Jump to content

emes

Stały użytkownik
  • Posts

    133
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by emes

  1. amazon wychodzi taniej, dabs ma przesylke droga w amazonie 0pln
  2. normalna cena poza pl... http://www.amazon.co...42387326&sr=8-7
  3. Witam, Szukam jakiegos zestawu 2.0 z w miare dobra jakoscia dzwieku, i niezla moca, glosniki musza byc gabarytowo male i stosunkowo lekkie, (mam zamiar uzywac je tylko i wylacznie na wyjazadach), czesto podrozuje, limity bagazu jakie sa takie sa i tego sie nie przeskoczy, co byscie zaproponowali? Pomyslalem wlasnie o jakis komputerowych pierdziawkach ze wzgledu na gabaryty,ale moze jest jakas lepsza alternatywa, cena w zasadzie bez znaczenia o ile miesci sie w granicach przyzwoitosci jak za taki chlam ;)
  4. rbej jesli uzyles domyslnych presetow mysle ze spokojnie daloby sie odroznic formaty po czestotliwosci odciecia, a juz na pewno wave reszta kontra swiata :D
  5. akurat kawalki instrumentalne, perkusje, wokal, gitara sa jednymi z najlatwieszymi w kompresji, kazdy kto choc troche mial stycznosc z lame to wie, jedne z trudniejszych gatunkow w kompresji to electro, minimal, hh byl swego czasu piekny art na ten temat ale juz teraz nie znajde, dla testu mozna sobie pokodowac rozne kawalki z tym samym presetem lame, wowczas ladnie widac ile czego idzie i na co
  6. hmm te na drugim zdjeciu z pierwszego posta daja rade ;p, moze ktos siedzacy dluzej w temacie DIY`a poradzi gdzie waro zakupic juz gotowe DIY`a (juz widze jak mialbym to sam poskladac opracowac bude itp ;0 ), badz doradzi jakiegos pewnego sprzedawce na allegro itp, ktory po prostu montuje DIY wedlug uznanych projektow, dzieki za odpowiedz ps chcialbym zakupic dwudrozne hmm monitory(wybaczcie ignorancje ;0) zbudowane wedlu projektu np z austykpl
  7. emes

    Test Drive Unlimited

    Chcialem sobie zakupic kierownice do tej gry, czy z Logitech G25 ta gra bedzie w pelni wspolpracowac ? Ma ktos jakies doswiadczenia ? http://allegro.pl/item170335163_logitech_g..._gw_24m_ce.html Mam na mysli manualna zmiane biegow sprzeglo, sekwencja itp ?
  8. a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ? poczekajcie na crysisa tez sie coponiektorzy zdziwia ...
  9. emes

    Gears Of War

    ale co to za granie z autoaim`em, upraszczajac mocno granie ogranicza sie do "strzalki do przodu" i podziwiania kolejnych lokacji, i tylko prosze mi nie wmawiac jak to sie precyzyjnie padem steruje, i ze sama gra nie pomaga w celowaniu ....
  10. emes

    Need For Speed: Carbon

    no kurde co za paranoja, mialem rx7 ze wszystkimi packami, i cos mnie podkusilo by 60% gry kupic astona db9, dokupilem packi nawet lepsze niz w rx7, wydalem z 200k no i przeciez to gowno sie drogi w ogole nie trzyma pomimo tego ze wspolczynniki ma znacznie wyzsze niz rx7, no i kurde zadnego wyscigu przejsc teraz nie moge ... chyba zakoncze w tym miejscu ta niezbyt udana gre ...
  11. emes

    Need For Speed: Carbon

    masz ps2.0 tylko wiec nic dziwnego ...
  12. emes

    Need For Speed: Carbon

    ta gra to jakis zart EA, grafika jak qpa z ua2, wymagania z kosmosu, wyglada gorzej niz MW dziala 2-3xwolniej przy liczbie detaili rownej zero, na prawde nie wiem na co idzie cala mocobliczeniowa, bo ani scena nie jest zbyt skomplikowana, ani shaderow zbyt duzo nie ma, ani textury nie sa w wysokich rodzialkach, no kurde takiego knota to ja dawno nie widzialem
  13. emes

    Need For Speed: Carbon

    no jak sie tak zastanowic to moznaby pomylic z underground 2 .... :/ fuu i ten rozmyty asfalt jak jpg z 10x kompresowany cud miod heh
  14. emes

    Crysis - Zamykamy :]

    sa w niskiej rozdzailce wiec dlatego wygladaja podobnie, co nie znaczy ze nie da sie rozpoznac ktore jest ktore
  15. emes

    Gothic 3

    i znow te durne rozmycie dalszych planow odwzorowujace nie wiem co, chyba wade wzroku ... ech co za czasy ;p
  16. emes

    Need For Speed: Carbon

    z deka tragiczna grafa na tych screenach szczegolnie te domy rozmyte z niska rozdzilalka ;/ , moze chociaz klimatem nadrobi ...
  17. Pelna wersja BOX, 32 miesiace gwarancji. Mam 2 sztuki. Wwa, Cena 615pln http://allegro.pl/item121614655_gigabyte_7600gt_256mb.html
  18. Link do aukcji: http://allegro.pl/item110405576_gigabyte_7600gt_256mb.html Zapraszam.
  19. Zapraszam do aukcji: 9800Pro: http://allegro.pl/item108346228_sapphire_r...agram_xc80.html 7600GT: http://allegro.pl/item108357218_gigabyte_7600gt_256mb.html
  20. emes

    Audigy2 Zs Vs Audigy4

    lol a co ty myslales ze zs za 160pln kupisz na allegro ? a4 przy a2 zs to syf wiec nie wiem po co to porownanie
  21. wow 30fpsow pewnie ledwo wyrabia juz ta konsolka i te sterowanie szalone brrr
  22. co w tym dziwnego, ze tutaj sie rozmawia o grafice a nie o grze ? czy to jakies podrzedne forum bravo czy onetu ? tweak to tweak, jesli ktos tego nie rozumie to chyba powinien zmienic forum, tutaj ludzie bawia sie sprzetem, softem grami w taki wlasnie sposob, wiec nie wiem po co to jeczenie... Mamy sobie popierdziec o graniu w gre, ktora btw jeszcze nie wyszla? Na razie to co mamy to screeny, gra byla zapowiadana jako megaprzelom w grafice a jest jak na razie lekko mowiac qpa i tyle w tym temacie
  23. emes

    Audigy2 Zs Vs Audigy4

    no to jednak lepiej jednak kupic jakies audigy pomimo polaczenia cyfrowego, bo jednak 10-20% gorsze wyniki w grach (EAX HD) sa nieakceptowalne
  24. emes

    Audigy2 Zs Vs Audigy4

    no, ale co ci bedzie liczycz eax`y i inne wynalazki procek ?
  25. to juz jest samorobka ;), dodatkowo zauwaz ze istnieje niebezpieczenstwo ze nieuzywane piny sie do siebie przytula i qpa lepiej zaufac produktowi firmowemu i tak zawsze podlaczam na 5v wiec nie przeszkadza mi brak 7V
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.