BIZON5 Opublikowano 5 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) Potrzebuje pomocy osoby która zna się na komputerach i mogłaby mi pomóc złożyć komputer szczególnie pod grę CS:GO. Nie znam się za bardzo , ale gotowe zestawy , które znajdują się na nie których stronach bądź poradnikach nie są najlepsze dlatego prosiłbym o pomoc w złożeniu takiego zestawu od podstaw. Moge przeznaczyć na całość do 3500zł. Zależy mi na komputerze który będzie wydajny do gry cs:go dlatego też liczy się dobry procesor oraz karta graficzna która była by wstanie utrzymać stałe 300 fps. Ostatnio kupiłem cały zestaw ze strony i sie okazało że komputer nie był najlepszy i z czasem zasilacz stał się za słaby co spowodowało problemy. Licze na wasza pomoc :) dodam jeszcze że w zestawie mile chciałbym aby znajdowało się jakieś chłodzenie oraz dysk ssd Edytowane 5 Września 2017 przez BIZON5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 6 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2017 Sprawdzałeś polecane zestawy na PPC ? Jak to ma być sama skrzynka bez peryferiów to za 3 500 zł proponuję taki zestaw - Ryzen R7 1200 , 8GB ram 3000 mhz , GTX1060 6GB , zasilacz 450 W od firmy Thermaltake , dysk 1TB i nagrywarka DVD . Koszt zestawu to ~2900 zł , do tego SSD np. Samsung 850 EVO 250GB i jakaś buda np. Zalman Z3 Plus lub SPC Gladius M35W . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2017 na pewno r3 1200 wystarczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...