Grzegorz Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) Zastanawiam się nad kupnem nowego monitora do 1000 zł. Zapoznałem się z propozycjami PurePC na wrzesień, gdzie jedną z propozycji jest 24 calowy Dell UltraSharp U2415, ale rozważam jeszcze opcję 27 calowego monitora Dell P2719H. Zastanawiam się jakie są miedzy nimi różnice pomijając wielkość i proporcje ekranu. W czym Dell UltraSharp U2415 jeste lepszy od Dell P2719H? Edytowane 21 Września 2020 przez Grzegorz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roar.RAR Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2020 Pomijając wielkość ekranu to liczba złączy, pobór mocy no i U2415 ma gwarancję NBD, czyli w razie awarii, na drugi dzień serwisant by przyjechał i zrobiły na miejscu naprawę. Tu masz takie porównanie 1v1, gdzie wszystko praktycznie widać gołym okiem https://www.x-kom.pl/comparison/214276,440612 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ananas Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2020 Też bym wybrał U2415, ale czy Next Business Day nie polega na tym, że faktycznie przyjeżdża serwisant w kolejny dzień roboczy, ale zabiera sprzęt? Naprawa na miejscu to raczej On Site z tego co wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roar.RAR Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2020 8 minut temu, Ananas napisał: Też bym wybrał U2415, ale czy Next Business Day nie polega na tym, że faktycznie przyjeżdża serwisant w kolejny dzień roboczy, ale zabiera sprzęt? Naprawa na miejscu to raczej On Site z tego co wiem A może tak być. Wiem, że jak ciotce padł dell, to serwisant do niej przyjechał i na miejscu wymienił całe mobo. Z tego co kojarzę była gwarancja NBD, ale mogłem coś pomylić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ananas Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2020 Ja też nie mówię na 100%, bo ten monitor ma jakiś pakiet premium, więc może i na miejscu robią, ale po prostu wiem, że w laptopach w Dell taka była różnica jeśli chodzi o podstawowy pakiet ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla_pl Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) Tak, żeby podsumować - wg. Della zarówno U2415 jak i P2719 mają tę samą gwarancję NBD. Sam używam w domu U2415, a do firmy kupujemy tego na dziesiątki, jak nie setki. W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego monitora (czy to ze względu na piksele/subpiksele, czy inne defekty matrycy), cała procedura polega na telefonie na infolinię, przesłaniu zdjęć uszkodzenia + podania adresu, na który przyjdzie inny egzemplarz (nie musi przyjść nowy z dystrybucji, wysyłają również certyfikowane, naprawione). Po otrzymaniu drugiego egzemplarza, stary pakuje się w ten sam karton i odsyła kurierem na koszt Della (listy przewozowe są dołączone). Jednocześnie, gdy danego modelu nie ma już w sprzedaży, a jest gwarancja, to jak najbardziej wysyłają nowsze/lepsze modele. Co do samego wyboru - szczerze polecam U2415, format 16:10 FHD to jest to. Kolory ma dobre, szczególnie po kalibracji, ale wprost z pudełka też jest nieźle. 27" dla FHD to moim zdaniem zbyt mała rozdzielczość, szczególnie przy 60Hz. Ultrasharpy poza tym to wyższa półka niż monitory z serii P (Professional). pzdr PS. U niektórych dostawców spotyka się wersje monitorów z 5-letnią gwarancją, zamiast 3-letnią. Różnica w cenie to zwykle kilkadziesiąt PLN. Jak to zakup na dłużej, to warto rozważyć. Czasem nawet 3 PLN ? https://dellstore.pl/pl/searchquery/u2415/1/desc/5?url=u2415 Edytowane 23 Września 2020 przez czapla_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ananas Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 18 godzin temu, czapla_pl napisał: W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego monitora (czy to ze względu na piksele/subpiksele, czy inne defekty matrycy), cała procedura polega na telefonie na infolinię, przesłaniu zdjęć uszkodzenia + podania adresu, na który przyjdzie inny egzemplarz (nie musi przyjść nowy z dystrybucji, wysyłają również certyfikowane, naprawione). Po otrzymaniu drugiego egzemplarza, stary pakuje się w ten sam karton i odsyła kurierem na koszt Della (listy przewozowe są dołączone). Jednocześnie, gdy danego modelu nie ma już w sprzedaży, a jest gwarancja, to jak najbardziej wysyłają nowsze/lepsze modele. Trzeba przyznać, że bardzo fajne rozwiązanie z punktu widzenia użytkownika z tym zastępczym sprzętem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla_pl Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2020 11 hours ago, Ananas said: Trzeba przyznać, że bardzo fajne rozwiązanie z punktu widzenia użytkownika z tym zastępczym sprzętem Si, zastępczym w tym sensie, że zostaje na stałe. Reklamowany monitor nie wraca z powrotem do użytkownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...