Skocz do zawartości
Buziak

Medal of Honor : Pacific Assault

Rekomendowane odpowiedzi

OMFG :twisted: :twisted: :twisted:

 

GRA jest ZAJEB*STA DO KWADRATU. Zawsze kochalem serie MOH i z najwieksza przyjemnoscia grywalo mi sie w nie, to byl wrecz zaszczyt. CoD mnie tak nie zachwycil (dodatek tym bardziej)... ale jak zagralem w MOHPA to spadlem z fotela normalnie.

Jezuu jaki klimat to brak mi slow, dokladnie jakbym byl ich uczestnikiem na zywo. Peral harbor.... SZCZENA W DOL, az sobie zeby powybijalem!!! Dzwiek THX :twisted: na glosnikach 5.1 poprostu MIOD! wszystko slychac wyraznie i nadzwyczaj REALNIE. Co do grafiki - moze jest to i engine q3 zaawansowanie upgradowany o wszystkie nowosci ( lacznie z ps 2.0). Na moim sprzecie w 1024x768 w ustawieniach wszystkich na MAX :twisted: (tam jest chyba tez detale textur - bardzo wyskoki) + standardowo juz aa x4 i anizo x8 (choc musze jeszcze zwrocic na to uwage bo w grze widzialem schodki.. :( ) = fraps pokazuje od 40-50 fps, a przy takich akcjach jak w pearl harbor 25-30. Poziomy wczytuja sie dosyc szybko (nie trwa to dluzej niz 15sek), szybciej niz np u mnie we farcry. Ofkors mam 768mb ramu, mysle ze 1gb to by juz bylo optimum.

A co do samej grywalnosci, poziom AI moim zdaniem jest duzy (gram na medium). W dzungli (czy tam lesie) na Makin Atoll jak probowalem rozbic japoncow przy ognisku obozowym to chyba z 5-8min ich "napietnowalem" :lol: Skubance sie chowaja a jak mi sie bron przeladowuje to wtedy wyskakuja i z bagnetu we mnie..

Trening to tez byla przyjemnosc, klimat prawdziwego przeszkolenia. Gra ma 24 poziomy w 7 levelach i ja zamierzam je przejsc :twisted:

 

WYMAGANIA:

Recommended Configuration

 

= Windows XP or Windows 2000

= 2.0+ GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor

= 512 MB RAM

= 3D video card with 128+ MB video memory which fully supports

DirectX 9.0

= At least 3.0 GB free space on your hard drive for Standard

Edition, and 4.5 GB free space for Director's Edition.

 

Minimum Configuration

 

= Windows XP or Windows 2000

= 1.5 Ghz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor

= 512 MB RAM

= 3D video card with 64+ MB video memory which fully supports

DirectX 8.1

= At least 3.0 GB free space on your hard drive for Standard

Edition, and 4.5 GB free space for Director's Edition.

 

Na pocieszenie :) macie kilka screenow:

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@R.I.P

 

to wypas :) :) :) wiedziałem że giera bedzie lajtowa na maxa :D fajnie ci że jusz sobie pogrywasz. ja muszę jeszcze dobra chwilę poczekać ale jutro powinien być. Mam nadzieję że pujdzie mi na full detalach w 1024x786 bez AA i Anizo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMFG :twisted: :twisted: :twisted:

 

...Co do grafiki - moze jest to i engine q3 zaawansowanie upgradowany o wszystkie nowosci ( lacznie z ps 2.0...

To nie jest silnik Q3 tylko ich autorski. Ostatnia gra na Q3 to CoD:UO

Jak się myle to poprawcie mnie.

