Anon Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Witam, moja MX 500 zaczyna wariować, kursor sam zaczyna latać po ekranie (bardzo denerwujące drgania kursora, nie zależnie od rodzaju podłoża). Na 100% to wina myszki. Jednak mam do Was pytanie, z mojego gryzonia zdarłem jedną z nalepek, ponieważ zaczeła schodzić z niej farba i odlepiałą sie, no to jej pomogłem :wink: . (przeszkadzało w pracy) Czy Logitech uzna mi gwarancje skoro na myszcze nie ma nalepy ? Nie było na niej nabazgrane że zerwanie grozi śmiercią. Pozdro, Anon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Pozostaje ci tylko sprawdzic to empirycznie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisio Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 w Polsce nie ma serwisu Logitecha więc gwarancja w naszym wypadku polega na wymianie towaru na nowy sprzedawca właściwie nie ma prawa sprawdzać co jest zepsute ani oceniać uszkodzeń więc jeśli myszka nie jest na przykłąd rozjechana walcem to nie powinno być problemów ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...