Skocz do zawartości
Przemass772

Komputer do gier za około 4000 zł plus system

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym kupić komputer w granicach 4000 PLN, chyba że można taniej. Poza codziennym użytkowaniem chciałbym aby był wystarczający do gier takich jak Stalker 2 i War Thunder. Chciałbym aby w tej cenie miał już system. Oglądałem komputery na xkomie i myślałem o czymś takim:

https://www.x-kom.pl/p/1260716-desktop-silver-monkey-x-battlestation-argb-r5-5600-16gb-1tb-rtx4060-w11x.html

Coś takiego jest ok? Ogólnie to nie znam się na składaniu komputerów i wolałbym coś gotowego, chyba że można w cenę wrzucić złożenie zestawu.

No i jeszcze jedna kwestia czyli aby miał WiFi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam 

30 minut temu, Przemass772 napisał(a):

No i jeszcze jedna kwestia czyli aby miał WiFi

wybrany zestaw takowej nie posiada, owszem można dokupić , kartę Wi-Fi czy to na USB czy PCIe , ale ty chcieć grać w grę sieciowa , to czy takie połączenie przez Wi-Fi, nie sprawi  "że łowcy stajesz się zwierzyna " ? xD

34 minuty temu, Przemass772 napisał(a):

chciałbym aby był wystarczający do gier takich jak Stalker 2

wisz aby uruchomić grę to zestaw będzie ok , ale co do ustawień wysokie/średnie to aby wyświetlić +/-60FPS bez włączenia DLSS + FG sie nie obejdzie.