Skocz do zawartości
vince15

Moje boje z SIRIUS.pl - D�UGIE

Rekomendowane odpowiedzi

Luzik ... Prime Stable jakby to niektorzy okreslili, tyle ze gosciu jest troche niepowazny. Ma zatarczke z serwisem i upowszechnia to w taki sposob na cala polska brac internetowo-komputerowa. Ciekawe jaka bedzie reakcja Siriusa? Bo forma takiej wypowiedzi traci "mataczeniem" (Tak ogladalem obrady komisji sledczej i sie tego nie wstydze ;)) (nie mowiac o udostepnianiu ogolowi prywatnej korespondencji, no i objawi sie zapewne mniejszymi obrotami firmy). Nie jestem prawnikiem z wyksztalcenia i nie wiem co sadzic o calej tej sytuacji ... ale jedno wiem na pewno. Cala ta historia mam nadzieje moze troszke wplynie na sposob obslugi klienta w sklepach "online". I spraw Boze zeby bylo lepiej, a nie na odwrot.

 

Zeby nie bylo, ze ja jestem jakims "Ostatnim sprawiedliwym" w sprawie Siriusa ... Bron Boze !!! Sirius bleeeh, Sirius drogi, Sirius ma kiepski serwis. Tyle, ze podniosla sie fala najezdzania na Sirius.pl wywolana jednym nieskladnym i pelnym bledow postem.

i jeszcze : "(Na 100% sprawe daloby sie zalatwic polubownie w przeciagu regulaminowego terminu reklamacji ... no i co ma stawka wysylki przez PP do sklepu internetowego. Z tego co sie orientuje to Sirius ma umowe z GLS i ta firme poleca. Jesli uzywasz Poczty, to Twoja wylacznie sprawa KROPKA w tym temacie"

 

JAKIE MATACZENIE? Jeśli choć jedno moje słowo jest kłamstwem, to udowodnij mi to... (widać, że pracownicy Siriusa ostro wzięli się do roboty obczerniając klienta, by bronić swą "firmę")

Gdzie ...ranie masz błędy? Pokaż mi choć jeden, geniuszu. Kartę wysłałem w tamtą stronę Servisco, na MÓJ KOSZT.

Na 100% sprawy nie dało się załatwić polubownie i to co mówisz jest brednią. Co do Poczty, to sam pan kazimierz, napisał, że wyśle Pocztą Polską - tak on, mimo, że jak twierdzisz mają podpisaną umowę z GLS. Ja nie wnikam, jak to załatwi, karta ma być u mnie cała, kompletna, sprawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weźcie sobie coś na odstresowanie bo już od dłuższgo czasu widać na Forum że tzw. "elita" zarejestrowanych użytkowników robi z siebie Panów wyśmiewając wszystkich nowych Userów, w dodatku duża większość to nastolatki do 16 lat, która nie posiada za grosz samokrytycyzmu i potrafi tylko wybluzgać się na Forum, aby troche odetchnąć. Część osób widać, że pozjadała wszystkei umysły, ale widać, że zapomnieli jak to było, gdy sami nie wiedzieli co kupić, jak podkręcać itd., radziłbym zastanowić się niektórym nad swoimi działaniami, bo to, żę danyc User dopiero co się zarejestrował na danym Forum, nie oznacza, że jest nowy i wczesniej nie przeglądał już danego Forum. Jest bardzo duża liczba osó, które się nie rejestrują, ponieważ wolą przeglądać Forum, a nie aktywnie z niego korzystać.

 

Co do samego tematu postu, w każdym sklepie zdarzają się wpadki, nie ma na to reguły, ja radzę tylko odnosić się z odpowiednim szacunkiem do prowadzących sklepy/serwisy, nawet jeżeli zwlekanie z reklamacją się przedłuża. Można wpaść w zniecierpliwienie, ale jak już to bym proponował zgłosić się do osoby odpowiedzielnej za Prawa Obywatela i Konsumenta, pisma z tego oddziału skutkują w tempie ekspresowym.

 

Im więcej użytkowników tym większy, tzw. Burdel, doskonale to widać, np.po Tweaku i nie sądzę, aby ktokolwiek zaprzeczył tym słowom. Nie jestem tutaj osobą, która broni/czy jest przeciw/ czy pozjadała wszystkei umysły świata, więc proszę w razie czego nie wyciągać pochopnych, pochodzacych przeważnie z emocji odczuć i wyrażać ich za pomocą tekstu na Forum. Lepiej przemyśleć coś 2 razy niż raz i napisać <span style="color:red;">[ciach!]</span>ły.

