Skocz do zawartości
SKRYTOBOJCA

Moje pierwsze (ZLE) wrazenia z serw. gainwarda /THE END :&gt

Rekomendowane odpowiedzi

Rozbrajasz mnie czasami AJDAHO

Jak cos klepniesz to juz nie wiem czy smiac sie czy plakac.

No ale mniejsza z tym

Klient tu nazeka na serwis a ty i tak chwalisz Gainwarda. Czlowieku zobacz o czym jest ten topic zanim cos napiszesz!!!

Co z tego ze renomowana firma skoro robi klienta!!!???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JONATHAN to ty nie bądź śmieszny > firma wysłała mu sprawną grafę ale używaną to fakt przypał > załatwiła sprawę w ciągu kilku dni choć ma na to DUŻO więcej czasu > sam piszesz że 2 razy zmienili Ci na nową , to samo pisze kolega Spoxxx , ja też byłem zadowolony jak mi naprawili grafe w ciągu KILKU dni po wyczyszczeniu biosu (zrób tak z shapirem i zobacz czy ci pomogą :lol: :lol: :lol: i ile będziesz czekał na tę "ewentualną " pomoc)>SoiYa napisał że też miał 1 taki przypadek ale napisał też iż ogólnie jest zadowolony z serwisu bo raz u niego mieli skuche a kilka razy załatwiali sprawe jak najbardziej OK, podejrzewam że nie mieli nowej grafy na stanie więc wysłali mu to co mają sprawne byle było SZYBKO , niech robi tak jak napisali inni > będzie stanowczy > to mu pomoże

 

ps. ja w tym momencie robił bym jak to ktoś już tu pisał męczył bym grafę ile wlezie jak padnie to znowu po KILKU dniach dostanie inną

nie zyczę nikomu aby mu padały podzespoły w kompie a szczególnie posiadaczom szafirów i innych wynalazków

 

ps. i z tymi 3 latami gwarancji to nie chodzi o to czy ktoś będzie tyle grafe trzymał tylko na ile pewien jest tej grafy jej producent ,tak samo jak to iż ktoś odpier... komuś fuszerke i powie to wytrzyma do jutra , drugi zrobi ok i powie to będzie trzymać zawsze 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytaj to co pisalem. Wymienili mi bo to byl poczatek ti4200.

Teraz jak ich nie ma to jest inna spiewka.

Gigabyte napisal mi szczerze ze kart 9700pro juz nie maja i moga mi przyslac za jakas doplata FX5950 to ich wysmialem. Ale dostalem szczera odpowiedz ze danej karty nie ma i nie bedzie. A nie probowali mi wcisnac zjechanego bubla.

 

SKRYTOBUJCA moze nie powinienem tego pisac ale potraktuj ta karte pradem. Tylko tak aby sie spalila bez sladu. Zobaczymy co teraz zrobia.

 

A co do gwarancji 3 letniej to dziekuje za taka gwarancje. Skoro taka oferuja to powinni miec sklady magazynowe gdzie lezalyby karty na wymiane. Tak jak to robia w szanujacych klienta firmach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...(było głosować na SLD ?)...

Nigdy nie glosowalem na nich i nie bede :D

 

(...) jeśli jednak nie dali ci wersji GS (...)

serwisant mowi ze to GS, inaczej sprawdzic nie mam jak, przy taktowniu odpowiednimu GS nie widac skaz w generowanym obrazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytaj to co pisalem. Wymienili mi bo to byl poczatek ti4200.  

Teraz jak ich nie ma to jest inna spiewka.

Gigabyte napisal mi szczerze ze kart 9700pro juz nie maja i moga mi przyslac za jakas doplata FX5950 to ich wysmialem. Ale dostalem szczera odpowiedz ze danej karty nie ma i nie bedzie. A nie probowali mi wcisnac zjechanego bubla.

 

SKRYTOBUJCA moze nie powinienem tego pisac ale potraktuj ta karte pradem. Tylko tak aby sie spalila bez sladu. Zobaczymy co teraz zrobia.

