzi.

A wystarczy tak nie wiele dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą wkrótce jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Panem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HubiiDubii, poczytaj o reklamowaniu z uwagi na niezgodność towaru z umowa. do 6 miesięcy od daty zakupu domniema się że uszkodzenie było w momencie kupna.

Reklamując też z tego powodu możesz wybrać w pierwszej kolejności naprawa lub wymiana, w drugiej jak pierwsze nie będą do zrealizowania kasę.

Myślę, że jak w ten sposób złożysz reklamacje i odmówią to będzie solidna podstawa żeby dalej walczyć o swoje.

 

co do dunika to niestety ale sprawa dużo trudniejsza bo byś musiał udowodnić że uszkodzenie jest od momentu zakupu a to byłoby bardzo ciężkie do zrealizowania.

 

polecam poczytać ten poradnik

http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro skierowales karte z tytulu niezgodnosci z umowa, a oni wyslali na serwis to uderz do komputronika. W szczegolnosci jesli masz to na pismie.

 

Chociaz tak niedokladnie opisujesz, ze nie wiem juz czy reklamowales z tytulu gwarancji czy NTzU.

 

SKLEP NIE MA PRAWA w/g wlasnego widzimisie kierowac sprawa. Ty decydujesz, czy korzystasz z gwarancji czy niezgodnosci z umowa. Na oslej byl ostatnio temat jak ESC zrobilo dokladnie taki numer. Sprawa skonczyla sie baaardzo zle dla ESC.

 

Bielski napisal dobrze, ale z bledem. Nie ma czegos takiego jak pierwszej kolejnosci jakie kroki mozesz podjac TY czy SKLEP. Wybierasz, wymiane na nowy bez wad, naprawe badz zwrot. Sklep nie ma prawa odrzucic czy wybrac wygodniejsza forme dla siebie.

 

http://forum.purepc.pl/topic/355676-przygoda-z-reklamacj%C4%85-i-serwisem-escpl/?do=findComment&comment=3843655

http://forum.purepc.pl/topic/211152-gwarancja-i-rekojmia-jak-to-w-ogole-dziala/

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamacje napisałem z tytułu niezgodności towaru z umową poprosiłem o wymianę na nowy lub zwrot poniesionych kosztów zakupu oni wysłali kartę na serwis więc zrobili według własnego zdania. O to właśnie mi się rozchodzi że nie stosują się do przepisów tylko robią po swojemu.

Możesz podać link do sprawy z ESC albo napisać coś więcej na yrn temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz linki w poscie. Piszesz skarge do sklepu i dajesz im 7 dni na wymiane towaru na nowy.

 

Jak jestes osobiscie dajesz im pismo w 2 egzemplarzach i maja podpisac odbior na twojej kopii wraz z data. A potem w zaleznosci co zrobia, masz wszystko w linku o ESC co dalej.

 

A jesli zrobiles tak wczesniej przy pierwszym razie i minal ustawowy termin od tamtego pisma na rozpatrzenie sprawy, reklamacje z tytulu NTzU uznaje sie za zasadna... czyli teoretycznie idziesz do sklepu po nowa karte lub kase. Jesli nie, od razu do sadu mozesz.

 

Bo to ze oni wyslali do serwisu, to jest ich problem nie twoj.

 

Na dobra sprawe, karta jest ich wlasnoscia gdyz rozporzadzili mieniem nie w zakresie w ktorym mogli... czyli dzialaja na twoja niekorzysc juz w momencie wyslania karty do serwisu, a co za tym idzie, nie chcesz brac karty spowrotem w takim stanie jakim wraca w ogole. Teraz nie maja wyjscia z tego co moga zrobic tylko musza zwrocic kase lub karte.

