Skocz do zawartości
steraf

CPU, MOBO, MEM, PSU - 2500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, składam sprzęt domowy, do zastosowań ogólnych. Multimedia, może raz w tygodniu będzie coś grane.

Nie nastawiam się na sprzęt pod OC, To ma po prostu działać.

Obecnie używam 10 letniego laptopa z i3 na pokładzie. Z założenia poniższy sprzęt przewiduje na kolejne 10 lat.

Obecna lista zakupowa:

Gigabyte B760M DS3H DDR4
DDR4 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16, a może wystarczy 3200 CL16? - tutaj nie znam się kompletnie, jakiego producenta wybrać?
Intel Core i5-13500
Seasonic G12 550W 80 Plus Gold

Takie CPU wybrałem ponieważ to całkiem fajny stosunek wydajność/cena oraz jedynie 65W TPD, co pozwala na komfortowe użytkowanie BOX'owego coolera (tak mi się przynajmniej wydaje).

Proszę o ocenę, czy to się kupy trzyma, czy nie pakuję się w jakieś bagno oraz o propozycje zakupowe pamięci.

Gdzieś w przyszłości, może za rok planuję zakup GPU, RX 7700 / 4060 Ti czy co tam będzie w cenie. Tak więc PSU powinien być gotowy na takiego potworka :)

Edytowane przez steraf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma być w jednym sklepie? 

Czy złożysz to sam? 

Teraz chcesz grać bez karty? 

Radeon z G ma wbudowaną grafikę ktora daje rade w grach na niskich. 

Obudowa? Jak masz starą to pamiętaj że nowe podzespoły lubią jak coś się rusza w środku np powietrze a karta graficzna często potrzebuje 32cm miejsca 

Boxowy cooler włóż między bajki o Łajce i rakietowych podrozach bo będzie głośno 😄

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być w różnych sklepach.

Tak, będę składał sam.

Nie, teraz nie będę grał, poczekam na GPU. Poza tym grafika z 13500 i tak jest szybsza niż to co mam obecnie.

Obudowa. W planach mam 2x 120mm na wlocie + 1x 80mm wylot, zasilacz też coś tam wyciągnie. Myślę że będzie dobrze :)

Gry i tak na słuchawkach, nie powinno to przeszkadzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi