DeV_1L Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witam! Gdy zmieniałem email origin to kazali mi go zweryfikować. Napisali mi, że wiadomośc jest już wysłana ale to nieprawda. Warto zaznaczyć, że gdy wysylaja emaile akceptacyjne na inne gmaile to wszytko działa. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 A gdzie została wysłana? Zerknij w spam, czy kosz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeV_1L Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Została wysłana na moja pocztę. Dla testu zarejestrowałem origina na emaila kolegi i wiadomosc przyszła mu po 3 sekundach. Sprawdzałem wszystko i nigdzie tego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Passt Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Dlatego ja do Origin i Steam założyłem konto na gmail.com i tam hasła przychodzą po kilku/kilkunastu sekundach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amp Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Dokładnie. Wczoraj zmieniałem pocztę i też na gmail bezproblemowo od razu przyszedł czego nie mogę powiedzieć o o2. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez amp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeV_1L Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Do zamknięcia przyszedł mi po tygodniu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...