Jump to content

mgit

Stały użytkownik
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About mgit

  • Rank
    Uczestnik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No i chłodzenie wodne zmontowane Nie podobają mi się jeszcze dwa kable od zasilacza... no ale to rozwiążą przedłużki... plus dojdzie jeszcze podświetlanie LED :) Na tą chwilę prezentuje się to tak: Co ciekawe czy to normalne, że pompka ma 4955 - 9202 obrotów? Nie powinna to być bardziej stała wartość - po ustawieniu na 50%? Temperatura w spoczynku 36st... czy nie powinno być trochę mniej? A może to wina... dopiero co skręconego układu i musi trochę pochodzić co by lepiej się odpowietrzyło...
  2. Większość komponentów już zamówiona - teraz czekać aż dostarczą. Jak to jest z tym zaworem kulowym, warto dodać do zestawu? Na filmach na YT widziałem, że u niektórzy stosują...
  3. Aktualnie wybrałem: Chłodnica: EK Water Blocks CoolStream SE 240 Wentylatory do chłodnicy: Noctua NF-P12-PWM - 2 sztuki Blok na procesor: EK-Supremacy EVO BLUE Edition Na inną chłodnice 3 x 120 nie mogę sobie pozwolić, nie mam tyle miejsca na górze obudowy... Obawiam się trochę - czy ta chłodnica wystarczy, jak bym się zdecydował na wodowanie karty GTX, ale patrząc na ceny dedykowanych bloków, chyba sobie na tą chwilę odpuszczę wodowanie karty Warto pchać się w panel sterujący? Skoro i tak wszystkie wentylatory z PWM? Jaki brać rezerwuar? czy 100 / 110 a może kombinować na 150? Jaka pompka? Czy od EK będzie dobrym wyborem? Zależy mi na jak najciszej pracy W jakie węże celować? Jakich producentów? Jakie średnice? Czy naprawdę trzeba uderzać w 14 czy w 10/13 straczą w zupełności? Jakie złączki będą najlepsze do tego zestawu? Mowa o producencie - co by nie były jakieś noname... które zaczną puszczać...
  4. Witam Przymierzam się do złożenia swojego pierwszego chłodzenia wodnego... po przeczytaniu kilku artykułów pojawił się dylemat co wybrać. Pomijam kwestie czy warto się w to pchać - już się zdecydowałem na takową zmianę chłodzenia... No ale na początek: Aktualna konfiguracja: Obudowa: Corsair 400R Procesor: Intel i7 2006k Płyta główna: MSI Z77A-GD65 RAM: 4 x 8 GB Hyper DDR3 1866 CL10 Karta graficzna: MSI GTX 970 Karta WiFi: TP Link AC1900 Dysk SSD: Samsung 850 Pro Dysk klasyczny: 2 TB WD Napęd optyczny: Pioneer BDR-S09 Zasilacz: be Quiet! Pure Power L8-CM-730 System: Windows 10 Pro x64 Aktualne chłodzenie: Chłodzenie procesora: Noctua NH-D14 Chłodzenie obudowy: 2 wentylatory z przodu + 1 z tyłu - standardowo dodawane do odbudowy Co chce zwodować: Na początek tylko CPU, ale nie ukrywam, że w późniejszym czasie chciałbym zestaw rozbudować o chłodzenie GPU, więc dobrze jak by sobie poradziło również z GTX970 w przyszłości Co chce osiągnąć: - Zależy mi na ciszy, musi być cichszy niż NOCTUA, która jest dosyć głośnia - Wydajność chłodzenia - musi być na podobnym poziomie co w NOCTUA, aktualnie procek jest po OC do 4,2 Ghz - Wygląd: fajnie jak by było białe podświetlanie, w ostateczności niebieskie, bloki oczywiście przezroczyste, wszystkie komponenty chciałbym zmieścić w obudowie, jeśli obudowa nie da rady, najwyżej zmienię obudowę na większą Budżet: Powiedzmy, że maksymalny mój budżet to 2 tyś, ale nie jest on sztywny, i jak trzeba się go zwiększy I pytanie zasadnicze... w co warto teraz uderzać, co by spełniło moje wymagania. A może lepiej od razu wodować też GPU? Jaki blok wodny dla GTX970 byłby najodpowiedniejszy? Czy EK-FC970 GTX TF5 to dobry wybór? Warto pchać się od razu w dwie chłodnice? Jedną na górę, a jedną w miejsce fabrycznych wentylatorów? Czy lepiej na początek odpuścić sobie dwie chłodnice i pozostać przy jednej? Ponadto jak to jest z barwieniem płynu w układzie? Nie obawiać się tego czy lepiej szukać gotowych już zabarwionych...