 

Miałem się nie udzelać w dyskusji, ale zachowanie niektórych jest po prostu żałosne, poniżej normy, kultury.

 

1 more:

 

# vince15: Mołgbyś podać tekst wiadomości e-mail, które wysyłałeś do przedstawiciela Sirius.pl?? w całości, bo ja na razie to przedstawiłej jednostronne, subiektywne stanowisko, stawiające w całkowicie negatynwym punkcie Sirius.pl, może Twoje e-maile były nie poprawnie sformuowane? Chyba nie masz nic przeciw temu, w końcu sprawa jest dość poważna, więc przydałyby się dwie strony medalu. :?

 

Peace out.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FuNsite go home...

Jestem w domu Trollu ... Ja piernicze ludzie coscie takiego amoku wszyscy dostali... Jacy pracownicy Siriusa, czlowieku o czym Ty mowisz?...Teoria spisku doprawdy, Echelon IV, kosmici na ciemnej stronie Ksiezyca ;] Cale g... mnie Sirius obchodzi. Przestan sie na mnie wyzywac. Rozpetales mala burze to teraz masz. Nie wszyscy musza Cie chorem popierac. Zreszta udowodnij mi, ze to co TY podales jest prawdziwe (zreszta niewazne, bo juz mnie ta cala sprawa meczy). Odswieze sobi topik za miesiac i zobacze co sie z tego wyklulo. Dziwie sie, ze na wydawaloby jednym z najlepszych forach o tematyce komputerowej, ktos nowy kto stara sie tylko rozwazyc wszystkie za i przeciw, bedac naprawde obiektywnym (jak nie wierzysz to przeczytaj wszystkie moje posty jeszcze raz, jak trybik nie chwyci to powtorz czynnosc) jest na dobra sprawe szykanowany, to o czym to swiadczy? Mimo wszystko szczerze pozdrawiam i zycze zdrowia, szczescia i pomyslnego zalatwienia sprawy. Prosze nie komentujcie tego posta, bo nie mam ochoty na niego odpowiadac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sirius czasami jest nie powazny, ja pisalem juz dawno o swoich bojach z tym sklepem przy zakupie karty graficznej, ktora podrozala dla dobra "zdrowej konkurencji", zreszta Wawelski tez pisal jak jego zrobili w balona,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weźcie sobie coś na odstresowanie bo już od dłuższgo czasu widać na Forum że tzw. "elita" zarejestrowanych użytkowników robi z siebie Panów wyśmiewając wszystkich nowych Userów, w dodatku duża większość to nastolatki do 16 lat, która nie posiada za grosz samokrytycyzmu i potrafi tylko wybluzgać się na Forum, aby troche odetchnąć. Część osób widać, że pozjadała wszystkei umysły, ale widać, że zapomnieli jak to było, gdy sami nie wiedzieli co kupić, jak podkręcać itd., radziłbym zastanowić się niektórym nad swoimi działaniami, bo to, żę danyc User dopiero co się zarejestrował na danym Forum, nie oznacza, że jest nowy i wczesniej nie przeglądał już danego Forum. Jest bardzo duża liczba osó, które się nie rejestrują, ponieważ wolą przeglądać Forum, a nie aktywnie z niego korzystać.

 

Co do samego tematu postu, w każdym sklepie zdarzają się wpadki, nie ma na to reguły, ja radzę tylko odnosić się z odpowiednim szacunkiem do prowadzących sklepy/serwisy, nawet jeżeli zwlekanie z reklamacją się przedłuża.  Można wpaść w zniecierpliwienie, ale jak już to bym proponował zgłosić się do osoby odpowiedzielnej za Prawa Obywatela i Konsumenta, pisma z tego oddziału skutkują w tempie ekspresowym.

 

Im więcej użytkowników tym większy, tzw. Burdel, doskonale to widać, np.po Tweaku i nie sądzę, aby ktokolwiek zaprzeczył tym słowom. Nie jestem tutaj osobą, która broni/czy jest przeciw/ czy pozjadała wszystkei umysły świata, więc proszę w razie czego nie wyciągać pochopnych, pochodzacych przeważnie z emocji odczuć i wyrażać ich za pomocą tekstu na Forum. Lepiej przemyśleć coś 2 razy niż raz i napisać <font color="#FF0000">[ciach!]</font>.

