Slayer Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Po przestudiowaniu wszystkich stron pokopiowałem co ciekawsze wypowiedzi ( także z frazpc) ;) Jutro powywalam z tej wypowiedzi powtórki i zbędne rzeczy, a jak tylko dostanę swoją kopię dam znać, czy coś w kwestii konfiguracji gry się zmieniło ( planuję dopiero 2 połowę września). A i już niedługo ma pojawić się path do Doom 3 :) Dla tych co pragna wiekszej plynności DOOMa: Podaje za GameFAQ (sam jeszcze nie sprawdzałem, ale sadzac po opiniach różnych osób naprawdę warto to sprawdzić) Wystarczy wypakować (WinRar) zawartość wszystkich plików *pk4 do tego samego katalogu Base, po czym spakowane pliki usunąć albo zmienić im nazwę. Wszystko powinno działać szybciej. Jeśli nie zauważyłem tej rewelacji w tym wątku to sorry - przejrzałem wszystkie 29 stron. Wersja oryginalna: How to get around this problem: It is very simple. Go to your Doom 3 installation directoy and get inside the folder "Base". There are some .PK4 files you have to open each of them with WinRAR 3.3 and extract their entire contents to the Base dir in you Doom 3 installation folder (replace all files if they are any duplicates). Now you have to delete all .PK4 files in the Base folder to prevent the game to use those compressed files agian. Now the game starts and runs mutch faster!!! Źródło: seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" zamiast: seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" a to poprawi jakosc filtrowania a spadek płynności wyniesie 0-1fps zmiany jakie wprowadzilem w pliku cfg 1. seta image_downSizeLimit "256" na :seta image_downSizeLimit "1024" seta image_downSizeBumpLimit "256" na: seta image_downSizeBumpLimit "1024" framerate nie zmienil sie jakosc textur jest identyczna jak przed zmiana, poprawila sie znacznie jakosc jpga ktory ukazuje sie nam przy starcie gry 2. seta image_cacheMegs "20" na seta image_cacheMegs "32" minimalny wzrost fps 3. seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" na: seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" poprawia to jakosc filtrowania , spadek płynnosci 0-1fps 4. seta image_anisotropy "8" na: seta image_anisotropy "0" wzrost płynnosci o jakies 30fps a strata jakosci znikoma dzieki zmianie filtorwania którą opisalem wyzej. a to ustawienia dla posiadaczy mniejszej ilości ramu(czyli np 512MB), w sumie tak powinno wyglądać na ustawianiach medium, jednak gra sama ustawia tesktury na 256x256... seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "2048" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "0" seta image_cacheMegs "96" seta image_cacheMinK "200" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "0" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "0" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" jak widać kompresja jest włączona, lecz pomimo to gra wygląda o wiele lepiej niż jak gra sama ustawi, a i grać się da bo dysk już nie słapuje Co do kompresji... Gra ustawia nawet na R9800 High zbyt duza kompresje Potestowalem teraz troche i wydaje mi sie ze najlepsze ustawienia to Cytat: seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "2048" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "0" seta image_useNormalCompression "0" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "0" seta image_anisotropy "8" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" Na takich ustawieniach gra dziala plynnie i wyglada bardzo dobrze, porownywalem screeny broni. Wylaczenie calkwite kompresji sprawia ze gra strasznie doczytuje i staje sie nie grywalna Co do jakosci to mysle ze najlepiej porownywac wlasnie moze tekstury na broni, najlatwiej jest to zrobic Wlasnie porownywalem defaultowe configi HIGH oraz ULTRA HIGH i zauwazylem ze w tym drugim ustawieniu BRAKUJE jednej linijki: Cytat: seta image_preload "1" Jeszcze nie sprawdzalem czy daje to jakies efekty bo narazie testuje inne ustawienia... EDIT: Wlasnie sprawdzilem czy daje ta opcja jakies efekty i powiem tak... OGROMNE. Bez niej na ustawieniach ULTRA HIGH gra zastrzymywala sie na pare sekund przy otwieraniu drzwi itp. Teraz moge grac spokojnie na ULTRA HIGH (+anisotropy=0) na moim GF4Ti4200 128MB + 512MB systemowej Wypasik konfiguracja dla posiadaczy GF 4200 i