Nechoya Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam problem z kartą z tytułu, wystąpił on podczas gry w Enderal. Poziome paski w ekranie ładowania, potem pop-up sterownik odzyskał sprawność, po czym całkowity fail i podświetlenie monitora w RGB. Na początku się nie przejąłem, w końcu to mod, ale artefakty na ekranie ładowania biosu mnie wystraszyły - photo for reference. Po pierwszym uruchomieniu brak sygnału do monitora, po drugim o dziwo wszystko śmiga - spodziewałem się całkowitego failu karty. Karta to MSI r9 280 oc edition. Mam na szczęście gwar do listopada. Teraz dwa pytania: czy to jednorazowy fail, czy początek końca? Czy fakt, że karta była w przeszłości podkręcona może być powodem/moze wpłynąć na gwarancje? Jak udowodnić wadę karty w przypadku naprawy gwarancyjnej? Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Nechoya Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 W sumie to dobrze Ci się trafiło. Ewidentnie karta do wymiany. Przy odrobinie szczęścia dostaniesz coś nowszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nechoya Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To jeszcze dwa pytania: MSI afterburner nie powoduje utraty gwarancji, prawda?Drugie: lepiej domagać się wymiany w x-komie czy u MSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Możesz korzystać z Afterburnera w spokoju. Kartę oddaj do x-kom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldberg Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Kartę oddajesz na gwarancji do sklepu gdzie była kupiona. Sklep natomiast jeśli uzna Ci gwarancję powinien zaproponować Ci wymianę na ten sam model lub model nowszy - adekwatnie po linii rozwoju produktu, lub zwrot gotówki. Co ważne, sklep nie może zaproponować Ci karty, która znacząco odbiega wydajnością od twojego modelu (sam producent karty/urządzenia, które możesz otrzymać jako nowe, nie ma tu znaczenia). Sklep nie może również patrzeć przez pryzmat pieniędzy, które zapłaciłeś kiedyś a ich dzisiejsza wartość. Jeśli napotkasz problemy lub enigmatyczne tłumaczenie ze strony sklepu, to wtedy i tylko wtedy skontaktuj się z producentem karty - najlepiej jeśli karta jest zarejestrowana u nich w system: https://register.msi.com/home/login Pamiętaj również o tym, że sklep może zaproponować Ci wymianę na nową kartę ale z obozu nVidia. Opcji masz wiele i tylko od Ciebie zależy, którą wybierzesz. Ważne jest natomiast to, byś był świadomy swoich praw jako konsument. Pozdrawiam Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Goldberg 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Napisz ile płacileś za kartę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nechoya Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Poprzedni wlaściciel(ja kupiłem używaną) zapłacił 880.98zł.Idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie zwrot pieniędzy/dopłata do lepszej karty, bo planuję w przyszłym roku upgrade do AMD Zen lub konkurencyjnego rozwiązania Intela, kartę też musiałbym wymienić. Myślę, że oddam ją jako towar niezgodny z umową w salonie x-kom, wydaje się, że warunki takiego rozwiązania są lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldberg Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Towar niezgodny z umową? Na jakiej podstawie? Co to ma wspólnego z gwarancją, którą posiadasz i z której możesz skorzystać? Coś kombinujesz zupełnie niepotrzebnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nechoya Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Towar niezgodny z umową - karta graficzna nie spełnia swojego zadania, jakim jest dokonywanie obliczeń graficznych i przekazywanie obrazu do monitora poprzez kabel HDMI.Chcę skorzystać z niezgodności ze względu na 14-dniowy termin na odpowiedź, bez karty graficznej będę de facto bez komputera,Na początku tego roku RTV Euro AGD 2,5 miesiąca sprawdzało, czy moja myszka - SS Rival - faktycznie jest zepsuta(na samym sprawdzaniu, nic nie naprawiali - dostałem nową myszkę). Myślę, że niezgodność z umową jest jednak lepszym rozwiązaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldberg Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Niezgodność to by była jakbyś zapłacił dla przykładu za dużego fiata a otrzymał malucha. To co podałeś jako swoją interpretację to stek bzdur. Twoja karta dokonuje wszystkich wymienionych przez Ciebie rzeczy. Twoja karta uległą jedynie uszkodzeniu. Teraz to sklep musi zbadać czy uszkodzenie kwalifikuje się jako naprawa gwarancyjna czy może wykracza poza zapisy gwarancyjne. To, że pozwoliłeś sklepowi na przekroczenie 14 dniowego okresu na naprawę/testy swojej myszki - chyba, że zapisy gwarancyjne mówiły co innego, to jedynie Twoja wina. Sugeruję czytać warunki gwarancji. I serio, nie kombinuj bo sam siebie udupisz, jeśli będziesz podążał taki tokiem rozumowania. Po prostu oddaj kartę na gwarancji i czekaj na propozycję sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nechoya Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Karta wróciła z gwarancji, przeszła od sklepu x-kom do Msi, potem pojechała za granicę bezpośrednio do producenta, nigdzie po drodze nie stwierdzono usterki. Wyrzuciłem ja spowrotem do komputera, sprawdzam, no kto by się spodziewał, artefakty. Znalazlem na konkurencyjnym forum taki temat: http://forum.pclab.pl/topic/1003861-Artefakty-tylko-i-wyłacznie-w-grach/ Poszedłem za instrukcja z bodaj drugiego posta, usunąłem sterowniki, zainstalowalem nowe, podkrecilem na msi afterburner, odpalam gre, artefakty, restart komputera, brak sygnału na monitorze. Wyciągam baterie z płyty głównej, wlaczam komputer, bios pyta, jakie ustawienia ma zastosować bo wykrył nieprawidłowy start komputera że względu na podkrecenie. Ustawiłem domyślne, włączyłem komputer, teraz artefakty pojawiły się nawet w przeglądarce. Restart komputera, brak sygnału a monitorze, pisząc tego posta na telefonie odczekuję 10 min z baterią cmos w ręce. Jeżeli to wina sterowników, jak twierdzi serwis i komentatorzy na pclabie, to po włączeniu komputera postawie czystego Windowsa i spobuje jeszcze raz. Byłbym jednak wdzięczny za jakiekolwiek sugestie co może być przyczyną i jak rozwiązać tą sytuację. Edit: po dwóch clear cmosach nadal brak sygnału. Edit2: myślę nad tym, czy winna nie jest płyta główna, tj. Port pci-e? Czy mógłby ten port powodować artefakty i brak sygnału? Edytowane 15 Września 2016 przez Nechoya Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian25 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2016 Problem sterowników to nie jest bo by wszyscy tak mieli .Problem na 90% leży w radeonie a 10% zasilaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...