 

Miałem się nie udzelać w dyskusji, ale zachowanie niektórych jest po prostu żałosne, poniżej normy, kultury.

 

1 more:  

 

# vince15: Mołgbyś podać tekst wiadomości e-mail, które wysyłałeś do przedstawiciela Sirius.pl?? w całości, bo ja na razie to przedstawiłej jednostronne, subiektywne stanowisko, stawiające w całkowicie negatynwym punkcie Sirius.pl, może Twoje e-maile były nie poprawnie sformuowane? Chyba nie masz nic przeciw temu, w końcu sprawa jest dość poważna, więc przydałyby się dwie strony medalu. :?

 

Peace out.

Przepraszam, forum Tweak'a czasem szwankuje i wysłało mi 2 razy to samo. Dlatego tego posta zmieniłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weźcie sobie coś na odstresowanie bo już od dłuższgo czasu widać na Forum że tzw. "elita" zarejestrowanych użytkowników robi z siebie Panów wyśmiewając wszystkich nowych Userów, w dodatku duża większość to nastolatki do 16 lat, która nie posiada za grosz samokrytycyzmu i potrafi tylko wybluzgać się na Forum, aby troche odetchnąć. Część osób widać, że pozjadała wszystkei umysły, ale widać, że zapomnieli jak to było, gdy sami nie wiedzieli co kupić, jak podkręcać itd., radziłbym zastanowić się niektórym nad swoimi działaniami, bo to, żę danyc User dopiero co się zarejestrował na danym Forum, nie oznacza, że jest nowy i wczesniej nie przeglądał już danego Forum. Jest bardzo duża liczba osó, które się nie rejestrują, ponieważ wolą przeglądać Forum, a nie aktywnie z niego korzystać.

 

Co do samego tematu postu, w każdym sklepie zdarzają się wpadki, nie ma na to reguły, ja radzę tylko odnosić się z odpowiednim szacunkiem do prowadzących sklepy/serwisy, nawet jeżeli zwlekanie z reklamacją się przedłuża.  Można wpaść w zniecierpliwienie, ale jak już to bym proponował zgłosić się do osoby odpowiedzielnej za Prawa Obywatela i Konsumenta, pisma z tego oddziału skutkują w tempie ekspresowym.

 

Im więcej użytkowników tym większy, tzw. Burdel, doskonale to widać, np.po Tweaku i nie sądzę, aby ktokolwiek zaprzeczył tym słowom. Nie jestem tutaj osobą, która broni/czy jest przeciw/ czy pozjadała wszystkei umysły świata, więc proszę w razie czego nie wyciągać pochopnych, pochodzacych przeważnie z emocji odczuć i wyrażać ich za pomocą tekstu na Forum. Lepiej przemyśleć coś 2 razy niż raz i napisać <font color="#FF0000">[ciach!]</font>.

 

Miałem się nie udzelać w dyskusji, ale zachowanie niektórych jest po prostu żałosne, poniżej normy, kultury.

 

1 more:  

 

# vince15: Mołgbyś podać tekst wiadomości e-mail, które wysyłałeś do przedstawiciela Sirius.pl?? w całości, bo ja na razie to przedstawiłej jednostronne, subiektywne stanowisko, stawiające w całkowicie negatynwym punkcie Sirius.pl, może Twoje e-maile były nie poprawnie sformuowane? Chyba nie masz nic przeciw temu, w końcu sprawa jest dość poważna, więc przydałyby się dwie strony medalu. :?

 

Peace out.

Umiem się zachować i pytania zadawałem z taktem i wyczuciem. Sprawę próbowałem załatwić polubownie przez ponad 4 miesiące. Później zmuszony byłem wysłać skargę do PIH-u.