więcej jak 512 MB ramu seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "2048" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "0" seta image_cacheMegs "20" seta image_cacheMinK "200" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "1" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "0" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" wygląda cacy i chodzi cacy (ID DAŁO [gluteus maximus] z tymi swoimi ustawieniami grafiki ) wynik w 800x600 w timedemo 29.3 na mojej budce ROXXX Ktos chcial konfiga dla Rxx oto on: // IvL/FblnaU4w6bO89mN9XIzJKwdEz1acOB3LQ6Vj2NWPrRjcMHDUWwpZzE/zePncyyP88jTjUx8eoP95f18= unbindall bind "TAB" "_impulse19" bind "ENTER" "_button2" bind "ESCAPE" "togglemenu" bind "SPACE" "_moveup" bind "/" "_impulse14" bind "0" "_impulse10" bind "1" "_impulse0" bind "2" "_impulse1" bind "3" "_impulse2" bind "4" "_impulse3" bind "5" "_impulse4" bind "7" "_impulse6" bind "8" "_impulse7" bind "9" "_impulse8" bind "[" "_impulse15" bind "\\" "_mlook" bind "]" "_impulse14" bind "a" "_moveleft" bind "c" "_movedown" bind "d" "_moveright" bind "f" "_impulse11" bind "q" "_impulse9" bind "r" "_impulse13" bind "s" "_back" bind "t" "clientMessageMode" bind "w" "_forward" bind "x" "_impulse5" bind "y" "clientMessageMode 1" bind "z" "_zoom" bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon" bind "PAUSE" "pause" bind "UPARROW" "_forward" bind "DOWNARROW" "_back" bind "LEFTARROW" "_left" bind "RIGHTARROW" "_right" bind "ALT" "_strafe" bind "CTRL" "_moveDown" bind "SHIFT" "_speed" bind "DEL" "_lookdown" bind "PGDN" "_lookup" bind "END" "_impulse18" bind "F1" "_impulse28" bind "F2" "_impulse29" bind "F3" "_impulse17" bind "F5" "savegame quick" bind "F6" "_impulse20" bind "F7" "_impulse22" bind "F9" "loadgame quick" bind "F12" "screenshot" bind "MOUSE1" "_attack" bind "MOUSE2" "_moveUp" bind "MOUSE3" "_zoom" bind "MWHEELDOWN" "_impulse14" bind "MWHEELUP" "_impulse15" seta radiant_entityMode "0" seta gui_mediumFontLimit "0.60" seta gui_smallFontLimit "0.30" seta net_socksPassword "" seta net_socksUsername "" seta net_socksPort "1080" seta net_socksServer "" seta net_socksEnabled "0" seta win_ypos "22" seta win_xpos "3" seta sys_lang "english" seta s_numberOfSpeakers "2" seta s_doorDistanceAdd "150" seta s_globalFraction "0.8" seta s_subFraction "0.75" seta s_playDefaultSound "1" seta s_volume_dB "0" seta s_meterTopTime "2000" seta s_reverse "0" seta s_spatializationDecay "2" seta s_maxSoundsPerShader "0" seta r_debugArrowStep "120" seta r_debugLineWidth "1" seta r_debugLineDepthTest "0" seta r_cgFragmentProfile "fp30" seta r_cgVertexProfile "vp30" seta r_forceLoadImages "1" seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "arb2" seta r_brightness "1.547619" seta r_gamma "1.5" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_multiSamples "0" seta image_downSizeLimit "1024" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "1024" seta image_downSizeSpecularLimit "512" seta image_downSizeBump "512" seta image_downSizeSpecular "64" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "1280" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "1" seta image_downSize "1" seta image_lodbias "-2" seta image_anisotropy "8" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta gui_filter_gameType "0" seta gui_filter_players "0" seta gui_filter_password "0" seta net_master4 "" seta net_master3 "" seta net_master2 "" seta net_master1 "" seta net_clientMaxRate "16000" seta net_serverMaxClientRate "16000" seta m_strafeSmooth "4" seta m_smooth "3" seta m_strafeScale "6.25" seta m_yaw "0.022" seta m_pitch "0.022" seta sensitivity "21.714285" seta in_alwaysRun "0" seta in_freeLook "1" seta in_anglespeedkey "1.5" seta in_pitchspeed "140" seta in_yawspeed "140" seta gui_configServerRate "0" seta com_guid "" seta com_showFPS "1" seta com_purgeAll "0" seta com_machineSpec "2" seta g_decals "0" seta g_projectileLights "1" seta g_doubleVision "0" seta g_muzzleFlash "0" seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow" seta g_mapCycle "mapcycle" seta g_voteFlags "0" seta g_gameReviewPause "10" seta g_countDown "10" seta g_password "" seta g_showBrass "0" seta g_showProjectilePct "0" seta g_showHud "1" seta g_showPlayerShadow "1" seta