virtuomaniak Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 No wlasnie jak tutaj to go nasmarowac? Bo przy starcie systemu tak trze jak by chodzil na sucho, a mniej wiecej po 2 minutach przestanje. Wiec jak tutaj zrobic, daje screena jak to u mnie wyglada, dodam ze nie mam pasty wiec nie chce go zdejmowac. NB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 Najpierw przeczyść go sprężonym powietrzem, masz trochę kurzu w obudowie. Po odkręceniu tych czterech śrubek powienieneś mieć dostęp do wnętrza wentyla. Co dalej to już na pewno wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuomaniak Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 acha, czyli te 4 srubeczki trzymaja wentylator :) a czyn najlepiej smarowac? moze byc olej samochodowy czy cos innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba_8 Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 Wentyl jest łben do dołu budy:=użyj smaru rowerowego lub smaru do maszyn precyzyjnych. Jest najlepszy, gęstawy, alesmaruje extra i jest bardzo śliski (szczegulnie po lekkim podgrzaniu). Wentyl jest łbem w bok/ku górze:=użyj smaru do łożysk (taki niebieski lub różowy, ale gęsty) Inny spłynie na inne częśći. Przed opetracją dokłądnie wyczyść wentyl i radiator. Smar samochodowy się mało nadaje, jest za rzadki i brudzi. Moim zdaniem oczywiście, bo jako nieposiadacz samochodu nie uzywam również smaru takowego;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 tylko wd40 nie używać bo jest za rzadki i sie wentyle telepią po tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuomaniak Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 hmm nie wiem czy dobrze zrobilem :/ odkrecilem wiatraczek odkleilem naklejke i wystawal taki jakby szpikulec z taka jakby usczelka, nie chcialem zdjmowac tego i nalozylem na to smar, dobrze? czy trzeba to rozebrac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elKuba Opublikowano 28 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2004 Ta "taka niby uszczelka" to pierścień mocujący. Blokuje ona trzpień, do którego przymocowane są łopatki wiatraczka. Ten pierścień (zazwyczaj biały) jest zrobiony z plastiku. Jeśli dobrze się przyjżysz to zauważysz na nim rozcięcie. Przy pomocy cienkiej pensetki (lub od biedy jakimś ostrzem) możesz ten pierścień zdjąć (uwaga - lubi wyskakiwć w powietrze i się gubić :/). Jak zdejmiesz ten pierścień to będziesz mógł rozebrać wentyla na 2 części i dokładnie go przeczyścić (uwaga na gumowe "uszczelki"). Smarujesz kropelką smaru i składasz wszystko do kupy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...