A DVD jest potrzebe do wersji DC i na dniach wyjdzie wersja CD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buziak specjalnie dla MoHCenter napisał:

 

 

"Przeglądając dzisiaj forum Beyond3D w jednym z tematów poświęconym MoH:PA znalazłem dość ciekawą nowinkę, która pewnie każdego zainteresuje. Mianowicie, większość graczy MoH:AA grało w demko jego następcy, ale również większość narzekała na to, że gra ma strasznie duże wymagania. EAGames tłumaczyło, że demo nie jest zoptymalizowane pod odpowiedni sprzęt, ciężko w to uwierzyć bo przecież jak po tak długim czasie tworzenia gry demo wychodzi nie zoptymalizowane ?? Jednak wątek który przeczytałem na Beyond3D zmienił diametralnie moje zdanie na ten temat. Dowiedziałem się tam, że wysłużony silnik graficzny Q3 został „wyremontowany” co kosztowało wiele pracy cały zespół twórców gry (Wiec mogę przypuszczać, że demo zostało wypuszczone na enginie nie do końca „wyremontowanym”). Jak wiadomo silnik graficzny Q3 korzystał z OpenGL, jednak w MoH:PA ulegnie to zmianie. W enginie zabraknie OpenGL a zamiast niego pojawi się Direct3D. D3D staje się już powoli standardem ponieważ pozwala na dokładniejsze odwzorowanie szczegółów i polepszenie jakości grafiki. Niestety wiadomość ta może zasmucić posiadaczy kart graficznych ze stajni nVidia, jak wiadomo karty serii GeForce gorzej radzą sobie w środowisku D3D niż karty konkurentów – firmy ATi. Z drugiej strony wiadomo, że twórcy MoH:PA są sprzymierzeni z nVidią i postanowili dodać obsługę Shaderów 3.0

 

 

 

A wiec widać jasno, że EAGames zagrało sprytnie ponieważ dbają o każdego użytkownika. Osobiście uważam, że osoby posiadające kartę graficzną firmy ATi powinny cieszyć się bardziej ponieważ jak już przeszłość pokazała Shadery 3.0 nie dają dużego przyrostu wydajności oraz nie wprowadzają żadnych oszałamiających efektów.

 

P.S. Jest to silnik Q3 ale zmieniony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alez ta gra wciaga... az nie moge sie oderwac i isc spac juz.

podczas grania dostrzeglem dwa powazne bledy, otoz gdzieniegdzie (szczegolnie w dzungli) mozemy sie zablokowac przechodzac kolo drzewa (myslimy ze sie zmiescimy a tu zonk). nastepuje blokowanie sie postaci i musimy sie cofac. Pozatym jak strzelamy do japoncow to niekiedy wystrzelimy 5 naboji i go nie zabijemy. Albo trafialem goscia 3 razy myslac ze sie przewroci a on nadal wstawal.

Ale gra jest i tak debest, ten klimat i to oblezenie w niektorych akcjach (ciekawie bylo jak ratowalem rozbitego pilota gdzies w dzungli :) ). Teraz jestem na lotnisku i mam za zadanie obronic 3 hangary przed nalotami, ale ciezko jest bo "zerowek" jest jak pszczol w ulu. Ide spac. Jutro bede dalej meczyl. Na dobranoc zapodam jeszcze 2 screeny:

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy macie Radeony 9800 i inne wypasy wiec roznicy nie widac miedzy demo/full

Powiedzcie mi tylko jak sie maja FPS miedzy demko a full na slabszych grafach.

Przyznam, ze w demku musialem z poziomem detali schodzic do medium. Czy w fuul rowniez ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy macie Radeony 9800 i inne wypasy wiec roznicy nie widac miedzy demo/full

Powiedzcie mi tylko jak sie maja FPS miedzy demko a full na slabszych grafach.

Przyznam, ze w demku musialem z poziomem detali schodzic do medium. Czy w fuul rowniez ?

Kaeres sorry, ale te gry maja prawo chodzic wolno na tym dziadku ( Gf 4 ti4200 ) przez to, ze gra obsluguje D3D. I powiem jedno, ze troche to by nienormalne bylo, zeby nowe gry na takich dziadkach chodzily ok ;) To tak jak bys chcial zeby Doom3 chodzil w 1024x768 i High na GF2 :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jonathan  true, true ... Juz poprawiłem... w szkole tamto pisalem i jakos tak na szybko wkradl mi sie blad ;] dosc znaczący...  a ty Buziak wez sie zatsanow 2x zanim cos napiszesz... Dziadek ... phi, wypraszam sobie...