g_showcamerainfo "0" seta g_healthTakeLimit "25" seta g_healthTakeAmt "5" seta g_healthTakeTime "5" seta g_useDynamicProtection "1" seta g_armorProtectionMP "0.6" seta g_armorProtection "0.3" seta g_damageScale "1" seta g_nightmare "0" seta g_bloodEffects "1" seta ui_showGun "1" seta ui_autoReload "1" seta ui_autoSwitch "1" seta ui_team "Red" seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp" seta ui_name "marcin" seta si_spectators "1" seta si_usePass "0" seta si_warmup "0" seta si_teamDamage "0" seta si_timeLimit "10" seta si_fragLimit "10" seta si_maxPlayers "4" seta si_map "game/mp/d3dm1" seta si_gameType "singleplayer" seta si_name "DOOM Server" seta g_spectatorChat "0" Wystarczy zapisac go jako DoomConfig.cfg Wpis z configa UltraHigh : image_downSizeBumpLimit "256" a tu wpis z configa High : image_downSizeBumpLimit "512" Znaczy sie w tym wypadku niższa wartość oznacza że nawet mniejsze tekstury poddawane będą technice "pseudo uwypuklenia" Czy ktoś może mnie upewnić w moim przypuszczeniu ? zauważyłem również że obniżenie wartości w wpisie : image_downSizeSpecularLimit "64" powoduje że drobne obiekty bardziej zauważalnie odbijają światło np. poręcze /cienkie rurki. _________________ Mailem to samo.Zmienilem seta image_cacheMinK "1280" na seta image_cacheMinK "25600" i dziala normalnie Zrobilem swoj wlasny konfig. Mozecie porownac jakosc ???? //IvL/FblnaU4w6bO89mN9XIzJKwdEz1acOB3LQ6Vj2NWPrRjcMHDUWwqpUMUlwNL51SEmjCEQcnLEIt4tx04= unbindall bind "TAB" "_impulse19" bind "ENTER" "_button2" bind "ESCAPE" "togglemenu" bind "/" "_impulse14" bind "0" "_impulse10" bind "1" "_impulse0" bind "2" "_impulse1" bind "3" "_impulse2" bind "4" "_impulse3" bind "5" "_impulse4" bind "6" "_impulse5" bind "7" "_impulse6" bind "8" "_impulse7" bind "9" "_impulse8" bind "[" "_impulse15" bind "\\" "_mlook" bind "]" "_impulse14" bind "a" "_moveleft" bind "c" "_movedown" bind "d" "_moveright" bind "q" "_impulse9" bind "r" "_impulse13" bind "s" "_back" bind "t" "clientMessageMode" bind "w" "_forward" bind "y" "clientMessageMode 1" bind "BACKSPACE" "clientDropWeapon" bind "PAUSE" "pause" bind "UPARROW" "_forward" bind "DOWNARROW" "_back" bind "LEFTARROW" "_moveLeft" bind "RIGHTARROW" "_moveRight" bind "ALT" "_strafe" bind "CTRL" "_moveUp" bind "SHIFT" "_moveDown" bind "PGDN" "_lookup" bind "END" "_impulse18" bind "F1" "_impulse28" bind "F2" "_impulse29" bind "F3" "_impulse17" bind "F5" "savegame quick" bind "F6" "_impulse20" bind "F7" "_impulse22" bind "F9" "loadgame quick" bind "F12" "screenshot" bind "KP_INS" "_speed" bind "MOUSE1" "_attack" bind "MOUSE3" "_impulse19" bind "MOUSE4" "_impulse13" bind "MOUSE5" "_impulse11" bind "MWHEELDOWN" "_impulse14" bind "MWHEELUP" "_impulse15" seta radiant_entityMode "0" seta gui_mediumFontLimit "0.60" seta gui_smallFontLimit "0.30" seta net_socksPassword "" seta net_socksUsername "" seta net_socksPort "1080" seta net_socksServer "" seta net_socksEnabled "0" seta win_ypos "22" seta win_xpos "3" seta sys_lang "english" seta s_numberOfSpeakers "2" seta s_doorDistanceAdd "150" seta s_globalFraction "0.8" seta s_subFraction "0.75" seta s_playDefaultSound "1" seta s_volume_dB "0" seta s_meterTopTime "2000" seta s_reverse "0" seta s_spatializationDecay "2" seta s_maxSoundsPerShader "0" seta r_debugArrowStep "120" seta r_debugLineWidth "1" seta r_debugLineDepthTest "0" seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta r_forceLoadImages "0" seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "best" seta r_brightness "1.3" seta r_gamma "1.2" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_multiSamples "0" seta image_downSizeLimit "1024" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "1024" seta image_downSizeSpecularLimit "128" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "512" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "0" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "-2" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta gui_filter_gameType "0" seta gui_filter_players "0" seta gui_filter_password "0" seta net_master4 "" seta net_master3 "" seta net_master2 "" seta net_master1 "" seta net_clientMaxRate "16000" seta net_serverMaxClientRate "16000" seta m_strafeSmooth "4" seta m_smooth "1" seta