reed Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2016 A można było kupić konsolę i mieć święty spokój :plom: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krp Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Trochę odkopie temat ale dodam od siebie że u mnie podobna sytuacja, pytałem sprzedawce przed kupnem czy na tą kartę w morele jest tylko 24 miesiące gwarancji (bo na innych stronach było 36 a na stronie morele tylko 24) i byłem zapewniany że na stronie jest błąd i jest 36 miesięcy, po zamówieniu oczywiście okazało się że jest 24 miesiące a przy próbie wyjaśnienia różne głupie wytłumaczenia, przekręcanie (nawet na chwile zmienili na 36 żeby po dniu wrócić do 24) i ogólnie wciskanie kitu. MSI polska umywa ręce twierdząc że karty są z zagranicznej dystrybucji (nie przeszkadza im to w prowadzeniu z morele.net promocji i dawania odnośników z ich strony do morele.net). Ogólnie dno i kilometr mułu... Wnioski: Nie kupować w morele.net i kontaktować się z MSI Global, a nie MSI Polska. :) Dodam jeszcze, że oprócz wymiany R9 390 na 390X otrzymałem od MSI Global klucz steam Rise of the Tomb Raider oraz klucz uplay Rainbow Six: Siege. Na tym się moja historia z morele.net i MSI zakończyła. Edytowane 16 Stycznia 2016 przez krp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...