gunner88 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam, chciałbym was prosić o pomoc, jako że mój obecny pc ma już swoje lata i większość rzeczy jest do wymiany. Do wymiany jest procesor, karta graficzna, płyta główna, pamięć ram i zasilacz. Płyta, jaką chciałbym kupić, to http://www.morele.net/plyta-glowna-asrock-h81m-lga1150-pcx-dzw-glan-sata3-usb3-ddr3-crossfire-matx-h81m-605249/#div4 obudowę mam typu mini tower, więc skoro jest to micro ATX to powinna pasować (nie znam się za dobrze na tych kwestiach). Mój dysk to wg everesta coś takiego: Dysk fizyczny Hitachi HDT721032SLA360 ATA Device natomiast napęd: PHILIPS SPD2414T ATA Device Czy dysk napęd i obudowę mogę zostawić stare i będą działały z płytą główną, którą wrzuciłem, czy też muszę wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Dysk jest na złączu SATA więc może zostać . Napęd niestety nie , to stare złącze ATA , dziś większość płyt LGA 1150 ( także starsze LGA 1155 ) nie ma już złącz ATA . A co do budy - to co za firma i model ? Jak to jakiś no name to lepiej kupić nową , markową budę - no name nie dość że są kiepsko wykonane to w dodatku kiepsko u nich z wentylacją . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gunner88 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Obudowa noname, dokładnie taka jak tu http://www.pcworld.pl/testy/opis/KOM00034-PC_Factory_PC2_LX_920740A_HD4670.html ale myślę, że póki co da radę, bo przez 5.5 roku nie było problemów, najwyżej wymienię za jakiś czas. Co do dysku - płyta główna ma złącza SATA II i III, dysk na pewno będzie pasował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...