m_strafeScale "6.25" seta m_yaw "0.022" seta m_pitch "0.022" seta sensitivity "12.968254" seta in_alwaysRun "0" seta in_freeLook "1" seta in_anglespeedkey "1.5" seta in_pitchspeed "140" seta in_yawspeed "140" seta gui_configServerRate "0" seta com_guid "" seta com_showFPS "1" seta com_purgeAll "0" seta com_machineSpec "2" seta g_decals "1" seta g_projectileLights "1" seta g_doubleVision "1" seta g_muzzleFlash "1" seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow" seta g_mapCycle "mapcycle" seta g_voteFlags "0" seta g_gameReviewPause "10" seta g_countDown "10" seta g_password "" seta g_showBrass "1" seta g_showProjectilePct "0" seta g_showHud "1" seta g_showPlayerShadow "1" seta g_showcamerainfo "0" seta g_healthTakeLimit "25" seta g_healthTakeAmt "5" seta g_healthTakeTime "5" seta g_useDynamicProtection "1" seta g_armorProtectionMP "0.6" seta g_armorProtection "0.3" seta g_damageScale "1" seta g_nightmare "1" seta g_bloodEffects "1" seta ui_showGun "1" seta ui_autoReload "1" seta ui_autoSwitch "1" seta ui_team "Red" seta ui_skin "skins/characters/player/marine_mp" seta ui_name "Akslow" seta si_spectators "1" seta si_usePass "0" seta si_warmup "0" seta si_teamDamage "0" seta si_timeLimit "10" seta si_fragLimit "10" seta si_maxPlayers "4" seta si_map "game/mp/d3dm1" seta si_gameType "singleplayer" seta si_name "DOOM Server" seta g_spectatorChat "0" Czytam te wszystkie konfigi, porównuje osiągi i głupieje.Nie wszystkie modyfikacje rozumiem. Sam wzorowałem się na forum i artykule z pewnego serwisu nazwy zapomniałem. Poniżej mój konfig. Chodziło mi o uzyskanie najlepszego obrazu przy umiarkowanym fps. Udało mi się ? seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta r_forceLoadImages "0" seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "best" seta r_brightness "1.119048" seta r_gamma "1.6" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_multiSamples "2" seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "256" seta image_downSizeBump "1" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "1" seta image_lodbias "-1" seta image_anisotropy "8" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" W timedemo mam 34 fps A27+ na cat 4,5 z AAx2 i anizx8 na 1gb ram i r9800pro nie kręconym - za gorąco jest i odmawia posłuszeństwa Będę wdzięczny za sugestie bo w paru miejscach sam nie wiem co zrobiłem. Co do Normal Compresion to jest na 2 co zgodnie z czytanym artykulikiem powinno dawac lepszą jakość. "cytat" image_useNormalCompression [1,2] - Specifies the compression method used for textures. 1 is 256 color compression (if available), which gives the best performance but provides the most compression artifacts, while 2 is rxgb compression, which is the normal compression method. Dzięki za wszelkie sugestje. Pozdro Wyszukajcie w doomconfig.cfg tych linijek i podajcie im takie wartosci jakie mam ponizej : seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "512" seta image_cacheMinK "65535" Polecam to osoba z jednym giga ramu na pokladzie .Gierka w 1280x1024 w Ultra High zaczela chodzic powyzej 30 fps na 9800pro . R300 hmm seta image_downSize "1" seta image_forceDownSize "1" seta image_lodbias "-2" seta g_bloodEffects "1" seta r_geominstancing "1" seta r_showDynamic "1" seta r_useScissor "1" seta r_depthbits "24" seta r_stencilbits "8" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "1280" seta r_renderer "ARB2" seta r_colorbits "32" seta r_useGL2 "1" seta image_useNormalCompression "2" seta com_showFPS "1" seta g_decals "0" seta g_showBrass "0" seta g_muzzleFlash "0" seta g_doublevision "0" seta g_showPlayerShadow "1" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta image_depth "2" seta image_size "0" seta image_anisotropy "8" seta image_compressBump "0" seta image_compressDiffuse "0" seta r_useShadowVertexProgram "1" seta UseGLLighting "1" seta r_useShadowProjectedCull "1" seta image_compressSpecular "0" seta sys_cpustring "AMD w/ 3DNow!" seta image_downSize "1" seta r_preload "1" seta r_skipBump "0" seta r_shadows "1" seta g_bloodEffects "1" seta g_decals "0" seta g_showBrass "1" seta g_muzzleFlash "1" seta g_showPlayerShadow "1" seta radiant_entityMode "0" seta gui_mediumFontLimit "0.60" seta gui_smallFontLimit "0.30" seta net_socksPassword "" seta net_socksUsername "" seta net_socksPort "1080" seta net_socksServer "" seta net_socksEnabled "0" seta win_ypos "22" seta win_xpos "3" seta sys_lang "french" seta r_cgVertexProfile "vp30" seta r_cgFragmentProfile "fp30" seta r_forceLoadImages "1" seta r_shadows "1" seta r_useOptimizedShadows "1" seta r_useTurboShadow "1" seta r_mode "5" seta r_stencilbits "8" seta image_downSizeLimit "1024" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "1024" seta image_downSizeSpecularLimit "512" seta image_downSizeBump "512" seta image_downSizeSpecular "64" aha a to dla ludzi z różńa ilością ram with 1GB ram seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "512" seta image_cacheMinK "51200" with 512 ram seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "25600" with 256 ram ! seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "128" seta image_cacheMinK "20480" when seta image_useCache is set to "1" seta image_cacheMinK must be "20480" or higher to not Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 U mnie uzycie cache nie pozwolilo nawet odpalic gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socham Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Ponawaiim :D:D Dzieńdobry mie dalej nie chodzi doom3 na 98 mam takie pytanie co daje patch doom3anyos sciagnolem go no i byl w nim plik doom3.msi, zrobilem tak jak napisali w tej mini instrukcji ale się nie udalo wlonczyc doom 3 powiedzcie co daje ten patch moze modyfikuje tylko sam plik exe?? a jeżeli tak czy mugłby ktoś umieścić ten plik na jakimś serwerku Sorry ale zależy mi :):):):) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 heh Slayer Ameryki nie odkryłes, ja o tym pisałem już kilkanascie/kilkadziesiat ładnych stron wcześniej, przestudiowałem cały config jak tylko doom3 dorwałem i optymalizacje quality/speed juz dawno przerobilem :D no ale napewno przypomniec nie zaszkodzi :D pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 2 tygodnie mnie nie było na forum, to od czegoś trza zacząć ;) A tak wogóle to przydało by się coś na kształt faq na samym początku posta tego topiku, bo jasna sprawa, że takiego wyczynu, jak przeczytanie 75 stron ( a będzie więcej) prawie nikomu się nie chce, a tak najlepsze configi pod różne karty, wszelkie ulepszenia na standardowej wersji, czy inne napewo ni tylko mi się przydadzą :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 mojego configa na gef3/gef4ti moge udostepnic :D zreszta wszyscy posiadacze gef4ti juz go maja i pogrywaja pieknie w domika 3 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopus Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Ponawaiim :D:D Dzieńdobry mie dalej nie chodzi doom3 na 98 mam takie pytanie co daje patch doom3anyos sciagnolem go no i byl w nim plik doom3.msi, zrobilem tak jak napisali w tej mini instrukcji ale się nie udalo wlonczyc doom 3 powiedzcie co daje ten patch moze modyfikuje tylko sam plik exe?? a jeżeli tak czy mugłby ktoś umieścić ten plik na jakimś serwerku Sorry ale zależy mi :):):):) UWAGA !!!Pliczek który uruchamia DOOMA III na win 98/ME jest tutaj: http://forum.cdrinfo.pl/attachment.php?att...achmentid=10004 nie sprawdzałem ale na innych forach pisza ze działa Plik wrzuc do katalogu z gra i z niego uruchamiaj (tylko 1,5 Kb) Napiszcie czy działa!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Ku*** co sie z tym forum dzieje ? Admin, prosze wyczyscic to forum ze starych wiadomosci, z bluzgow, z niekorzystanych kont, itd. Przeciez to zakrawa na nerwice. Wracamy do tematu. O ile mi sie uda wypowiedziec przed ponowna awaria. Szkoda, ze iD zrezygnowalo z kilku rzeczy. Ta slynna scenka z lazience to byla juz legenda alphy. Innymi fajnymi rzeczami z ktorych zrezygnowano to powstajace zombiaki. Wyobrazcie sobie jaka bylaby rzeznia gdy te wszytkie zombie w ALPHA LABS powstaja ponownie (bylo ich tam chyba z 10 naraz). Spierd**** stamtad gdzie pieprz rosnie. Zombie w full wersji sa tylko miechem, ktore mozna latarka skosic, w alphie byly nawet wyzwaniem (fajnie wstawaly wyma<span style="color:red;">[ciach!]