Zacytuję jednego mail'a:

 

1)

Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski" <kazo@sirius.pl>

Do: Krzysztof Hukałowicz <vince__15@o2.pl>

Kopia do:

Temat: Re: 9700

Data: 24 maja 2004 22:00

 

stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce

cotygodniowe bluzgi.... :)

mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu

 

kazo

---- Wiadomość Oryginalna ----

Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski"

Do: Krzysztof Hukałowicz

Data: Wed, 12 May 2004 21:53:50 +0200

Temat: Re: 9700

prosze regularanie przypominac mi o sprawie bede co tydzeiń np, przypominał sie serwisowi

kazo

Witam. Przypominam się w sprawie tego Gigabyte'a 9700Pro. Wiadomo coś może?Pozdrawiam

 

2) następny przykład:

"Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski" <kazo@sirius.pl>

Do: Krzysztof Hukałowicz <vince__15@o2.pl>

Kopia do:

Temat: Re: 9700

Data: 14 czerwca 2004 11:15

[do książki] [zablokuj]

 

[do druku] [z nagłówkami]

 

juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce

 

kazo

 

---- Wiadomość Oryginalna ----

Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski" <kazo@sirius.pl>

Do: Krzysztof Hukałowicz <vince__15@o2.pl>

Data: Mon, 24 May 2004 22:00:21 +0200

Temat: Re: 9700

 

>stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce

>cotygodniowe bluzgi.... :)

>mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu

>

>kazo

 

Witam. Co sie dzieje z karta? Wiadomo cos?

Prosze o odpowiedz.

 

 

Mam dawać przykłady dalej? Uważasz, że byłem niegrzeczny? Jeśli tak, to współczuję Ci, szczerze.

Jakby Ci ktoś przez 4 miesiące przekładał termin załatwienia sprawy, to napewno byś w końcu się wkurzył. Jak długo można znosić takie lekceważenie klienta???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FuNsite - Gdybyś przeżył to co założyciel topicu vince15, ciekawe, czy dalej w twoim głosie byłaby taka "wyrozumiałość..."

 

Chłopak prawie PÓŁ ROKU !! Czeka na rozpatrzenie sprawy z jego WADLIWĄ (i na gwarancji) kartą...

 

Ti ich "ZASMARKANY OBWIĄZEK" !! A to że duża firma - to nikogo nie usprawiedliwia !! Wręcz przeciwnie !!

 

Ja jak na razie kupowałem w Proline, Pronox, HighTech i Barwkomp...

 

Tylko z Prolinem miałem problemy... mieszkam 30km od katowic... składałem 3 gością kompa w Prolinie i w kazdym przypadku minimum 4-5 razy trzeba było jechac wymienić walnięty ram...

 

Doszedłem do tego metodą prób i błędów bo komp sie po prostu resetował... i nie wiedziałem co może być nie tak...

także kazdy komponent na innym kompie testowałem...

 

Zanim jednak sam znalazłem ustarkę daliśmy go do ich serwisu...

Gościu z serwisu wzioł 50zł za przyjęcie, 50zł za "NAPRAWIENIE" ustarki... a komp jak sie resetował tak sie resetował... potem probował nas ułagodzić swoił słodkim pierdzeniem !! Że "Cooler byłna odwrót zamontowany... gosiu jednak nie wiedział, ze robiłem szczegółowe zdj. kompa przed oddaniem do serwisu...

 

NIC, ALE TO NIC NIC w nim nie zostało zmienione poza tym, ze kabelki z zasilania pospinali...

każdy z moich "klijentów"... musiał przejechać więcej niż 100km !! żeby w końcu komp zaczoł działać poprawnie...

...

 

Gdy w sklepie HighTech (towar z pronoxu) w Mikołowie spytałem o cenę karty X800Pro w odp: usłyszałem :

"Człowieku ciebie na tą karte nie stać ! Lepiej sobie auto kup i dziewczyny poszukaj..." Dla mnie to był szok !! Po prostu spytałem o cenę karty !! Dopiero Jak drugi raz spytałem to łaskawie mi jej poszukał...

