Skocz do zawartości
Bekari

Komputer do 3000 zł (głównie do gier)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przejrzałem kilka tematów z podobną kwotą, lecz wolałbym się jeszcze zapytać podając swoje preferencje, ponieważ jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o składanie komputera.
Szukam sprzętu głównie do gier, średnie wymagania są wystarczające. Chciałbym aby bez problemu śmigały takie tytuły jak Wiedźmin, Fifa 18/19, CS:GO. Bardzo fajnie by było gdyby i w przyszłości udźwignął jakieś nowości. Podejrzewam, że będę korzystał z niego przez około 4-5 lat. Potrzebuję samego komputera - monitor, klawiatura, mysz, są dobrej jakości. 
Chciałbym takie zestawienie potem przedstawić serwisowi, który zajmuje się składaniem komputerów.

Kwota: ok. 3000 zł

Preferowany sklep: brak

System: Win 7/10

Części: Nowe

Jeśli o czymś zapomniałem to bardzo przepraszam i liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 image.thumb.png.4fa23c8a6e0717d86e4265bb2e769051.png  

3366 zł

www.morele.net

Ew.: jeszcze zmieniłbym chłodzenie CPU :

+ 99 zł

https://www.morele.net/chlodzenie-cpu-silentiumpc-fera-3-he1224-v2-spc144-858455/

Cena końcowa: 3466 zł

Z morele możliwy jest montaż i wysyłka za 1 zł :( nie wiem czy jeszcze to działa ):

KOD

7YI2XDCTNZ – montaż zestawu z dodatkowym chłodzeniem lub bez dodatkowego chłodzenia za 1zł + darmowa dostawa!

UWAGA!
Aby kod działał, musisz dodać do koszyka montaż podzespołów

https://fanboy.pl/info/kody-rabatowe-do-morele-net/

Edytowane przez Phill76
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.