Skocz do zawartości
w1tek

Barracuda V Only ATA 33

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewnie problem ale zeby wam go opisac musze Was wprowadzic i opisac moja konfiguracje sprzetowa pierwotna i terazniejsza.

Konfiguracja pierwotna:

Shuttle AK32

Athlon 1600+

256 SDRAM

Seagate Barracuda IV 60 Gbytes

GF 4 Mx 440

Konfiguracja terazniejsza:

Asus A7N8X-X

Athlon 1600+

256 DDR

Seagate Barracuda V 60 Gbytes

Radeon 9800 Pro

Moj problem polega na tym iz przez pierwsze pare miesiecy gdy jechalem jeszcze na pierwotnej konfiguracji bylo ok po jakims czasie na dysku mi sie utworzyly bad sektory zdziwilo mnie to, zanioslem dysk do serwisu i wymienili mi na Barracude V wczesniej mialem IV podlaczylem dysk i nic a to w polu primary master nic nie pisze pusto albo kropki, probowalem wszytkiego (nie jestem laikiem) lae nic nie dawalo skutku zawsze ten sam problem , jakos przez przypadek podpialem dysk na tasme ATA 33 i dysk normalnie sie wykryl i dzialal ale tylko na tasmie ATA 33 co najlepsze to u wszytkich moich kumpli dysk normalnie dziala na ATA 100 ale u mnie nie pomyslalem ze to moze cos od plyty ze mna problemy z Barr... V na stronie producenta zadnych nowych biosow wiec mysle poczekam az zmienie plyte jakos to przzyje na tym ATA 33. Niedawno kupilem nowa plyte podlaczam dysk i znowu ten sam problem (strasznie sie wqrwilem) u kupli dziala u mnie, znowu sprawdzilem wszytko w ostatecznosci podpialem dysk do tej jeb... tasmy ATA 33 i dysk dziala ale podczas gry czy czegokolwiek jak doczytuje z dysku widze braki w predkosci odczytu wqrwia mnie to strasznie. Kumple mi powiedzial ze w biosie moze nie amm ustawione na ATA 66/100 ale mimo tego powinien dysk wykrywac gdybym nie mial tego ustawionego a on go po prostu nie widzi i to TYLKO u mnie.

Juz sam nie wiem co robic mzoe wy mieliscie podobny problem i cos mi pomozecie.

Czekam na porady i z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

u mnie zawsze to pomaga

może to głupie ale