Zoltar Opublikowano 3 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2004 Audi 1.8 Turbo 1781 150 193 210 290 Tak to wygląda ! Audi Ojca Michalaka pewnie ma gorsze parametry. Czemu, niech to będzie tajemnicą ;) (Nie pisze tego złośliwie!!!) Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 3 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2004 Audi 1.8 Turbo 1781 150 193 210 290 Tak to wygląda :?: Skad te dane? I co to ma w sumie byc... pary: KM/ NM czy cztery razy KM? (w co nie uwierze bo na seryjnym dole nie ma szans na 290 km z 1.8T) Ja pisalem o 1.8T 180 konikow- silnik coprawda bangla w a3 ale w VAGu wszedzie paletaja sie te same motorki wiec pewnie i w a6 taki kiedys byl. Tak czy siak- dla mnie zdecydowanie za duzo niutkow jak na 1.8T 150 seria. Wykres z hamownii rozwiazlby sprawe ale o to juz trzeba prosic Michalaka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar Opublikowano 4 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2004 Skad te dane? Orientacyjna oferta - Tego co można mieć ;) I co to ma w sumie byc... pary: KM/ NM Tak :) Moc przed / po Moment przed / po :) na seryjnym dole nie ma szans na 290 km z 1.8T) Można mieć i ponad 300 :twisted: Problem to turbo + wtryski. Wydajność i mozliwości :twisted: Turbina K4 + nowe wtryski i mamy spokojnie 250 koni :twisted: Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 4 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2004 A korby jak maslo... zartuje :D Fakt niezaprzeczalny ze 1.8T to idealny obiekt do tunningu ale ja i tak mysle, ze moje nastepne autko to bedzie jakis turbognojek. Wtedy hop siup do mastersa ;) i mamy taniego w utrzymaniu wymiatacza. Pozdro Zoltar i THX za ciekawa "konwersacje" ;) ale dosc juz tego O/T. Nie mamy przeciez ochoty na owoca. Jakby co to PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalak Opublikowano 4 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2004 Może namówie ojca np. do wybrania się do VTG aby pomierzyli auto. Nie jest to jakiś killer szos ale już pojeździć można, a na 1/4 mili i tak nie ma sensu startować takim autem. A tego RS4 OZ-a to szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MK Opublikowano 4 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2004 Biopaliwa będą i tak się tego nie zmieni, pozostaje tylko aby sprawdzali jakośc paliw na ostatnim ogniwie łancuszka, bo to tam dodają różne syfy. Nawet jak bedzi 5% dodatków i bez dodatów właścicieli stacji to i tak nie będzie żłe, bo ciekawe ile teraz mamy dodatków rozpuszcalników wody itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar Opublikowano 4 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2004 Może namówie ojca np. do wybrania się do VTG aby pomierzyli auto. Nie jest to jakiś killer szos ale już pojeździć można, a na 1/4 mili i tak nie ma sensu startować takim autem. A tego RS4 OZ-a to szkoda. Proponuje hamownie www.tdi-tuning.pl lub www.unitronic.pl Kolejność przypadkowa :) Będzie wiadomo ile na pewno siedzi koni pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...