Ultor123 Opublikowano 31 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2021 Cześć, Potrzebuje płytę i ram do procka, który obecnie jest najbardziej opłacalny czyli i5 10400f. Części mogą być nowe jak i używane, ważne aby wszystko ze sobą współgrało. Podkręcanie mnie nie kręci, więc płyta nie musi być "Z", ważne aby była w formacie ATX, bo mam obecnie mATX i w obecnej budzie MIDI wygląda zabawnie. Co do ramu to jestem całkowicie zielony i w tym temacie liczę na Waszą pomoc - chciałbym 16 GB. Cena per wartość jest najważniejsza. Obecnie posiadam i5 4570,płyta jakiś Gigabyte, 8 gb 1333, GTX 1060 6GB, Corsair CX 450 i buda SPC RG4. Kartą jaką w przyszłości planuję zakupić będzie maksymalnie 3060 lub 2070 - pod warunkiem, że ceny wrócą do normalności. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...