rob_e Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra...3&src=zapowiedz jestem zaskoczony nagłą zmianą wymagań dIII... no ale to było do przewidzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 a ja sie odnosze optymistycznie owszem nie bedzie 1024 ale jak bedzie chodzilo w miare na 640 na moim gf 2 gts i p3 866 to bede zadowolny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczek Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Kaeras już o tym wcześniej pisał ale radze podchodzić do tej informacji bardzo sceptycznie. Skoro gierka ma chodzić na GF 256 to czemu pokazy są na Radku 9700 i P4 2,2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macho Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 qpa i tyle wkurza mnie takie postepowanie u programistów......dobrze ze nie lubie tej gry :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Kaeras już o tym wcześniej pisał ale radze podchodzić do tej informacji bardzo sceptycznie. Skoro gierka ma chodzić na GF 256 to czemu pokazy są na Radku 9700 i P4 2,2 a co wg ciebie mieli pokazac ??? slide show na jakims celeronie ??? przeciez wiemy ze gra bedzie miala znaczne wymagania wiec ne mogli jej zapuscic na gf 256 zeby miec kilkanascie klatoli :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczek Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 gdyż prezentacja odbyła się w rozdzielczości 640x480, przy średnim poziomie szczegółów (na P4 2.2 GHz, ATI 9700Skoro aby w rozdzielczości 640x480 musieli użyć takiego sprzętu to wiadomo że na Gf 256/2 bedzie niemiłosiernie zacinało. Carmack wyraźnie zaznaczył, że gra została zaprogramowana z myślą o posiadaczach kart graficznych GeForce256 i GeForce2,a czyli programści są przekonani że taki slide show będzie odpowiadał graczom :evil: :twisted:Poco ta złość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 moze jeszcze engine nie jest dopieszczony moze brakowalo tych rozdzialek no nei wiem ale nie wierze zeby mistrzowie kodu jakim jest team ID spaprali tak robote ;]]] aha te ikonki sa w 98 % moich postow ----------> :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_e Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 gdyż prezentacja odbyła się w rozdzielczości 640x480, przy średnim poziomie szczegółów (na P4 2.2 GHz, ATI 9700Skoro aby w rozdzielczości 640x480 musieli użyć takiego sprzętu to wiadomo że na Gf 256/2 bedzie niemiłosiernie zacinało. Carmack wyraźnie zaznaczył, że gra została zaprogramowana z myślą o posiadaczach kart graficznych GeForce256 i GeForce2,a czyli programści są przekonani że taki slide show będzie odpowiadał graczom :evil: :twisted:Poco ta złość chyba nie doczytałeś - poprzednia prezentacja była w 640x480. teraz puścili gierke w 800x600 i max detali. co do wymagań to Carmack nie jest idiotą i chyba nie zrobi gry dla najbogatszych graczy (posiadaczy najlepszych kompów)... co prawda gf 256 i gf2 to lekka przesada ale sądze ze z gf3 (moze 2ti) bedzie spoko chodzić. napewno id software nie popełni błedu twórców gta3 i zoptymalizują kod przed wypuszczeniem ostatecznego produktu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 tak widocznie nie doczytalem moja mea culpa jak niektorzy mawiaja;]] jutro kiedy bede wyspany przeytam to dokladniej :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczek Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 ostatnia prezentacja 640x480 tez była na podobnym sprzęcie. Podobno wiele od niej się zmieniło (optymalizacja kodu itp.) W niskiej rozdzielczości na pewno pograsz se na Gf 3 a może i 2 ale jeśli chcesz podziwiać pełne możliwości gierki to przyda się już na pewno dość potężny zestaw. Nie chodzi mi o to że gierka nie pujdzie na GF3 czy 2 tylko mówe że to co powiedział ostatnio Carmack jest lekką bzdurą (głównie Gf 256 i słabsze GF2) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 gdyż prezentacja odbyła się w rozdzielczości 640x480, przy średnim poziomie szczegółów (na P4 2.2 GHz, ATI 9700Skoro aby w rozdzielczości 640x480 musieli użyć takiego sprzętu to wiadomo że na Gf 256/2 bedzie niemiłosiernie zacinało. Carmack wyraźnie zaznaczył, że gra została zaprogramowana z myślą o posiadaczach kart graficznych GeForce256 i GeForce2,a czyli programści są przekonani że taki slide show będzie odpowiadał graczom :evil: :twisted:Poco ta złość chyba nie doczytałeś - poprzednia prezentacja była w 640x480. teraz puścili gierke w 800x600 i max detali. co do wymagań to Carmack nie jest idiotą i chyba nie zrobi gry dla najbogatszych graczy (posiadaczy najlepszych kompów)... co prawda gf 256 i gf2 to lekka przesada ale sądze ze z gf3 (moze 2ti) bedzie spoko chodzić. napewno id software nie popełni błedu twórców gta3 i zoptymalizują kod przed wypuszczeniem ostatecznego produktu... hmm....... poprawcie mnie jezeli sie myle ale to jednak nie byl post skierowany do mnie ? nie D3 lecz SEN jest mi teraz potrzebny :evil: :twisted: aha przypomnijcie sobie q3 i q2 jakie byly ploty o wymaganiach :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_e Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 wiem ze sie nie kłucisz... a co do id to w sumie głupotą jest mówić teraz o mozliwosci grania na gf2 skoro wczesniej utrzymywali ze tworzą dooma dla swoich ukochanych najpierw gf3 a potem gf4ti i tylko na tym bedzie mozna pograc... widocznie zmienili zdanie i dobrze.... mam nadzieje ze na moim pokrojonym gf4 pójdzie dosc ładnie nie przezyje jak bede musial grac w takich warunkach jak w d1 na 386/21mhz... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczek Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 jedno jest pewne jeśli nie przechwalają się i czagoś nie sp.. to zapowaida się fajna gierka :) a co do wymogów to zobaczymy jak wyjdzie i nie ma co wierzyć w byle plotki umieszczane na stronkach Pozdro rob_e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 wlasnie tak pytam z ciekawosci . Czy jestes jednym z tych ktorzy dali sie nabrac na ta przegieta nazwe MX przy GF4 myslac ze wydajnosc spada tylko w niewielkim procencie ? hmm....... a doom 1 na 386 heheh pamietam dokladnie nie moglem przebolec tego ze musialem minimalizowac okno poprostu nie moglem :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Od początku wiedziałem, że będzie jak z Q]I[:A. Pierwsze BETY też chodziły tragicznie, ale potem było już miodzio. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 wlasnie o tym mowie teraz engine to jedna wielka KUPA musza to jakos uformowac i bedzie ok :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_e Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 wlasnie tak pytam z ciekawosci . Czy jestes jednym z tych ktorzy dali sie nabrac na ta przegieta nazwe MX przy GF4 myslac ze wydajnosc spada tylko w niewielkim procencie ? hmm....... a doom 1 na 386 heheh pamietam dokladnie nie moglem przebolec tego ze musialem minimalizowac okno poprostu nie moglem :evil: :twisted: no akurat nie jestem az tak ciemny zeby nie wiedziec ze w porównaniu do gf4ti mój mx jest cieniutki... ale mogłem miec albo to albo 2ti za ta zamą kase (i tak za dużą wtedy)... wiec wziąłem 4mx... jest jednak troche szybszy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2002 Panowie, przeciez to sa ploty jakich malo !!! Odpalcie sobie q3 na 1024x768 max detalach 32 bity na sprzecie 1Ghz + gf2Ti. Bedzie moze i plynnie ale jak zagramy juz team deathmatch w 8 graczy to nie bedzie tak cudownie i jestem pewien, ze gra przytnie czasami. Albo np. SoF II na 1024x768 max detalach w 32 bitach tez potrafi przychaczyc do kilkunastu klatek. A co powiecie na GTA3 ? To teraz sobie wyobrazcie co bedzie w doom III. Przeciez widzieliscie zdjecia, filmiki. Takich cieni nie wyrenderuje zaden slabny sprzet !!! Pewnie, ze Doom III nie zadowoli sie gf2. Moze sie odpali ale gre z 5 fps to kazdy sobie daruje. Powinno jednak nie byc juz tak zle przy gf3 ale z mocnym prockiem cos kolo XP 2000+ lub gf4ti z XP1600. Moim zdaniem na takich sprzetach grac sie bedzie calkiem przyjemnie (jednak o rozdz. 1024x768x32 + full detail zapomnijmy). Jak wychodzil q3 to tez niby mial ogromne wymagania. Kazdy mogl sobie jednak pograc lecz w rozdz. 640x480 z obcinanymi detalami - teraz smiech ale kiedys :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boyco Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Panowie, przeciez to sa ploty jakich malo !!! Odpalcie sobie q3 na 1024x768 max detalach 32 bity na sprzecie 1Ghz + gf2Ti. Bedzie moze i plynnie ale jak zagramy juz team deathmatch w 8 graczy to nie bedzie tak cudownie i jestem pewien, ze gra przytnie czasami. Albo np. SoF II na 1024x768 max detalach w 32 bitach tez potrafi przychaczyc do kilkunastu klatek. A co powiecie na GTA3 ? To teraz sobie wyobrazcie co bedzie w doom III. Przeciez widzieliscie zdjecia, filmiki. Takich cieni nie wyrenderuje zaden slabny sprzet !!! Pewnie, ze Doom III nie zadowoli sie gf2. Moze sie odpali ale gre z 5 fps to kazdy sobie daruje. Powinno jednak nie byc juz tak zle przy gf3 ale z mocnym prockiem cos kolo XP 2000+ lub gf4ti z XP1600. Moim zdaniem na takich sprzetach grac sie bedzie calkiem przyjemnie (jednak o rozdz. 1024x768x32 + full detail zapomnijmy). Jak wychodzil q3 to tez niby mial ogromne wymagania. Kazdy mogl sobie jednak pograc lecz w rozdz. 640x480 z obcinanymi detalami - teraz smiech ale kiedys :) A czemu nie Pentium? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2002 Pewnie, ze Doom III nie zadowoli sie gf2. Moze sie odpali ale gre z 5 fps to kazdy sobie daruje. Powinno jednak nie byc juz tak zle przy gf3 ale z mocnym prockiem cos kolo XP 2000+ lub gf4ti z XP1600. Moim zdaniem na takich sprzetach grac sie bedzie calkiem przyjemnie (jednak o rozdz. 1024x768x32 + full detail zapomnijmy).A ja ci mowie, ze na swoim sprzecie sobie w to spoko pogram! Byc moze nawet nie na skrajnie minimalnych ustawieniach, choc rozdzialka oczywiscie 640x480. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...