SevenPL Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2015 Witam! Przychodzę do was o poradę, ponieważ nie znam się za bardzo na komputerach. Złożyłem (z małą pomocą) komputer który ma służyć do gier takich jak: Cs Go GTA V i hitów z zeszłego roku. Komputer wygląda tak: -procesor Intel core i5 4460 -8GB DDR Kingston HyperX -As Rock Z97 pro 4 -Gtx 970 2Gb -dysk twardy i tu mam kłopot z wybraniem, więc proszę o wybranie jakiegoś dysku do 1Tb -Zasilacz TT Smart se 530W -obudowa corsair 200r Chciałbym się dowiedzieć czy te gry pójdą na tym sprzęcie w co najmniej 60fps? Z góry dzięki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolar444 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2015 Płytę zmień na jakąś B85, nie ma sensu jej dawać jak procesora nie da sie podkręcać. Dysk WD Bluce 1TB przykładowo proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2015 Może chce obsługę ramów 1 866+ mhz . W takim przypadku płyta na Z97 wskazana , choć nie koniecznie ten model - proponuję Asrock Z97M Anniversary za 336 zł , płyta prawie 100 zł tańsza . PS. GTX970 2GB - pierwsze słyszę o takowym , nie chodzi ci czasem o GTX960 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SevenPL Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2015 Nie chodzi mi o 970 tylko musiałem źle spojrzeć. Ok dzięki gdy coś jeszcze było by do wymiany do proszę pisać A macie może jeszcze do polecenia stacje dysków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...