Skocz do zawartości
FREE_USER

Czy srebrna pasta szkodzi Athlonowi XP ?

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie w temacie ale to co poczytaj wszystko a dowiesz się o co lata :-) (z tym myciem)

Jak najbardziej w temacie! Dobra rada na przyszłość. Przed oddaniem wyczysciłem całego procka (oczywiście paza stickerami!) szczoteczką do zębów aż rdzeń błyszczał :) Nie wolno dawać serwisantom żadnego powodu do odrzucenia reklamacjii - nawet najgłupszego.

To mi sie podoba !!! 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby pasta na srebrze była niebezpieczna, to nikt by nie słyszał o ARCTIC SILVER, ani nikt by nie zobaczył AS II i AS III, ani nie kosztowała by ona 30zł, podczas gdy silikonowa idzie za 5zł. 

 

Jeżeli chcesz dowodów, że taką pastę powinno się stosować, to odwiedź jakiekolwiek strony hardware'owe takie jak www.overclockercafe.com i poszukaj porównania past. 

 

Jedyny problem to taki, że przewodzi elektryczność i jak nią zabrudzisz mostki to może być zwarcie, ale identycznie sprawa się ma z Copper Shimami. Gdyby te rzeczy były aż tak niebezpieczne i nieużyteczne to nikt by ich nie produkował.

O jakim problemie z Copper Shimami mowiles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba jakaś pomyłka bo Copper Shim ma przecież wycięcia na mostki i o zwarciu chyba nie ma mowy. Ale z pastą zwarcie mostków jest realne - zwłaszcza jak komuś ręce się trzęsą. :) Po wyczyszczeniu procka najlepiej go spróbować odpalić - może nagle zacznie działać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof Buczkowski <dusi@komputronik.pl> do książki adresowej

Ja wysłałem to co wcześniej napisałem i oto jakądostałem odpowiedź.

 

 

odp. Procesor został odrzucony nie z powodu pasty ( srebrnej ) lecz z

powodu mechanicznego uszkodzenia jądra procesora. ( ukruszone jądro ).

 

Nie chce nic mówić ale oni są żałośni! Chcąc się bronić kłamią w żywe oczy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli chcac sie bronic, lub zrobic nazlosc koledze uszkodzili procesor a teraz zwalaja na niego. oj brzydko brzydko, jak on sie nie boi tak robic (ten koles z serwisu) przeciez znamy jego personalia i moze go jakis samochod na pasach niechcacy potracic, wiecie wypadki sie zdarzaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakim problemie z Copper Shimami mowiles?

Przecież są Copper Shimy w wersji zwykłej i XP, jakby wszystkie pasowały idealnie, to by nie zrobili drugiej wersji prawda?

A Copper Shim może zewrzeć mostki i spowodować uszkodzenie, fakt powszechnie znany.

Własnie dlatego powstał Anodonized Alu Shim, w niebieskim kolorze, który nie przewodzi elektryczności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem bo ludzie z Komputronika twierdzą ,że takiej pasty nie należy używać do procesorów firmy AMD Athlon XP czy mają rację ???

Dokładniej była to pasta Arctic Silver 3 a radiator rekomendowany przez AMD

A powiedz mi, dostałeś jakieś papiery z warunkami gwarancji ? Miałeś gdzieś napisane że używanie takiej pasty powoduje utratę gwarancji ? Tak jest np. z drukarkami. Używanie nieorginalnych mat. eksploatacyjnych powoduje utratę gwarancji... Dla mnie jest śmieszne to co ci koleśie mówią. Ja miałem jeszcze śmieszniejszą sytuację, mnie powiedzieli że wogóle używanie pasty powoduje utratę gwarancji...

Jedyne co mogę, to uśmiechnąć się serdecznie i pozostać w przekonaniu że w polskich sklepach komputerowych pracują nieodpowiednie osoby...

Pokój...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof Buczkowski <dusi@komputronik.pl>    do książki adresowej 

Ja wysłałem to co wcześniej napisałem i  oto jakądostałem odpowiedź. 

 

 

odp. Procesor został odrzucony nie z powodu pasty ( srebrnej ) lecz z

powodu mechanicznego uszkodzenia jądra procesora. ( ukruszone jądro ).

 

Nie chce nic mówić ale oni są żałośni! Chcąc się bronić kłamią w żywe oczy!!!

To nie do wiary mam świadków na to ,że procek a właściwie jego jądro było całe i nie tknięte .