(Gosciu w długich włosach - do drugiego brak jakichkolwiek "Ale")

 

Natomiast moim ostatnim zakupem był zasilacz NeoTECH ze sklepu Barwkomp... zapłaciłem tyle ile wyliczyło mi przy zamówieniu, przesyłkę dostałem drugiego dnia (kurier)... i nie mam zadnych problemów... , już planuje kolejne zakupy w tym sklepie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam ten topic i nie rozumiem Mr Funsite'a - człowiek czeka tyle czasu na kartę i ma byc wyrozumiały??? Zresztą wiele innych osób również miało do czynienia z tą firmą - opinie się prawieże jednoznaczne. I nieważne, kto jest winien - serwis, czy nie serwis - chodzi o całość firmy. Ja nie miałem z tą firmą do czynienia i mieć NIE BĘDĘ po tym, co tu (i wcześniej kiedyś tam) czytałem. Tak, jak postępuje Sirius, tak postępuje pospolity złodziej - krętactwa i kłamstwa są codziennością. I całkowicie rozumiem postawę osoby, która czeka na kartę i nie może się doczekać. Normalny sklep załatwiłby taką sprawę w mniej więcej miesiąc - przecież to i tak długo! A co dopiero kilka miesięcy lekceważenia, kłamstw...?! Szkoda słów...

 

Do założyciela topicu - życzę, abyś odzyskał kartę, pieniądze. A firmie Sirius szybkiego upadku (co niestety się spełnić nie może raczej) za takie traktowanie tej i wielu innych spraw.

 

POZDRAWIAM!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm powiem tak

nie dawno poprzez allegro nabylem w siriusie grafike (radek9600pro)

W aukjic wzielem udzial w niedziele (juz jakis czas temu) szybki kontakt mailowy siriusa .. odpowiedzieli na wszystkie pytania ..

 

przelalem kaske .. w poniedzialek potwierdzili ze wplynela .. i ze we wtorek karta u mnie.. co prawda przybyla w srode ale all git..

 

szczerze powiedziawszy gdybym wczesniej zobacyzl ten topic pewnie bym sie zastanowil .. bo kupilem ja z sirusa gdyz dawali 3 lata gwary a jak sie okazuje ze ta gwara ma byc taka "o pupcie rozbic" to troche kiszka..

No ale egzemplarz mi sie fajny trafil i nie narzekam ... zobacze co bedzie ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to czytam i czytam, to wlos sie jezy na glowie :P

W kazdym badz razie, nie omieszkalbym pojechac do siedziby i zalatwialbym sprawe osobiscie. Takie olewanie i ciagnace sie w nieskonczonosc zalatwianie wymiany karty na gwarancji nie zasluguje na pochwale. Co wiecej, tylko na potepienie. Mysle, ze sprawe w koncu zalatwisz, ale nie dziwie sie, ze masz nerwy juz dostatecznie zszargane...

 

P.S.

Nigdy mi sie nie zdazylo tyle czekac na serwis... Gora max 3-6 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja juz zrezygnowalem z zakupu w tym sklepie i paru znajomym tez odradzilem :) dziekuje jednym slowem za przestroge bo mozliwe ze uchronilo mnie to od podobnych problemow.

 

ps. ja bymwyslal mailem do sirusa ten temat z forum by facet wiedzial jak swojim lekcewazeniem doprowadzil do rozglosu....moze go zwolnia 8) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FuNsite co to wkoncu czekac 5 miesiecy na karte z serwisu. Przeciez to bardzo krotki czas. Prawie niezauwazalny. Gdyby wszystkie serwisy w tak krotkim czasie zalatwialy gwarancje to byloby swietnie.

Widac ewidentnie ze sirius dal D. a szczegolnie Pan zajmujacy sie ta sprawa. Do tego ta olewka vince15'a. Nioe bylo mnie bo jestem na L4, bylem na wakacjach itd. To znaczy ze w takiej firmie nie ma kogos kto w takich wypadkach zastapi Pana Kazimierza Skudlarskiego? Czy on jest nie do zastapienia? Przeciez w tak duzej firmie w razie urlopu/choroby inna osoba powinna przejac obowiazki poprzedniej. To jesli zamowie w sklepie jakis towar i osoba zajmujaca sie wysylka pojedzie sobie ne urlop to ja nie dostane towaru do czasu gdy ona nie wroci? Przeciez to absurd.

A co do negocjacji jak piszesz. Przeciez klient moze byc totalnym laikiem i to oznacza ze go mozna olewac?(nie chodzi mi o ciebie vince15 ale przykladowo ;) ). Serwis/sklep sam powinien myslec nad jak najszybsza naprawa sprzetu lub zastapieniu sprzetu o podobnych parametrach(dzisiaj k. graficzna jest mega-super a jutro to juz zlom). A tutaj Sirius nawet nie wyslal karty do serwisu gdzie by ja naprawili. Sirius w tej sprawie cos ewidentnie kreci. Albo karta nie byla juz na gwarancji i nie wiedzieli co zrobic albo sami zniszczyli(przypadkiem) karte? Lub nawet karta wrocila juz dawno z serwisu tylko komus z Sirius podobala sie tak bardzo ze sobie ja pozyczyl. Mozliwosci jest wiele.