No sorry, ale Ti4200 z 64MB jest podana jaka minimum do gry, wiec chyba nic wiecej mowic nie trzeba. ta karta juz swoje lata ma i niestety okres jej swietlnosci zaczol przemijac ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wam tez niedziala AA ??

bo jak wlaczam - to niewidze zadnej róznicy  :?

no wlasnie nie dziala, ale mysle ze to zamyslony efekt pokazujacy sie nam podczas np strzalania z wiekszych dzial, czy tez z maszynowych, to rozmycie jak np w xpand rally (tylko tam dzialalo aa) no ale inny przyklad - max payne 2, tam tez nie dzialalo aa

pozniej nagram moze jakis ciekawy filmik.

 

POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jonathan true, true ... Juz poprawiłem... w szkole tamto pisalem i jakos tak na szybko wkradl mi sie blad ;] dosc znaczący... a ty Buziak wez sie zatsanow 2x zanim cos napiszesz... Dziadek ... phi, wypraszam sobie...

No sorry, ale Ti4200 z 64MB jest podana jaka minimum do gry, wiec chyba nic wiecej mowic nie trzeba. ta karta juz swoje lata ma i niestety okres jej swietlnosci zaczol przemijac ........

nie przesadzaj :twisted: widzisz moj podpis??? mam ti4200 64mb i moh:pa dziala bardzo ladnie w 1024x768 i detale na max (ok. 30-35fps)...w tej grze nie tyle grafa co RAM odgrywa wieksza role (gdy jeszcze mialem 512MB to demko cielo ze ho ho, a teraz na 1GB nic nie tnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jonathan true, true ... Juz poprawiłem... w szkole tamto pisalem i jakos tak na szybko wkradl mi sie blad ;] dosc znaczący... a ty Buziak wez sie zatsanow 2x zanim cos napiszesz... Dziadek ... phi, wypraszam sobie...

No sorry, ale Ti4200 z 64MB jest podana jaka minimum do gry, wiec chyba nic wiecej mowic nie trzeba. ta karta juz swoje lata ma i niestety okres jej swietlnosci zaczol przemijac ........

nie przesadzaj :twisted: widzisz moj podpis??? mam ti4200 64mb i moh:pa dziala bardzo ladnie w 1024x768 i detale na max (ok. 30-35fps)...w tej grze nie tyle grafa co RAM odgrywa wieksza role (gdy jeszcze mialem 512MB to demko cielo ze ho ho, a teraz na 1GB nic nie tnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ti4200 64mb i moh:pa dziala bardzo ladnie w 1024x768 i detale na max (ok. 30-35fps)

to ciekawie masz bo na mojej grafie z wszystkim na max mam srednio 40fps a grafiki sie roznia bardzo duzo!!! udowodnij to nam, nagraj filmik oczywiscie w det. na max jak to mowisz i zapodaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla osob z wolnym na dana chwile laczem zapraszam do zassania filmiku (18mb) z poczatku misji nad rzeka w dzungli, poczatek jest niezly 8O a pod koniec nareszcie wodospad. ale nic nie przebije wodospadow z farcry.

:arrow: mohpa_2004-11-09-RIP.avi

 

poprzednia misja - bronienie mostow niedaleko lotniska Hendersona to czysto-krwista JATKA, ile trza bylo sie nastrzelac to sam pan bog chyba nie bylby w stanie zliczyc tych kul i zabitych japoncow ktorzy sa strasznie upierdliwi z tymi bagnetami, jak widza ze przeladowuje magazynek to leca na mnie jak muchy na lep... poprostu czasami brak mi slow :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam bywalcow! ktos kiedys napisal :

 

 

"Po pierwsze jak w FC ustawisz OpenGL zamiast D3D to gra chodzi bardzo ladnie nawet na GF4 :) Ale jak ustawisz na D3D to karta dostaje "czykafki" juz w 1024x768 medium ;)"

 

No wlasnie, moze i jestem lol, ale gdzie konkretnie te OpenGL sie zmienia ? co to jest FC ? W menu nie ma opcji D3D lub OpenGL !

mozecie to sprecyzowac. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...