</span>ac lapami). Ludzie jak wy gracie w ta gre ? Przeca slawetna scena w lazience jest i w full wersji. Bodajze, jest to alpha labs 2 ( ale glowy, tudziez ryncy nie dam sobie uciac :D ) Lazienka zostala niemal taka sama, nieco roznia sie tyly, i cutscenka troszke inna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeciwnik Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 panowie u was też doom 3 tak lekko jak by żabi, tzn. ma taką nie płynną animacje mimo iż np. jest 50 fps.. ? wszystkie gry mi hulają bardzo plynnie ale w tej zauwazam takie żabie skoki. tak jak bym w gta wyłączył vsync( synchronizacje pionowa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Ku*** co sie z tym forum dzieje ? Admin, prosze wyczyscic to forum ze starych wiadomosci, z bluzgow, z niekorzystanych kont, itd. Przeciez to zakrawa na nerwice. Wracamy do tematu. O ile mi sie uda wypowiedziec przed ponowna awaria. Szkoda, ze iD zrezygnowalo z kilku rzeczy. Ta slynna scenka z lazience to byla juz legenda alphy. Innymi fajnymi rzeczami z ktorych zrezygnowano to powstajace zombiaki. Wyobrazcie sobie jaka bylaby rzeznia gdy te wszytkie zombie w ALPHA LABS powstaja ponownie (bylo ich tam chyba z 10 naraz). Spierd**** stamtad gdzie pieprz rosnie. Zombie w full wersji sa tylko miechem, ktore mozna latarka skosic, w alphie byly nawet wyzwaniem (fajnie wstawaly wyma<span style="color:red;">[ciach!]</span>ac lapami). Ludzie jak wy gracie w ta gre ? Przeca slawetna scena w lazience jest i w full wersji. Bodajze, jest to alpha labs 2 ( ale glowy, tudziez ryncy nie dam sobie uciac :D ) Lazienka zostala niemal taka sama, nieco roznia sie tyly, i cutscenka troszke inna... Opowiedz mi o tej scence bo ja chyba spalem jak przechodzilem ja. Pamietam jedynie, ze po prostu wszedlem do tego kibla i ...... nic nie zastalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ROTFLzadnen rotfl??? Ty nawet nie zdobylbys sie na cos takiego a koles rozwija swoje umiejetnosci pokaz mi innego kolesia ktory by pisal gry i robil cos podobnego??? :| rzeczywiście;] astronauci będą musieli sami konfigurować ten jego autobus kosmiczny bo na konfiguracji Carmaca będzie : a)wybuchał b)rozbijał sie o ziemie c)przycinał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ... d) wymagal sredniozaawansowanych umiejetnosci w jego skonfigurowaniu aby moc sie nim cieszyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopus Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Moje spostrzezenie:nie grałem w betademo DOOMa ,wiec nie wiem co tam było w łazience ale teraz gdy grałem to wchodząc dołazienki z pocz atku nic sie nie stało,ale pózniej wlazłem drugi raz i spojrzałem w lustro...jak sie wystraszyłem-tam było odbicie bohatera gry w płomieniach piekielnych i jeszcze ten zabójczy dzwiek.Czy to o to wam chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ... d) wymagal sredniozaawansowanych umiejetnosci w jego skonfigurowaniu aby moc sie nim cieszyc. ja pisałem co by było jakby nie skonfigurowali :P :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Moje spostrzezenie:nie grałem w betademo DOOMa ,wiec nie wiem co tam było w łazience ale teraz gdy grałem to wchodząc dołazienki z pocz atku nic sie nie stało,ale pózniej wlazłem drugi raz i spojrzałem w lustro...jak sie wystraszyłem-tam było odbicie bohatera gry w płomieniach piekielnych i jeszcze ten zabójczy dzwiek.Czy to o to wam chodzi? Wlasnie o to chodzi, ze to nie o ta scenke chodzi. W alpha jest najlepsza scenka jak wtedy widzialem w grach. Mianowicie ten psomutant ze szczekami obcego i mechanicznym tulowiem, wsuwa grubego zombie w tak zaj***** sposob, ze wtedy nie moglem wyjsc z podziwu, ze to nie jest filmik tylko scenka w real. Do tego taka gra swiatel, ze malo z krzesla wtedy nie spadalismy. Dla tej scenki warto sciagac alphe ! Czemu jej braklo to nie mam pojecia. Tak samo jak ten sam stwor wypier*** ze sciany najpierw niszczac rury w niej. Po prostu stoisz i zamiast uciekac to szukasz szczeny na glebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopus Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Ponawaiim :D:D Dzieńdobry mie dalej nie chodzi doom3 na 98 mam takie pytanie co daje patch doom3anyos sciagnolem go no i byl w nim plik doom3.msi, zrobilem tak jak napisali w tej mini instrukcji ale się nie udalo wlonczyc doom 3 powiedzcie co daje ten patch moze modyfikuje