Co za ludzie tam pracują . Kiedyś myślałem ,że Komputronik to porządny sklep i ,że ma porządny serwis jednak po kilku takich wpadkach z ich strony muszę przyznać ,że są beznadziejni i mało profesjonalni w tym co robią na co dzień .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wydrukował ten mail, który dostałeś o ukruszonym procku i poszedł do serwisu, najlepiej z jakimiś świadkami, którzy widzieli, że procek nie jest ukruszony - idealnie jakby to były osoby, które były z Tobą jak ten procek oddawałeś. Niech ci ten procek pokażą i jak faktycznie będzie ukruszony to powiedz, że widocznie ukruszyli w czasie testowania i niech cię świadkowie poprą, że wcześniej nie był ukruszony. Dobrze wziąć jakąś osobę "biegłą w spieraniu się" - może kobietę :) . Sprawa będzie ciężka jak bedą szli w zaparte i twierdzili, że taki ukruszony procek oddałeś. Generalnie nie polecałbym od razu załatwiać wszystkiego "po złości" tylko sugerować na początku, że to chyba jakaś pomyłka, spokojnie, nie wyzywać od oszustów i kłamców (jak długo się da :) ), bo to doprowadzi do eskalacjii konfliktu i prawdopodobnie uniemożliwi rozwiązanie problemu. Bądź wytrawły, namolny, uciażliwy jak się tylko da. Jak wypchną cię drzwiami to wracaj oknem, nie chce z Tobą gadać serwisant to może jego szef itd, szukaj luk w ich argumentach (jak był ukruszony, to dlaczego od razu tego nie powiedzieli i nie wpisali na zgłoszeniu serisowym, dlaczego go w ogóle przyjęli, skoro miał uszkodzenie mechaniczne, dlaczego go nie sprawdzili porządnie przed przyjeciem do serwisu, skad masz teraz wiedzieć, że go nie uszkodzili podczas testowania itp. itd.). Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzedawca nie uwzględnia reklamacji, ma obowiązek zawiadomić o tym Państwa na piśmie, podając uzasadnienie, i jednocześnie zwrócić reklamowany towar.

 

Jeżeli sprzedawca nie ustosunkuje się dozgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru lub dokonania oględzin, a strony – konsument i sprzedawca – nie ustaliły

wcześniej innego terminu, uważa się, że reklamację uznał i ma obowiązek załatwienia jej zgodnie z żądaniem konsumenta.

 

 

jak nie dostaniesz listu, to za 2 tygodnie zgłoś sie po nowego proca...

 

Cóż, jeżeli dysponujesz korespondecnją, w której jawnie stwierdzili, że winą za niedziałanie proca obarczają pastę srebrną, na przestrzeni paru dni, a teraz dostałeś informacje, że proc jest uszkodzony, to myślę, że jesteś spokojnie w stanie się wykłócić, gdyż mieli obowiązek natychmiast Cię powiadomić, o tym co jest nie tak i jeżeli tego nie zrobili to teraz sobie mogą mówić co chcesz... kłopotliwe, i wiem, że to co mówię wiele nie pomaga, ale musisz walczyć!

 

W ogóle, to jeżeli możesz wklej tu trochę tej korespondencji, i pomogłoby gdybyś załatwiał sprawe na miejscu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są drodzy i kartę graficzną wymieniali mi miesiąc choć co tydzień mówili mi, że jeszcze tydzień. Ponieważ karta nie była najnowsza starali mi się wcisnąć jakieś <span style="color:red;">[ciach!]</span>o i to bez pudełka i kompaktu mimo że kupowałem z takowymi. Kumpel kupił kartę tv która okazało się, że jest nie przystosowana do pracy w Polsce tzn. nie można ustawić dobrze jednoczesnie dźwięku i obrazu. Kierownik powiedział, że w serwisie oddadzą mu pieniądze jak tam doszedł okazało się, że kierownik dzwonił, aby mu czasem kasy nie dawali. Szkoda na tę firmę czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila otwieralem swoj komp. i calego Athlona 1600+

mialem zafajdanego pasta z dodatkiem srebra.

Jechal juz prawie caly rok, i jakos nic nie trzasnelo.

:-)) ???

Na a tu widzisz niektórzy twierdzą ,że trzaska już po zetknięciu pasty z rdzeniem :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proca wymienili a całą sprawę załatwił pan Łukasz szef serwisu firmy Komputronik  8)  8)  8)  . Ocalił on bowiem honor tej firemki  :wink:  :wink:  :wink:

 

Pozdrawiam all :-)

No to super! W kupie nie ma na nas mocnych! :D

 

Mnie też trochę ulżyło bo mam coś od nich, a jednak najgorsi nie są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proca wymienili a całą sprawę załatwił pan Łukasz szef serwisu firmy Komputronik  8)  8)  8)  . Ocalił on bowiem honor tej firemki  :wink:  :wink:  :wink:

 

Pozdrawiam all :-)

W przyszłym tygodniu dzwonie co z moim dyskiem.

 

Myślisz, że jak będę miał problemy to Pan Łukasz też pomoże ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proca wymienili a całą sprawę załatwił pan Łukasz szef serwisu firmy Komputronik  8)  8)  8)  . Ocalił on bowiem honor tej firemki  :wink:  :wink:  :wink:

 

Pozdrawiam all :-)

a widzisz - pomoglo (lismy) :P

polecamy sie na przyszlosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...