Darso44 Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Witam, nie mam zwyczaju pisać na forach ale utknąłem. Przepraszam za jakiekolwiek błędy typu "zły dział". A więc problem polega na tym, iż internet przeglądam bez problemu. Lecz jeśli ściągam cokolwiek (nie zależnie od programu, czy pliku) przez torrent lub steam to przez pierwsze trzydzieści sekund (około) pobiera się normalnie, tak jak zawsze, ale później zwalnia do 50 kb/s. Czasami wzrasta o kilkadziesiąt. To na pewno nie ustawienia steam'a czy torrenta. Zaczynam się poddawać, więc zwracam ten problem tutaj, może ktoś ma rozwiązanie. Z góry Dziękuję za pomoc Internet z orange, kablem z Sagemcom VDSL 3764. Ipconfig Jeśli chodzi o speedtest: Edytowane 9 Listopada 2015 przez Darso44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Brak podstawowych danych: jakie łącze, kabel czy wifi (n / ac), jaki dostawca neta, jaki router, czy IP wewnętrzne czy zewnętrzne, czy było robione przekierowanie portów, brak logów np z ipconfig / all, brak testu ze speedtest.net to tak na początek Edytowane 9 Listopada 2015 przez mgit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darso44 Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 Brak podstawowych danych: jakie łącze, kabel czy wifi (n / ac), jaki dostawca neta, jaki router, czy IP wewnętrzne czy zewnętrzne, czy było robione przekierowanie portów, brak logów np z ipconfig / all, brak testu ze speedtest.net to tak na początek Dzięki za to, przepraszam za brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Log jest błędny, poprawne polecenie to: ipconfig /all Nie zapomnij o "/" Brak też screen`a z testu na stronie speedtest.net Edytowane 9 Listopada 2015 przez mgit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darso44 Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 Log jest błędny, poprawne polecenie to: ipconfig /all Nie zapomnij o "/" Brak też screen`a z testu na stronie speedtest.net Ok, Dzięki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Dałeś screen nieskonczonego testu... skończony ma wypełnione pola z prędkością pobierania i wysyłania Edytowane 9 Listopada 2015 przez mgit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darso44 Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 Dałeś screen nieskonczonego testu... skończony ma wypełnione pola z prędkością pobierania i wysyłania Test nie kończy się, tak wygląda na koniec. Zaczyna od 0,20, leci w dół do 0,07 może 0,06 i tak zostaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Test powinien zakończyć się mniej więcej tak jak mój (tylko u ciebie powinny być inne wartości) Wynik testu dostępny pod linkiem: http://www.speedtest.net/my-result/4701326782 Lub wynik w formie miniatury Jeśli nawet testu nie przechodzi twój komp masz kilka opcji: Awaria systemu / karty sieciowej / komputera -> by to wykluczyć należy sprawdzić jak zachowa się np. na ubuntu (bez żadnej instalacji wersja live), zaleca się także sprawdzenie z innym komputerem np. laptopem kolegi / koleżanki jeśli nie masz swojego Druga opcja jesteś za daleko od centrali i łącze nie daje rady <- winny operator, nic z tym nie zrobisz Trzecia opcja awaria po stronie operatora, mało prawdopodobne, ale możliwe <- zgłosić usterkę u operatora Czwarta opcja, najmniej prawdopodobna, awaria routera Sagemcom VDSL 3764 Punkt od 2 do 3 sprowadza się do zgłoszenia do operatora, po uprzednim sprawdzeniu punktu 1. Jeśli na ubuntu / komputerze kolegi koleżanki będzie to samo to nic więcej sam nie zdziałasz. Zostaje ci zgłoszenie awarii u operatora. Jeśli zaś będzie na ubuntu ok, to cóż, czeka cię format, albo próba naprawy tego co masz obecnie. Ale w tedy będziemy już przynajmniej wiedzieć - gdzie szukać przyczyny. Edytowane 9 Listopada 2015 przez mgit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...