 

Gorzej ze przyjales karte, ale jest to wina niedbalstwa sklepu.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc po majowym weekendzie wrócę z tematem do nich. Poniżej treść wysłanego pisma:

 

REKLAMACJA

 

z tytułu 2-letniej odpowiedzialności

sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową

 

W dniu 20/01/14 r. zawarłem z Państwem umowę sprzedaży na kartę graficzną GeForce GTX 780MSI - GRGFN780TF3GD5OC za kwotę 2049 PLN. Faktura VAT nr FF-321000/2014/01/04774. Niestety, przedmiotowy towar posiada obecnie następujące niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, które ujawniły się w dniu 01/04/14, nie uznaliście Państwo pierwszej reklamacji twierdząc, że karta jest w pełni sprawna, dokonaliście modyfikacji polegającej na przecięciu rezystora powodującego zwarcie i odesłaliście kartę; po tygodniu tj. 24/04/14 karta ponownie przestała działać w związku z powyższym sprzęt:

 

- nie odpowiada oczekiwaniom opartym na składanych publicznie przez Państwa zapewnieniach na stronie produktu, iż karta graficzna GeForce GTX 780 stanowi ewolucyjny krok odnośnie wydajności w grach PC - gwarantuje niesamowicie szybką i płynną rozgrywkę przy bezszelestnej pracy karty w każdej sytuacji. Dzięki karcie GTX 780 doświadczysz wydajności w czystej postaci, oraz że marka zastosowanych podzespołów, będzie wydajna, wytrzymała i solidna oraz wolna od jakichkolwiek niezgodności, rzecz nie ma w/w właściwości,

- przedmiot nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, oraz właściwości towaru
nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju

- towar mimo zastosowania się do zaleceń producenta, warunków gwarancji, nie modyfikowania
go (rezystor został przecięty przez Państwa serwisantów podczas pierwszej reklamacji) i używania zgodnie z przeznaczeniem oraz prawidłowego montażu przestał działać,

 

Z uwagi na powyższe oraz charakter podanej niezgodności (naraża mnie na znaczne niedogodności), a dodatkowo, że niezgodność towaru z umową jest istotna, na podstawie
art. 8 ust. 1 i 4 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), wnoszę o wymianę na egzemplarz wolny od wad bądź zwrot ceny towaru w terminie 14 dni od dnia złożenia zgłoszenia.

Edytowane przez HubiiDubii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie ma mowy o respektowaniu przepisów lub zapisów gwarancyjnych przez Komputronik. Napisze Wam jak było u mnie. Pierwsza naprawa bardzo długo się przeciągała nie jestem pewien ale wydaje mi się że serwis po 14 dniach powinien mnie poinformować iż wysyłają sprzęt do serwisu zew. i termin zostanie wydłużony do 28 dni roboczych. Myślicie że dostałem jakąkolwiek informacje, zapomnijcie, karta przyjechał tuż przed końcem terminu. Myślicie że dostałem nową gwarancję wydłużoną o czas naprawy, nic z tego. Druga naprawa (przy zgłoszeniu dostałem odmowę przyjęcia sprzętu do naprawy bo przecież gwarancja już się skończyła, nikt nie przeczytał mojego zgłoszenia gdzie opisałem pierwszą naprawę i nikt nie pomyślał o wydłużeniu gwarancji, musiałem zadzwonić i ponownie wytłumaczyć).  przeciągała się i w momencie gdy minęło 28 dni zacząłem wydzwaniać z pytaniem gdzie jest sprzęt ? nikt nie wiedział, Pani pracująca na infolinii trzy razy (dzień po dniu) obiecywała kontakt ze mną ale nie zadzwoniłam nigdy ;) Dopiero po awanturze z kierownikiem (który podczas rozmowy ze mną jako pierwsze co zasugerował to to że ponowne uszkodzenie mogło być spowodowane ingerencją osób trzecich ;) czyli sam sobie ją zepsułem tak że się teraz przegrzewa) i napisaniu paszkwila do prezesa, zarządu, kierowników i świętego mikołaja karta przyjechała po 30 kilku dniach roboczych, na moje pytanie co z 28 dniowym terminem naprawy zaczęto mi tłumaczyć że oni czas liczą od momentu wysyłki do serwisu zew. czy coś w tym stylu, czyli mogą naprawiać ile chcą ;) Jak sądzicie czy dostałem wydłużoną gwarancję ;) no way. Dlatego zakończyłem już korespondencję z tym sklepem, jak karta działa i nie generuje artefaktów to wszystko jest OK tyle na koniec się dowiedziałem.