Sirius postapil w najgorszy sposob jaki mogl. Wiekszosc sklepow w ktorych kupowalem po tym jak czas ktory maja na zrealizowanie gwrancji minal proponowali mi nowy sprzet. A tutaj wielkie G.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tylko potwierdzić tezę Lancera że lepiej kupować w małych sklepikach ostatni przykład: kupowałem mobo i procka, mobo w małym sklepie jakiś tam arcomp a proca w barwkompie zamówienie w obu sklepach złożyłem w tym samym czasie mobo przyszła następnego dnia po wpłaceniu kasy a z prockiem zaczeły się jaja prawie tydzień zajęło Panom z Barwkompu sprawdzanie czy mają na stanie a64 2800+ okazało sie ze nie ma ale zadzwonili powiedzieli jak sprawy stoją dali mi opcje małej dopłaty do a64 3000+ i tak zrobiłem paczka dotarła na drugi dzień za co Panom z Barwkompu dziękuje :wink: ogólnie zasada jest taka duży sklep duży bałagan mały sklep mniejszy bałagan :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pol roku czekac na wymiane kart to parodia , w tym czasie ten tadek stracil na wartosci pewnie z 200-300 zl . pozatym nie po to ktos wydajne na karte kupe kasy zeby nie moc z niej korzystac , sprawa powinna byc zalatwiona w 2 tygodnie - gora miesiac . no ale widac ze hu jo wa firma tylko moze tak postapic , zamiencie sie z kolesiem miekscami , kupcie karte i oddajce mi na pol roku , a co tam , przeciez w czym problem '(funsite czy jak tam zwiesz sie osle)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja już napewno zrobiłem ostatni zakup w sirius. Już pisałem wcześniej o moich perypetiach przy odbiorze przesyłki. Paczka dotarła w końcu do mnie dzisiaj o 10:30. Z kilku rzeczy jakie zamówiłem była pamięć RAM. Chodzi dokładnie o tą pamięć: http://www.sirius.pl/product.php?action=in...o&id=4504&sid=1 . Pisze tam wyraźnie że mają TwinMOSy na kościach M.Tec 50B. W uwagach podaczas składania zamówienia napisałem wyraźnie że interesują mnie TYLKO kości Winbond lub M.Tec 50B i że w żadnym wypadku nie chce 50D. Podczas telefonicznego składania zamówienie powiedziałem pani że chodzi mi o te 50B i nie chce kości 50D. Pani potwierdziła że mają takie kości (50B) i będzie tak jak sobie życzę. Dzisiaj przychodzi paczka, a w paczce M.Tec 50D. Ręce opadają. No brak mi słów. Zadzwoniłem do nich i zobaczymy co dalej. Mają zadzwonić jeszcze dzisiaj i powiedzieć co będą dalej robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pol roku czekac na wymiane kart to parodia , w tym czasie ten tadek stracil na wartosci pewnie z 200-300 zl . pozatym nie po to ktos wydajne na karte kupe kasy zeby nie moc z niej korzystac , sprawa powinna byc zalatwiona w 2 tygodnie - gora miesiac . no ale widac ze hu jo wa firma tylko moze tak postapic , zamiencie sie z kolesiem miekscami , kupcie karte i oddajce mi na pol roku , a co tam , przeciez w czym problem '(funsite czy jak tam zwiesz sie osle)

