Dortmunder09 Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Witam. Na dniach będę kupował nowego kompa, jak w temacie głównie do gier na możliwie najwyższych detalach. Chciałbym żeby posłużył mi 3-4 lata.Ogólnie jestem w tym temacie zielony, poczytałem co nieco w internetach i z mojego początkowego budżetu 3500 zł zrobiło się 5000, ale niech już tak zostanie. Poniżej mój wstępny koszyk: tutaj Myślę czy nie zmienić obudowy na Zalman Z9 NEO, ale to dodatkowy koszt 100 zł. https://www.morele.net/obudowa-zalman-z9-neo-midi-tower-czarny-okno-z9-neo-black-840182/ I mam pytanie odnośnie RAMu. Na stronie ASRocka jako współpracująca (z ta płytą główną) pamięć firmy Corsair o prędkości 3000 MHz podana jest http://techplanet.pl/produkty/pamieci-ram/corsair-ddr4-16gb-2x8gb-3000mhz-vengeance-red-led-cl15,69519.html, która jest nieco droższa (może przez LEDY). Czy ta tańsza wybrana przeze mnie też będzie działała? Ma to jakiekolwiek znaczenie? Jak widzicie ten zestaw? Będzie współgrało? Z góry dzięki za porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dortmunder09 Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 Nikt nic? Żadnej uwagi, porady, przestrogi, krytyki? Dodam jeszcze, że obudowa nad którą myślę, czyli Zalman Z9 NEO ma wbudowane 5 wentylatorów, z czego aż 4 są na złącze molex. Zasilacz ma w sumie 5 takich złączy. Czy w przyszłości tylko jedno wolne złącze molex, które mi zostanie może powodować jakieś niedogodności? Jakie komponenty podłącza się jeszcze obecnie pod molex? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...