 

A co do gwarancji 3 letniej to dziekuje za taka gwarancje. Skoro taka oferuja to powinni miec sklady magazynowe gdzie lezalyby karty na wymiane. Tak jak to robia w szanujacych klienta firmach.

Przez O :)

 

Narazie wyslalem do federacji maila z opisem sytuacji i kopia umowy gwarancyjnej i zobacze co ich adwokat poradzi, az noz cos ciekawego?:)

 

A jak nie to wysylam ta karte co mam i czekam az moja naprawia, bynajmniej bede mial swoja cacy karte :>

 

A z tym szokerem z pradu to znam numer :) znajomy mieszka kolo jednego sklepu i ma nowy sprzet co roku calego kompa hehe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale mnie ponioslo.

Poprostu jak czytam takie wypowiedzi to sie plakac chce.

Szkoda ze nie napisal jeszcze ze w koncu masz 3letnia gwarancje i kolorowe pudelko i kilka plyt i kabelkow :?

 

Ty piszesz ze musisz czekac az zalatwia to przez producenta a On dalej o kilku dniowej wymianie. Echhhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Jonathan

z tym prądem to widzę że wyznajesz zasadę "oni mnie oszukali to czemu nie ja ich ?" :?

jak Kali komuś zabrać krowe to ok , jak ktoś Kalemu to być zły człowiek ?

wiesz poza oszustwem są jeszcze inne metody na dochodzenie swoich praw :? nawet wobec oszusta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Jonathan  

z tym prądem to widzę że wyznajesz zasadę "oni mnie oszukali to czemu nie ja ich ?" :?  

jak Kali komuś zabrać krowe to ok , jak ktoś Kalemu to być zły człowiek ?

wiesz poza oszustwem są jeszcze inne metody na dochodzenie swoich praw  :? nawet wobec oszusta

Wiesz moze jakby to byl normalny serwis to ok.

Ale widze ze przypadek tu jest beznadziejny. Bo oni uwazaja ze sa fair wobec klienta. Moze tobie tez sie tak wydaje????

A rzecznik praw konsumenta nie wiadomo czy bedzie mial akurat czas i checi sie tym zajac.

Nie jest to uczciwy sposob. Ale jezeli chcialoby sie sadzic to zbrakloby tej 3letniej gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 1 nie wiem z kim rozmawiał , pisze ze z serwisantem , więc pewnie z jakimś cieciem który tylko myśli ile jeszcze do końca etaciku , jeśli to jednak był jakiś kierownik to powinien go poinformować iż taki rozwój sprawy go nie interesi , oki czeka na swoją grafę z niemiec ale do tego czasu ma te którą mu przysłąli jako zastępczą , jak im się nie podoba to idzie się do federacji tam ci gość mówi co i jak a następnie wysyłasz do nich fax z tym co w tej sytuacj planujesz robić > wierz mi że to działa

ja na gainwarda nie powiem złego słowa bo jak moja była w naprawie to sami do mnie zadzwonili że już wysłali spowrotem i z grafą wszystko ok

 

no i oczywiście trzeba sprawdzić czy nasze przepisy nie stanowią o tym że sprzęt ma być wymieniony na WOLNY OD WAD , bo kiedyś było na nowy ale sie niestety pozmieniało , jak to zwykle bywa na gorsze i wg. nowego zapisu może się okazać że nic z nimi nie poradzisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie po to czlowiek placi prawie tysiac zlotych zeby mu odsylali jakiegos ledwo zyjacego, wytyranego paździocha... takiego hamstfa nie widzialem jak dluugo zyje.. Nawet jak w firmie szlag trafil ECS'a ktory do markowych producentow sie nie zalicza to dostalem nowa plyte z nowa gwarancja w niecaly tydzien..

 

jak ktos traktuje czlowieka jak smiecia to nie mam nic przeciwko

zasadzie "oni mnie oszukali to czemu nie ja ich ?"

 

P.S

Jestem ciekaw czy ktorys z forumowiczow mial podobne problemy z innymi "markowymi" kartami....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie po to czlowiek placi prawie tysiac zlotych zeby mu odsylali jakiegos ledwo zyjacego, wytyranego paździocha... takiego hamstfa nie widzialem jak dluugo zyje.. Nawet jak w firmie szlag trafil ECS'a ktory do markowych producentow sie nie zalicza to dostalem nowa plyte z nowa gwarancja w niecaly tydzien..

 

jak ktos traktuje czlowieka jak smiecia to nie mam nic przeciwko

zasadzie "oni mnie oszukali to czemu nie ja ich ?"

 

P.S

Jestem ciekaw czy ktorys z forumowiczow mial podobne problemy z innymi "markowymi" kartami....

obyś nie dożył chwili jak ci odeślą zjeb... szafira i napiszą karta była podkręcana i gwarancja jej nie obejmuje

 

ps. najwyraźniej kruciutko żyjesz bo gorsze przekręty w tym kraju odwalają 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez O :)

 

Narazie wyslalem do federacji maila z opisem sytuacji i kopia umowy gwarancyjnej i zobacze co ich adwokat poradzi, az noz cos ciekawego?:)

 

A jak nie to wysylam ta karte co mam i czekam az moja naprawia, bynajmniej bede mial swoja cacy karte :>

 

A z tym szokerem z pradu to znam numer :) znajomy mieszka kolo jednego sklepu i ma nowy sprzet co roku calego kompa hehe :)

a ja bede upierdliwy i w kazdym watku bede to zamieszczal:

bynajmniej «wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)»

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe ja nigdy takich problemow nie mialem, zeby wysylac karte bezposrednio do dystrybutora ;) Moze dlatego ze mieszkam w duzym miescie, i jest kilka ciekawych sklepow gdzie mozna ubic interes (tzn. dokonac zakupu) ? :)

Kumplowi jak siadlo mobo zaniosl do sklepu dostal na czas naprawy jakas inna i jest oki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przez O :)

 

Narazie wyslalem do federacji maila z opisem sytuacji i kopia umowy gwarancyjnej i zobacze co ich adwokat poradzi, az noz cos ciekawego?:)

 

A jak nie to wysylam ta karte co mam i czekam az moja naprawia, bynajmniej bede mial swoja cacy karte :>

 

A z tym szokerem z pradu to znam numer :) znajomy mieszka kolo jednego sklepu i ma nowy sprzet co roku calego kompa hehe :)

a ja bede upierdliwy i w kazdym watku bede to zamieszczal:

bynajmniej ?wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)?

 

Widac nowy nauczyciel sie nam tu szykuje :) nie polecam slabo platna praca.

 

Innym razem zrobimy watek o zasadach ortografi itp :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe ja nigdy takich problemow nie mialem, zeby wysylac karte bezposrednio do dystrybutora ;) Moze dlatego ze mieszkam w duzym miescie, i jest kilka ciekawych sklepow gdzie mozna ubic interes (tzn. dokonac zakupu)  ? :) 

Kumplowi jak siadlo mobo zaniosl do sklepu dostal na czas naprawy jakas inna i jest oki ;)

Wysylam do dystrybutora poniewaz roczna gwarancja sklepowa minela i teraz musze sam wyslac karte do polskiego dystrybutora, przynajmniej (:P) wysylka jest na ich koszt kurierem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe ja nigdy takich problemow nie mialem, zeby wysylac karte bezposrednio do dystrybutora ;) Moze dlatego ze mieszkam w duzym miescie, i jest kilka ciekawych sklepow gdzie mozna ubic interes (tzn. dokonac zakupu)  ? :) 

Kumplowi jak siadlo mobo zaniosl do sklepu dostal na czas naprawy jakas inna i jest oki ;)

Wysylam do dystrybutora poniewaz roczna gwarancja sklepowa minela i teraz musze sam wyslac karte do polskiego dystrybutora, przynajmniej (:P) wysylka jest na ich koszt kurierem.

 

A to kiszka :[

 

Jakis sklep nie tegos albo ja mam szczescie trafiac do sklepow gdzie jak producent daje 3 lata gwary (like Caviar, Gainward, 2 lata MSI) to sklep robi wszystko za klienta w tym okresie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe ja nigdy takich problemow nie mialem, zeby wysylac karte bezposrednio do dystrybutora ;) Moze dlatego ze mieszkam w duzym miescie, i jest kilka ciekawych sklepow gdzie mozna ubic interes (tzn. dokonac zakupu)  ? :) 

Kumplowi jak siadlo mobo zaniosl do sklepu dostal na czas naprawy jakas inna i jest oki ;)

Wysylam do dystrybutora poniewaz roczna gwarancja sklepowa minela i teraz musze sam wyslac karte do polskiego dystrybutora, przynajmniej (:P) wysylka jest na ich koszt kurierem.

 

A to kiszka :[

 

Jakis sklep nie tegos albo ja mam szczescie trafiac do sklepow gdzie jak producent daje 3 lata gwary (like Caviar, Gainward, 2 lata MSI) to sklep robi wszystko za klienta w tym okresie.

Tego sklepu co kupilem i tak nie lubie. A poztym dalbym do sklepu tam zanim by ruszyli swoje [gluteus maximus] to trwaloby to o wiele dluzej, sklep ma czas na to do 2tyg. a tutaj w 3dni uwineli, no ale jak widac z marnym skutkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego sklepu co kupilem i tak nie lubie. A poztym dalbym do sklepu tam zanim by ruszyli swoje [gluteus maximus] to trwaloby to o wiele dluzej, sklep ma czas na to do 2tyg. a tutaj w 3dni uwineli, no ale jak widac z marnym skutkie.

A to w ten sposob.

No fakt w sklepach czesto wykorzystuja full time jaki im przysluguje na naprawe :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz pewnie przez moj watek, czesc userow forum co maja gainwarda, boi sie gdy nadejdzie ten moment i ich karta padnie, oraz co sie stanie z ich cudowna karta w serwisie :)

 

Przezemnie juz maja koszmary nocne ;)

 

Co tam nowego serwis jeszcze wymysli hehe

 

CDN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz pewnie przez moj watek, czesc userow forum co maja gainwarda, boi sie gdy nadejdzie ten moment i ich karta padnie, oraz co sie stanie z ich cudowna karta w serwisie :)

 

Przezemnie juz maja koszmary nocne ;)

 

Co tam nowego serwis jeszcze wymysli hehe

 

CDN.

no niekoniecznie 1 jaskułka wiosny nie czyni (czy jakoś tak ?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz pewnie przez moj watek, czesc userow forum co maja gainwarda, boi sie gdy nadejdzie ten moment i ich karta padnie, oraz co sie stanie z ich cudowna karta w serwisie :)

 

Przezemnie juz maja koszmary nocne ;)

 

Co tam nowego serwis jeszcze wymysli hehe

 

CDN.

no niekoniecznie 1 jaskułka wiosny nie czyni (czy jakoś tak ?)

Nigdy nic nie wiadomo, moga popasc w rutyne :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam witam hehe

Za namowa paru osob napisalem email do Federacji konsumentow i dzis mi odpisali a oto tresc:

 