tylko sam plik exe?? a jeżeli tak czy mugłby ktoś umieścić ten plik na jakimś serwerku Sorry ale zależy mi :):):):) UWAGA !!!Pliczek który uruchamia DOOMA III na win 98/ME jest tutaj: http://forum.cdrinfo.pl/attachment.php?att...achmentid=10004 nie sprawdzałem ale na innych forach pisza ze działa Plik wrzuc do katalogu z gra i z niego uruchamiaj (tylko 1,5 Kb) Napiszcie czy działa!!! UWAGA!!! Mam juz sygnały ze z tym plikiem DOOM działa pod win98/mE!!! kto potrzebuje niech sciąga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ... d) wymagal sredniozaawansowanych umiejetnosci w jego skonfigurowaniu aby moc sie nim cieszyc. ja pisałem co by było jakby nie skonfigurowali :P :)nie kazdemu wsio za 1 razem wychodzi chalenger byl projektowany przez specow takich na serio i tez sie rozpi......ł:))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ... d) wymagal sredniozaawansowanych umiejetnosci w jego skonfigurowaniu aby moc sie nim cieszyc. ja pisałem co by było jakby nie skonfigurowali :P :)nie kazdemu wsio za 1 razem wychodzi chalenger byl projektowany przez specow takich na serio i tez sie rozpi......ł:))) eee chyba nie znasz szczegółów tej katastrofy. to nie była wina speców którzy go zaprojektowali , tylko ludzi którzy pozwoli mu na start. Przyczyną katastrofy było przepalenie się gumowej uszczelki między segmentami prawej rakiety bocznej. Uszczelka nie działała prawidłowo prawdopodobnie na skutek niskiej temperatury powietrza w chwili startuoni zgineli tylko ze względu na czas. inżynierowie którzy stworzyli ten prom ostrzegali o takiej mozliwości :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 hm bardzo chcialbym sie doczekac faq'a z konfigami do roznych kart btw : ma ktos cos odpowiedniego do gf5200U ? :) z gory thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Ja gram na takim: seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "2048" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "0" seta image_cacheMegs "64" seta image_cacheMinK "200" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "0" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "-1" seta image_anisotropy "1" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" 800x600 bez cieni AXP2600@200x10 a GF nie podkrecony i jakos daje rade 29fps w timedemo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ehhs kurde gra moze i fajna ale za dluuga :( co z tego ze ma zajebista grafike, super duper efekty swietlne, dziewkowe, jezeli pod koniec sie zaczyna zasypiac :?: dobilem do Carvens1 i jakos nie mam sily przejsc jeszcze tych trzech plansz (zakladam optymistycznie ze na Carvens3 sie konczy). End of Log ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Wsumie masz racje. Zazwyczaj wpieniam sie, ze to juz koniec, a w Doomie kazda nastepna plansza mnie zniecheca ;) Wlasciwie gram, zeby poogladac, co tu ciekawego jeszcze jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 ja bym tam pogral gdybym mial na oko kolo 20FPS :) zaraz siade i potestuje troszq, mozecie mi skrocic cierpienia jezeli powiecie czy do d3 jest sens instalowania najnowszych sterownikow z nvidii skoro smigam na gf5200. wiem ze nowe stery to gf6800 ale "a noz" :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalabanga Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Lukasrz może już ustawiałeś takie parametry ale nie wiem więc daje swój config wklej go sobie :P ( chyba że już testowałeś ) . Obraz jeszcze lepszy na bronie światła lepiej działają pod różnym kontem i w ogóle lepsiejszy obraz :) seta r_debugArrowStep "120" seta r_debugLineWidth "1" seta r_debugLineDepthTest "0" seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta r_forceLoadImages "1" seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "best" seta r_brightness "1.238095" seta r_gamma "1" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_multiSamples "0" seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "2048" seta image_downSizeBump "1" seta image_downSizeSpecular "1" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "0" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "0" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "-2" seta image_anisotropy "8" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" seta