Laycik Opublikowano Wtorek o 15:57 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 15:57 Cześć, jestem kompletnym laikiem. Jedyna informacja która została w mojej głowie podczas dokształcania się w obrębie złożenia PC, to że procesory INTEL 13 i 14 generacji mają problemy ze stabilnością procesów (przepalają się). Mój budżet to około 8 patyków i chciałbym w to wliczyć co najmniej 2, a najlepiej 3 monitory. Zastosowanie to nauka machine learning/ data science. Rozważam zakup części w proline/ X-kom, a a na miejscu w Poznaniu będę szukał serwisu który mi to złoży. Nie wrzucam żadnej dotychczasowej listy części, bo są to same kopie innych użytkowników z tego forum/ innych stron. To jest wołanie o pomoc, stawiam browara! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saalataa Opublikowano wczoraj o 06:22 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 06:22 2 monitory solidnie uszczuplą budżet. ML efektywnie wymaga CUDA, więc GPU musi być twoim priorytetem z jak największą ilością VRAM. w twoim przypadku może jakaś używana 3080? Ewentualnie poczekałbym na AMD APU AI+ z 8060S i wtedy użyła jak najwięcej najszybszego RAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...