  5. Może format? To najszybsze i najłatwiejsze rozwiązanie twojego problemu ;) Wysłane z mojego SM-T810 przy użyciu Tapatalka
  6. Nie zniknie... Wysłane z mojego SM-T810 przy użyciu Tapatalka
  7. A nie prościej zainstalować triala Adobe Acrobat Pro Wysłane z mojego SM-T810 przy użyciu Tapatalka
  8. No to jak chcesz mieć w pełni legalnego kup sobie w wersji BOX, unikaj wersji OEM (no chyba, że kupujesz razem z komputerem). Bierz zawsze fakturę - ona jest potwierdzeniem legalności. Nic więcej nie wykombinujesz. I taka mała uwaga - kiedyś box to była wersja z pudełkiem i trochę inną licencją. Aktualnie BOX kupiony na stronie Microsoftu to sam klucz do systemu plus instalka do pobrania (no i oczywiście inna licencja), dodatkowo można sobie płytę dokupić u nich.
  9. Każdy wydział współpracuje (w przypadku uczelni publicznych - nie jest to dzielone na konkretne kierunki i wydziały). Sprawdź sobie pocztę szkolną - zazwyczaj tam wysyłają dane do logowania (nawet jeśli się o to specjalnie nie starałeś ) Login to zazwyczaj adres e-mail szkolny a hasło to pesel lub numer indeksu No chyba, że jesteś na uczelni prywatnej (nie mowie tu o studiach zaocznych). To w tedy musisz się dowiedzieć czy uczelnia bierze udział w tym programie. Dodatkowo jak jesteś na kierunku technicznym, możesz wyrwać wszystkie programy z Autodesk jak np. Inventor czy AutoCAD za free (wprawdzie tylko na trzy lata, ale zawsze coś ).
  10. Jeśli jesteś studentem zaloguj się do MSDAA i pobierz sobie od razu 10 (dane do logowania zdobędziesz w dziekanacie). Na stronie wygeneruje ci się numer seryjny i link do pobrania. Potem wrzucasz na pendrive lub nagrywać na płytkę. Potwierdzenie przyjdzie ci na e-maila szkolnego (każdy student ma zakładany takowy w domenie uczelni). Licz się tylko z jednym minusem takiego Windows ' a, a mianowicie nie może być wykorzystywany komercyjnie. Jeśli jesteś studentem - nie masz nawet co kombinować. Pamiętam jak ja studiowałem - z MSDAA brałem wszystkie Windows,y i pogramy jakie były - sam nie wiem po co i działają po dziś dzień np. taki Visio 2010 - genialny program, chociaż do iGrafix mu daleko ;)
  11. Najpewniej to wersja z odzysku np. poleasingowa Na domiar złego jest w wersji OEM a nie BOX, czyli z prawnego punku widzenia jak to zainstalujesz będziesz miał pirata... jeśli chodzi o funkcjonalność to się aktywuje i działać będzie.... Oczywiście jeśli kupisz od nich też komputer z tym systemem to będzie oryginalny Jak już płacić za oryginał - to najlepiej z pewnego źródła, strona Microsoftu, Agito, Komputronik, Morele, Vobis itd. I tylko w wersji BOX, dzięki czemu po zmianie komputera będziesz mógł go zainstalować na nowym i nadal będzie oryginalny.
  12. Instalkę możesz pobrać z serwera Microsoftu... na twoim miejscu kupiłbym na stronie Microsoftu bez zbędnych kombinacji Jak kupisz na stronie Microsoftu - też będzie sam klucz (płytka jest opcjonalna). Potwierdzeniem legalności jest faktura
  13. Musisz mieć zainstalowaną aplikację uplay
  14. Użyj Get Data Back - wersja demo pokaże co może odzyskać wersja pełna
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.