Skocz do zawartości
Mocarnyyy

Upgrade PC - jest sens?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Z racji tego, że w temacie PC jestem totalnie zielony prosiłbym o pomoc. Chciałbym ulepszyć PC typowo pod gry (obecne wydawane). Czy jest sens ulepszenia nw. staruszka? Bbudżet to ok. 2500-3000 zł. 

PC:

Płyta główna: MSI H110M PRO-VD (MS-7996); wersja 1.0 

Pocesor: Intel Core i5-6400 2.700 GHz, 2712Mhz

RAM: 8,00 GB FURY HYPERX DDR4

Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX970 WINDFORCE

Dysk Crucial SSD

Zasilacz VS550 Model: 75-001836 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejrzyj polecane zestawy i wybierz coś dla siebie. Za 3000 można już kupić fajnego kompa. Jak dołożysz to co zyskasz na sprzedaży poprzedniego kompa to za 4000tys jest już naprawdę fajny zestaw z Radeonem 7700xt na kilka lat. A zawsze można coś przyoszczędzić poszukać na promocjach i takiego kompa idzie złożyć kilka stówek taniej. Powodzenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawić dysk i zasilacz resztę sprzedać

MB Gigabyte B550M AORUS ELITE 438zł

Proc AMD Ryzen 5 5600 510zł

Lexar Thor, DDR4, 16 GB, 3600MHz, CL18 195 zł

to 1143zł,  za resztę 6700xt (uzhywka z GW) i lepsze chłodzenie na proca, wyjdzie ~2600

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odp. juz coś więcej wiem w którą stronę się kierować. 

A mam jeszcze jedno pytanko. Jakbym chciał iść po bandzie to jaką grafike można pod tą płytę kupić? Tak, żeby miało to jakiś tam sens z procesorem itd. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach