Skocz do zawartości
Fallout

Dylemat co do grafy i zasilacza

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar zmienić już niedługo grafe na jakiegoś radka najprawdopodobniej..l zastanawiałęm się nad r9500pro,r9700 i r9600 xt czy tam tx :D no i nie wiem jakiego najlepiej wybrać..

do tego jeszcze pytanie zy zasilacz wytrzyma??

to jest konfig taki jak w opisie i zasilka codegen 300W :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaki zasilacz polecacie za jak najmniej ?:D solidny jakiś:D pewnie jakiś cheftec tylko jaki i za ile ?:D nie znam się zbytnio na zasilaczach

i czy jakiś inny wejdzie do starej obudowy? (myśle że jeżeli standart atx to chyba musi:) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fallaut napisal

Mam zamiar zmienić już niedługo grafe na jakiegoś radka najprawdopodobniej..l zastanawiałęm się nad r9500pro,r9700 i r9600 xt czy tam tx  no i nie wiem jakiego najlepiej wybrać..

no wiesz tu bedzie ciezka sprawa co ci doradzic najlepiej poczytaj sobie bo czesto jzu byly poruszane te tematy odnosnie radeonow tylko przysiasc i poczytac bo nie ma sensu zaczynac odnowa oklepanego juz watku sam rozumiesz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie i ja mam podobny dylemat (gdybym wiedzial przed odbiorem ze ziomki ze sklepu wwala mi codegena to bym nogi z [gluteus maximus] powyrywal, a tak niedopatrzylem i teraz cierpie :( ). Komp to : AXP1.6+ , DVD, CDRW, B7200.7 40GB, B7200.7 80GB, Zalman 6000 i kilka zajetych slotow PCI (siec, modem, Live itp) no i ofcoz Codegen 300W !!!!

Obecna grafa to staruszek Radeon7200 32SDR i planuje zmiane na czysta 9600 (szafira badz hisa) 128DDR.

Czy przy takim obladowaniu kompa i z ta grafa zasilak padnie ?? czy tez ni ?? :]

 

PS. Jest jakas bezglosna zasilka okolo 360W w cenie do 200zl ?? Bo jak bede zmuszony zmienic to tylko cichutka wchodzi w gre !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi