Skocz do zawartości
J-A-J-O

Strona dla Firmy Transportowej w.... Publisherze!

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że to śmieszne, ale nie miałem czasu na nauke HTML czy innych, to zrobiłem w Publisherze, może nie zachwyca, bo brak tam wielu rzeczy.

 

http://members.chello.pl/j.swietochowski

 

Odrazu mówie że materiał którym dysponowałem na przygotowanie tej strony to niecała kartka tekstu A4 i kilka obrazków. Str. tytułowa w pierwotnej wersji była o niebo lepsza, ale nie podobała się "zarządowi" :lol: i musiałem takie coś walnąć.

 

Prosze nie piszcie że jak nie znam się na html to nie powinienem się zabierać za robienie stron, bo to wiem, ale....

 

Bardzo zależy mi na waszych ocenach i poradach, może napiszcie ile ta strona dostała by według was na 10 punktów, np 3/10 - coś takiego, bardzo mi to pomoże.

 

Z góry THX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i holding jest też nieczytelny ale może to wina mozzili :>?? heh ciekawe ile $$ dostałeś (żartuje) :>?? pozdr

Właśnie chodzi o to że nic, typ dla którego to robie sam nie wie czego chce, dlatego nie będe wprowadzał żadnych zmian dopóki nie dostane zapewnienia że chociaż 10zł będe z tego miał.

 

PS. Stronke zacząłem robić chyba z marcu, była gotowa po 2-3 dniach, a odzew n/t wypłaty nie nastąpił i nie wygląda na to żeby wogóle nastąpił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×