Pierdut Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2015 CześćZ dniem wczorajszym zakończył swój żywot mój wysłużony Radeon HD4850, pomimo dobrych temperatur wali artefaktami na lewo i prawo, przez co komputer nie nadaje się do użytku. Jestem grafikiem 2D, a poza tym lubię sobie pograć. Budżetu nie podaję, ponieważ chcę się dowiedzieć, jaką kartę kupić, aby reszta sprzętu nie ograniczała jej możliwości. Mogę sobie pozwolić na coś droższego, ale nie mam w planach modernizacji reszty komputera, więc nie wiem nawet, w jakich widełkach cenowych oscylować, żeby ten zakup miał sens, no i żeby zasilacz dał sobie radę. Nie chcę wydawać większej kasy za różnicę, której nie odczuję. Szukam czegoś w miarę nowego, z DX12, bo jako że mój radek obsługiwał tylko DX10.1 nie mogłem sobie pograć w prawie nic z tegorocznych produkcji. Do tego raczej wolałbym, żeby to była karta AMD.Reszta sprzętu:Mobo ASUS M4A77TD PROProcesor AMD Phenom x3 720 BE4GB pamięci Patriot G Series 1600mhzzasilacz Fortron FSP500-60GHN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adashi Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Używane HD 7850 / HD 7870 powinno być Twoim targetem. czy tam ich nowsze inkarnacje o zmienionych nazwach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx950-2048mb-ddr5-128b-wf2-oc-gv-n950wf2oc-2gd-707403/ jeżeli nowa Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...