Co do MSI to kumpel przestrzegał mnie właśnie przed ich serwisem ale ja pomyślałem bez jaj mamy 21 wiek kart miałem już mnóstwo różnych producentów, robiłem już naprawy i wymiany gwarancyjne i nigdy nie było problemu to dlaczego tym razem ma być inaczej, jest inaczej ;)

Moja karta najprawdopodobniej miała problem z zimnym lutem i w serwisie wylądował w piekarniku, może miała reballing, nie wiem ale nie wyszło to robi się wszystko aby naprawić sytuację a tu co mam, sami widzicie muszę udowadniać że jest tak jak mówię, prosić kumpla o potestowanie swojej itd. Sami wyciągnijcie wnioski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety komputronik (specjalnie z małej litery) wykręca się sianem moja sprawa przekazana została do Rzecznika Praw Konsumenta a w ostatecznie sprawa skończy się w sądzie. Odmową tym razem jest fakt iż w/w kondensator przeciął się sam i oni nic na ten temat nie wiedzą bo mają "szczegółową kontrolę podczas przyjmowania sprzętu do naprawy" czym śmią twierdzić że zrobiłem to ja sam pytanie tylko na jakiej podstawie karta została przyjęta do reklamacji za pierwszym razem??? Znacie jakąś agencję reklamową na terenie Poznania chciałbym wynająć bilbord najlepiej blisko ich siedzimy i umieścić na nim "pozdrowienia dla nich"  :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na forum MSI nikt nie raczył się zainteresować wątkiem, natomiast tematem zainteresował się rzecznik praw konsumenta w moim mieście i o dziwo Komputronik nagle chce rozmawiać tzn. oświadczyli że wysłane do mnie przez nich pisma o odmowie naprawy czy też wymiany sprzętu nie są ich "stanowiskiem to tylko propozycja na którą mogę przystać lub nie" WTF?! oraz że są skłonni przekazać sprzęt do MSI w celu naprawy oraz że będą strać się a żeby była ona bezpłatna. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiadomo co będzie - w dniu jutrzejszym odbieram nową kartę. Mam nadzieje że ten egzemplarz będzie bardziej udany.

 

Update

 

Karta przyjechała - na pierwszy rzut oka wydaje mi się że ten egzemplarz ma nieco inne PCB, sprawdzę to dokładnie po powrocie do domu z pracy ogólnie pierwsze wrażenie pozytywne pracuje dużo ciszej a sama temperatura jaką podaje program jest niższa o ok 10-15 stopni mam nadzieje że to koniec problemów chodź nie smak po jakości obsługi pozostał.

Edytowane przez HubiiDubii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu wczorajszym karta wyzionęła ducha, AGAIN !@#$%. Po uruchomieniu komputera i odpaleniu przeglądarki internetowej, PC nagle się wyłączył i nie chciał się już podnieść dało się jedynie wyczuć zapach spalenizny, po wymontowaniu karty komputer działa bez najmniejszych problemów na integrze. Wykluczam winę "gniazdka" lub UPSa, sprzęt jest uziemiony i "zerowany". Co do samej karty MSI tym razem na laminacie brak jakichkolwiek śladów przepaleń czy też innych uszkodzeń, a sam zapach spalenizny wydobywa się z środkowej części pod radiatorem. Warunki w jakich przyszło pracować karcie były komfortowe, praca ustawiona na auto bez kręcenia i podnoszenia napięcia, buda FractalDesign Define R4 przedmuchiwana dwoma wentylami 140mm na froncie zasysającymi zewnętrzne powietrze,  trzy "120" wyciągają powietrze na zewnątrz dwa na górze, jeden z tyłu, 1000obr/min, plus śmigło w zasilaczu co do którego też nie mam podejrzeń napięcia trzyma wzorcowo - SeaSonic X-760. Karta obecnie oczekuje na kuriera i wraca do Komputronika, mam nadzieje że tym razem obejdzie się bez szarpaniny jaka miała miejsce ostatnio.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak teraz załatwią reklamacje ? moja po "profesjonalnej" naprawie w serwisie MSI podziałała jakieś 6 miesięcy i zaliczyła zgon co zresztą było do przewidzenia. Co najciekawsze poszła do piekarnika dostała nową pastę i tem. spadły ;) także widać że zatrudniają srogich fachowców, szkoda gadać, pokazuje to tylko jak bardzo mają w *upie klientów.

Obecną kupiłem od Gigabyte w Morele.net co najciekawsze pierwsza która przyjechała była uwalona (nie działające DVI) i została wymieniona na nową, poszło gładko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...