Jump to content

Recommended Posts

Nie kupujcie produktów ACER. Serwis jest powolny, nie potrafią zdiagnozować prostych rzeczy. Sam przed kupnem miałem wątpliwości, co do firmy ACER czytając niektóre opinie. Nie dajcie się zwieść artykułom (najwyraźniej sponsorowanym) na różnych stronach i blogach technicznych, które twierdzą, że serwis ACERa naprawia 95% sprzętu w mniej niż 5 dni. Ich produkty są kiepskiej jakości, posiadają wady fabryczne oraz mają kiepskie wsparcie (sterowniki, BIOS). Przez nieudolność serwisu pozostałem bez laptopa na miesiąc. Zrezygnowałem z naprawy ponieważ chcieli pieniędzy.

https://www.wykop.pl/link/4187271/moja-przygoda-z-serwisem-acer/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gniazdo Ładowania : Tu sam rozwaliłeś gniazdo . A wyrwać je łatwo. 

Dalej pękniecie plastiku w otworze wskazuje że ten laptop został poddany dużym naprężeniom ( dlatego też TOP odchodzi ) tu akurat to ty zawiniłeś...  Lub ci spadł.. 

Co skutkuje pęknieciem PCB i  : Nie działa SLOT SD  /  zamrożenia systemu / lub stawanie na ekranie startowym ( w tym momencie laptop robi wewnętrzne testy i jak czegoś nie wykryje to będzie stał na ekranie strartowym )

To samo wariujacy touch pad / klawisze funkcyjne ....  a touch i klawiatura podpieta jest pod KBC... 

Co do WI-FI tu dużo zależy od karty ... i tu akurat masz pecha bo ta żle gada z twoim  routerem ( u siebie mam podobnie w swoim i musiałem 54G ustawić   na Intelu 5100AGN -- na N-ce to zanikały pakiety )

 

Ogólnie to jest to świetny przykład laptopów w wersji "slim"  gdzie sztywność obudowy jest zerowa i zaczynają się kwiatki po pewnym czasie bo tak nagina płytę główną że masz mikropękniecia i zaczynają się cuda na które serwis nie ma czasu diagnozować.

Dla mnie sygnał jasny : Wymiana płyty była by wymagana.

Ciekawostka dla mnie 40% bat i system na minimalnych ustawieniach CPU.. 

I rada na przyszłość : kupuj laptopy z porządną obudową ( tj najlepiej biznesowe--szukaj z ramą np DELL seria E )  jak dużo go przenosisz,,,

Niestety ta moda producentów na "cieniutkie" laptopy to szybka droga do awarii bo laptop nie ma porządnej sztywności obudowy i płyta głowna w połaczeniu z PBFREE to idelany przykład sprzętu psującego się szybko po gwarancji.. lub i w czasie jej trwania...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...