gui_filter_gameType "0" seta gui_filter_players "0" seta gui_filter_password "0" seta net_master4 "" seta net_master3 "" seta net_master2 "" seta net_master1 "" seta net_clientMaxRate "16000" seta net_serverMaxClientRate "16000" seta m_strafeSmooth "4" seta m_smooth "1" seta m_strafeScale "6.25" seta m_yaw "0.022" seta m_pitch "0.022" seta sensitivity "5" seta in_alwaysRun "0" seta in_freeLook "1" seta in_anglespeedkey "1.5" seta in_pitchspeed "140" seta in_yawspeed "140" seta gui_configServerRate "0" seta com_guid "" seta com_showFPS "1" seta com_purgeAll "1" seta com_machineSpec "2" seta g_decals "1" seta g_projectileLights "0" seta g_doubleVision "1" seta g_muzzleFlash "1" seta mod_validSkins "skins/characters/player/marine_mp;skins/characters/player/marine_mp_green;skins/characters/player/marine_mp_blue;skins/characters/player/marine_mp_red;skins/characters/player/marine_mp_yellow" seta g_mapCycle "mapcycle" seta g_voteFlags "0" seta g_gameReviewPause "10" seta g_countDown "10" seta g_password "" seta g_showBrass "1" seta g_showProjectilePct "0" seta g_showHud "1" seta g_showPlayerShadow "0" seta g_showcamerainfo "0" seta g_healthTakeLimit "25" seta g_healthTakeAmt "5" seta g_healthTakeTime "5" seta g_useDynamicProtection "1" seta g_armorProtectionMP "0.6" seta g_armorProtection "0.3" seta g_damageScale "1" seta g_nightmare "0" seta g_bloodEffects "1" aha jak coś to mogę linka zapodać do całego configa :) Czekam na relacje :) P.S. albo mi się wydaje bo już późno i ledwo widzę :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HGT Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Sorry że pytam, wiem że już było wielokrotnie, ale na moim modemiku to 4 dni będę szukał i na nową grafe mi nie starczy... Jak włączyc konsolę w Doom III Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@nders Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Sorry że pytam, wiem że już było wielokrotnie, ale na moim modemiku to 4 dni będę szukał i na nową grafe mi nie starczy... Jak włączyc konsolę w Doom III Dzięki konsole włączasz za pomocą ctrl+alt+~ potem mozesz wpisac timedemo demo1 - benchmark lub com_showfps1 - bedzie Ci pokazywalo fpps'y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2004 hmmmm... ciekawe jak by wygladał remake System Shock 2 na enginie DIII ... ech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Na bodajże 55 stronie ktoś publikował config dla R3xx. Zapodałem "toto" wieczorkiem, a także te poprawki do OpenGL zrobione w postaci pliku *.trx czy jakoś tak. Jak wyszło: Radek na defaulcie, High, With Shadows, 1024x768, Cat. 4.9 Beta, drugi przebieg demo1 Czysty: 37,8 Config R3xx: 39,7 Config R3xx+OGL: 41,2 Jak już wspomniał Jordi23, config nie tylko poprawia wydajność, ale także znacząco polepsza wrażenia wizualne. W zasadzie zmieniłem tylko "cache" na 0, bo na 1 wywalało do Pulpitu. Osobiście polecam. Około 0.30 w nocy podczas popykiwania w D3 żona zrobiła mi stary numer z dotknięciem ramienia w momencie gdy przemierzałem ze słuchawkami na uszach jakieś ciemne zakamarki Delta Labs 3. Serducho mało co mi nie pękło. Sorki, ale ta gierka potrafi wystraszyć.Skoczyłem na fotelu z głośnym "O kur..". Nie wiem jak u Was, ale mimo, że giercuję na PC od prawie 12 lat, to żadna gierka ( nawet Silent Hill ) nie szargała tak mocno moimi nerwami. Mimo, że do FC jakoś bardziej mnie ciągnęło to jednak od D3 ciężej się oderwać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2004 to timedemo jakies trefne chyba jest...czasami niektore potwory chodza jakby jakies spowolnienie mialy wlaczone :/ a w rzeczywistej grze takiego czegos nie ma !! no ale dobra..moj wynik: 22,2 FPS w 1024x768..konfig ponizej..co w nim mozna jeszce zmienic aby doom ladniej wygladal?? (oprocz AA i AF of kors bo na to sie nie pisze) seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "2048" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "0" seta image_cacheMegs "256" seta image_cacheMinK "25600" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "-1" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2004 wykrec grafe bardziej jak mozesz - core i ramki o 20 MHz a bedziesz mial ze 2-3fps wiecej ;]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...