Szanowny Panie!Zgodnie z utrwaloną linią orzecznictwa sądowego, wymiana wadliwej rzeczy z tytułu zobowiązania gwarancyjnego powinna nastąpić przez dostarczenie uprawnionemu rzeczy nowej, wolnej od wad (vide: uchwała składu 7 sędziów Sądu Najwyższego z dnia 26.10.1972 r., opublikowane: OSPiKA, poz. 180; uchwała pełnego składu Izby Cywilnej i Administracyjnej Sądu Najwyższego z dnia 30.12.1988 r. w sprawie wytycznych w zakresie wykładni prawa i praktyki sądowej w sprawach rękojmi i gwarancji, opublikowane: Monitor Polski nr 1/1989, poz. 6). Orzecznictwo to jest poparte odpowiednimi komentarzami praktyków do art. 577 § 1 Kodeksu cywilnego. Pomimo, iż orzeczenia Sądu Najwyższego (jak również wytyczne), nie są obowiązującymi w Polsce źródłami prawa, to jednak są one brane pod uwagę przez sądy powszechne jako wskazówka co do kierunku rozstrzygnięcia danego sporu. Orzecznictwo sądów kształtuje również praktykę obrotu handlowego, a w szczególności dobre obyczaje kupieckie, których przedsiębiorca powinien przestrzegać przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób naruszający dobre obyczaje kupieckie, stanowi podstawę do występowania z roszczeniami przewidzianymi ustawą z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. nr 47 poz. 211 ze zm.).Proszę powołać się na wyżej przytoczone argumenty i zażądać wydania rzeczy fabrycznie nowej, wyznaczając termin w którym będzie Pan oczekiwał na wymianę (np. 14 dni). Po bezskutecznym upływie tego terminu proponuję zwrócić się o podjęcie interwencji do najbliższego Klubu FK. Ich aktualny spis znajdzie Pan na naszej stronie internetowej www.federacja-konsumentow.org.pl.Z poważaniemMichał Herde, Stołeczny Klub Federacji Konsumentów

Dzis wieczorkiem napisze sobie spokojnie maila do MMV i zobaczymy jaka bedzie ich reakcja ]:->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że podeślesz kopię maila :lol: :wink: (brawo dla Michała Herde!)

Juz napisalem, dlugi wyczerpujacy list do glownego kierownika firmy MMV :) bo jak ostatnio cos pisalem do dzialu obslugi klienta to nikt nawet nie odpisal.

 

Wiec zobaczymy co Pani kierowniczka na to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że podeślesz kopię maila :lol: :wink: (brawo dla Michała Herde!)

Juz napisalem, dlugi wyczerpujacy list do glownego kierownika firmy MMV :) bo jak ostatnio cos pisalem do dzialu obslugi klienta to nikt nawet nie odpisal.

 

Wiec zobaczymy co Pani kierowniczka na to :)

Mam nadzieję że zapisałeś sobie na serwerze poczty tego maila do "wysłanych" :D

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój zdarzeń :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm wyslalem wczoraj list do Kierowniczki serwisu ale e-mail wrocil bo nie ma takiego adresu, no to w ciagu dnia wyslalem jeszcze raz i tak samo, trudno wyslalem teraz do Zastepcy Kierownika (kobieta) :) dodajac ze tamto konto nie istnieje i czekam teraz na odpowiedz.

Jak jej nie dostane to wysle do Kierownika dzialu sprzedarzy o dziwo tez kobieta :]

Patrzac po stanowiskach to miejsca kierownicze zajmuja kobiety :) nic dziwnego, ze tam taki burdel hyhy

 

Ps. jezeli ten post czytaja kobietki to zartowalem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdz adres i tel do Federacji Konsumentow... przedstaw sprawe.. moze oni znajda jakies rozwiazanie

 

2gim rozwiazaniem jest sabotaz  :twisted: polej karte woda.. podkrec extremalnie i reklamuj do skutku.. moze w koncu skoncza im sie uzywane karty i dadza ci nowy model  :D 

 

nie tak dawno temu byla wojna na forum zwolennikow tzw "markowych kart"... z tego co pamietam najglosniej krzyczal AJDACHO ktory jest zwillenikiem MSI/LEADTEK/GAINWARD i 3 letniej gwary

 

powiem jedno.. ja pierd... taka gwarancje... wole miec "zapyzialego" sapphire z 12 miesieczna niz nawet 10 lat gwary gainwarda  :lol:

Kolego w 1 kolejności saphire nie produkuje GF ^_^. A poza tym ja tez jestem zwolenikiem gainwardu tylko co zrobic ze mamytakie takiego <B>HUJOWEGO</B> Przedstawicela w naszym tez ciach!OWYM kraju.

 

PRZEPRASZAM ZA PRZEKLEŚSTWA ALE MNIE PONIOSŁO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...