Jump to content

GenghisKhan

Redaktor
  • Content Count

    7682
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

GenghisKhan last won the day on July 26 2012

GenghisKhan had the most liked content!

Community Reputation

-58 Naganna

About GenghisKhan

  • Rank
    Nadworny fotograf

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://www.lukaszsulka.com
  • GG
    2816036

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Fotografia ślubna
  1. te 80*C to przy 4.4ghz @ 1.3V w jakimś occt, podczas normalnej pracy 60-70*C, zaś przeglądarka itp (idle) okolice 45*C w pokoju było wtedy prawie 30*C
  2. Cześć i czołgiem! Nie było mnie tu chyba parę lat ;D Czas na wymianę mojej wysłużonej obudowy - jest to jakis chieftek big tower, nawet nie wiem dokładnie jaki model. Potrzebuję czegoś pojemnego i ergonomicznego, w budzie siedzi WC na procka - 5820k lga 2011-v3, gtx 1080 - możliwe że kiedyś też będzie zwodowany. Obecnie mam jakąś cienką chłodnicę 3x120mm na topie budy ale powiem szczerze, że w lecie temperatury podczas pracy w PS dobijały do 80*C na cpu Ostatnio wymiana zasilacza na platimaxa 750W nieco poprawiła temp, bo poprzedni dodawał także kilka stopni od siebie przy czym niemiłosiernie hałasował. Potrzebuję rozwiązania na kolejne parę lat, to już nie czasy kiedy grzebało sie przy kompie co miesiąc, chcę wszystko poskładać, nalać wody, odpowietrzyć zamknąć i zapomnieć na conajmniej rok czy dwa. Obudowa musi pomieścić 4 twardziele i jeden napęd bd-r. Liczę się z koniecznością wymiany chłodnicy - pytanie jaka? 2x140 jakaś grubsza czy 3x120? Wypadłem z obiegu stąd pisze na forum do ludzi, którzy są na bieżąco ;) Aaa no i jakie wentyle wtedy najlepiej kupić do niej Jaka buda najlepiej? Wyszła ostatnio be quiet base 900 (pro), bardzo mi się podoba, ale jak patrzyłem może być tam ciężko żeby jednocześnie mieć dyski w zatokach jak i jakąś wydajną chłodnicę + rezerwuar. Może są po prostu jakieś sprawdzone zestawy w stylu kupujesz obudowę x do której idealnie wchodzi chłodnica y i rez z + parę wentyli do chłodzenia memek i ogólnej cyrkulacji ;) Nie musi być okien, kolorowych ledów itp, bo i tak nikt tego kompa nie widzi, z drugiej strony nie przeszkadzają mi też ;) Będę Wam wdzięczny za porady, konkretne przykłady, temat nie jest szczególnie pilny ale do końca roku chciałem się z tym ogarnąć. Proszę tylko nie pisać szukaj, na forum mam ograniczony czas (praca, rodzina), gdybym miał czas i był ogarnięty to pewnie w miesiąc sam bym wyszperał, ale właśnie nie o to chodzi :P Pozdr i z góry dzięki za odpowiedzi Znalazłem test chłodnic: http://www.xtremerigs.net/2015/02/11/radiator-round-2015/ Wg niego najlepszym rozwiązaniem dla mnie będzie chyba ta: EK Water Blocks EK-CoolStream XE 360 Pytanie czy wsadzę ją do be quieta base 900? Jeśli nie to gdzie takiego grubaska z wentylami wsadzę? :)
  3. Witajcie. Co może być przyczyną takiego zachowania dysków podczas upałów (29*C w pokoju) ....temp dysków ~35-36*C ale w obudowie nieco więcej, na mobo pokazuje 45-50*C Jak jest chłodniej wykresy wyglądają normalnie i wszystko wraca do normy. Kopiuje/przerzucam i mam transfery 30-40mb/s a przez sekundę okolice 0mb/s i tak w koło - stąd te zęby na wykresie Nie ma znaczenia czy kopiuje z usb na dysk czy z dysku na dysk. MSI X99, 5820k, dyski WD Green, systemowy 950 PRO 512GB, Win 10 Pro
  4. mnie śmieszą, żałosne pyskówki klekociarzy - myślą, że są fajni bo trują środowisko...bo jest taniej, bo wciska w fotel dla mnie większość aut z VAG to paździerz - poza nielicznymi modelami ałdi niby to kwestia gustu też, czym kto jeździ - ja jednak zawsze powtarzam "jedni gust mają, inni nie" najlepsze jest to, że redneki ze wsi kupują te tedeiki by jeździć taniej i robią nimi później 5-8tyś rocznie, bo i tak nie stać ich na wahe aaaaaa skoro ropa jest tak zajebista to dlaczego nie ma zastosowania w lotnictwie czy przemyśle rakietowym ? :D a pyskówki o moim sławetnym odejściu czy wyzywanie dla debili możecie sobie schować za rozporek razem z malutkimi pisiorkami
  5. oj zabolał Cię mój tekst widocznie, że się tak obruszyłeś
  6. w zbiorach rzepaku również a jak wyobrażasz sobie wyścig na torze w sytuacji gdzie na każdym wyjściu z zakrętu powstaje czarna chmura przez która nic nie widać? i tak co chwile.... nie ma co porównywać bolidów przygotowanych na tor z wiejskimi bolidami na olej po frytkach
  7. OMG jakie dywagacje o tdi, czipach, sadzy i ałdi v6 3litrowym szybkim kombi cztery na cztery... Jakby innych aut nie było? Osobiście jeżdżę łosiem v70 2.4 bena z podtlenkiem - 170 koni dość fajnie się odpycha.... elastycznosć? bdb - na 5tce od 100kmh daje rade, chociaż zabawa zaczyna się dopiero powyzej 4500 i to właśnie wykorzystuję - wyprzedzania na 2 i 3ce, aby zrobić to szybko i bezpiecznie a nie modlić się czy się zdąży czy niet - i w tyłku mam to, że podczas takich manewrów pali jak smok - tu też nawiązanie do tekstu "a ile osób benzyny kręci powyzej 4500" :D co do przełożeń skrzyni - 2ka 100kmh, 3ka 170 (odcina), 4ka 220kmh (odcina/vmax) - 5tke traktuje jako nadbieg raczej jak to pali? - jazda ałtostradowa skutkuje spalaniem 12-13l gazu, normalne trasy 80-90kmh to 10litrów - dla mnie bomba wcześniej przez półtora roku jeździłem nim bez gazu i jakoś też nie płakałem, wolę jednak odkładać siano dla siebie niż oddawać 2x więcej w podatku dla rządu forumowy kolega jeździ też v70tką - tyle, że T5 (2.3 turbo, 250hp) - również zasilanym gazem ze sfermentowanych pomidorów - spalanie na trasie przy analogicznych prędkościach jest niższe, ze względu na dłuższą skrzynie - w mieście 1l więcej a więc 13-14l w zależności od nogi/korków frajda z jazdy 250 koniami - jest bardzo duża, zwłaszcza, że male strojenie i na fabrycznych bebechach to robi 300hp z palcem w dupce i tutaj dochodzimy do tak bardzo omawianego przez was przyspieszenia - od 100-200 zbiera się szybciej niż poczciwy klekot 90ps do setki 0-100 na dobrej gumie zrobi 6,5s (wersja R 4x4 również 300 konna robi w jakieś 5,4sek) - i większość typowych tanich i droższych fur tu wymięka niestety, a radość na widok smutnej miny objechanego przez rodzinne kombi jest bezcenna:) klekota mógłbym mieć - jakieś e60 530d - jedyny sensowny silnik i buda do tego tak czy siak następnym zakupem bedzie s60/v70 z T5, dłubnięcie go na 300 koni i montaż instalacji dwupierdzianu kapustnego - olaboga, nawet jak zdrozeje do 3zł nadal będzie zajebiście opłacalne i koszt dobrej instalki zwróci mi się po roku a właściciele tedeików niech sobie żyją, ktoś przecież musi tym jeździć no nie? pozdr i pis na świecie wszystkim zmotoryzowanym
  8. Kochani dzisiaj ostatni dzień konkursu - kto jeszcze nie głosował może to zrobić. http://pl.lennylamb.com/user/show_photo/4932 - klikamy zagłosuj i możemy też polubić aby nasi znajomi też zagłosowali. Z góry wszystkim dziękujemy!
  9. Przypominam o oddawaniu głosów, jeszcze tylko przez tydzień! Pozdr
  10. no i jest to jak najbardziej na miejscu
  11. chyba masz inaczej zdefiniowane pojęcie "przyjemność z jazdy"
  12. Ale to norma, że auta z dużymi i mocnymi silnikami są oszczędniejsze od małolitrażowych odpowiedników (mówimy o jeździe z dużymi prędkościami, autostrady itp)
  13. fanboyowski syf? rozwiń myśl bo nie rozumiem
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.