Pantomimiczna kreatura o nienagannej wrecz interpunkcji (pewnie z polanalfabetyzmem funkcjonalnym ... wpisz sobie w Google, jezeli jest Ci obca ta terminologia) smie obrzucac mnie epitetami w stylu "osiol". Ha Ha Ha. Jakby kolega zaznajomil sie dokladniej ze wszystkimi moimi wypowiedziami, to doszukalbys sie, ze sam czekalem blisko miesiac na karte z Siriusa (i bynajmniej nie bylem z tego powodu zadowolony). Jednak udalo mi sie dogadac (bodajze z Panem Piotrem) i sprawa zostala zalatwiona w 1 (slownie jeden) dzien. Z korzyscia dla mnie zreszta. Natomias zgadzam sie, ze postawa Pana Kazimierza byla(i nadal jest) godna potepienia. Vince15, mistrzu ... walcz o swoje (szczerze Ci kibicuje zreszta), ale rob to z pelna odpowiedzialnoscia za wlasne wypowiedzi na tym i na innych forach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pol roku czekac na wymiane kart to parodia , w tym czasie ten tadek stracil na wartosci pewnie z 200-300 zl . pozatym nie po to ktos wydajne na karte kupe kasy zeby nie moc z niej korzystac , sprawa powinna byc zalatwiona w 2 tygodnie - gora miesiac . no ale widac ze hu jo wa firma tylko moze tak postapic , zamiencie sie z kolesiem miekscami , kupcie karte i oddajce mi na pol roku , a co tam , przeciez w czym problem '(funsite czy jak tam zwiesz sie osle)

Pantomimiczna kreatura o nienagannej wrecz interpunkcji (pewnie z polanalfabetyzmem funkcjonalnym ... wpisz sobie w Google, jezeli jest Ci obca ta terminologia) smie obrzucac mnie epitetami w stylu "osiol". Ha Ha Ha. Jakby kolega zaznajomil sie dokladniej ze wszystkimi moimi wypowiedziami, to doszukalbys sie, ze sam czekalem blisko miesiac na karte z Siriusa (i bynajmniej nie bylem z tego powodu zadowolony). Jednak udalo mi sie dogadac (bodajze z Panem Piotrem) i sprawa zostala zalatwiona w 1 (slownie jeden) dzien. Z korzyscia dla mnie zreszta. Natomias zgadzam sie, ze postawa Pana Kazimierza byla(i nadal jest) godna potepienia. Vince15, mistrzu ... walcz o swoje (szczerze Ci kibicuje zreszta), ale rob to z pelna odpowiedzialnoscia za wlasne wypowiedzi na tym i na innych forach.

Ty czekałeś miesiąc. W cywilizowanych firmach reklamacja właśnie tyle maksymalnie trwa. Co byś zrobił jeśli musiałbyś czekać ponad 5 miesięcy, a w międzyczasie kierownik serwisu śmiałby się z kontroli PIH-u i jeszcze się tym chełpił( i w sumie jak miał olać PIH, tak zrobił)?

FuNsite, proszę, bez ironii. Nie jest ze mnie żaden mistrz, po prostu jestem wkurzony, że ktoś tak może olewać klienta. Biorę pełną odpowiedzialność za to co wypisywałem. Nie lałem pomyj, to nie były pomówienia. Przedstawiłem jak najbardziej mogłem rzeczowo całą sytuację, nie doczekałem się kontrargumentów - tylko rzeczy w stylu "nie musieliśmy naprawiać" - to po co w takim razie jest gwarancja? Do podcierania się?. That's all.

Czekam na kartę. Mam nadzieję, że tym razem(chociaż jeden, jedyny raz - Pan K dotrzyma słowa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FuNsite, widzę , że starasz się zachować stoicki spokój. Twoja wola. Ja niestety nie mogę przełknąć czegoś takiego na spokojnie. PÓŁ ROKU czekania. Toż to jedna generacja w kartach graficznych!!! Nawet jeśli była to słabo dostępna dziś karta to IMHO solidny serwis załatwiłby to w góra miesiąc, a jak nie to dali by nową o podobnych parametrach. Coś nie tak musiało być z importem tych kart, jakiś wałek bardzo prawdopodobny. Nie mnie dociekać, ale sprawa wydaje sie być szyta grubymi nićmi. Kupowałem kilka produktów w SIRIUSIE i niestety teraz się obawiam.

Swego czasu jeden z forumowiczów opisywał sprawę reklamacji GF5900XT, którą chciał wymienić na 9800Pro w ciągu 10 dni od zawarcia umowy. Odesłał jak zalecał sirius i tam przyczepili się,że..... śledź był zarysowany od śrubki!!!!!!! I co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poziom ironi = 0, jezeli tak to zabrzmialo, to nie bylo to moim zamierzeniem. Swoja droga, topic jest popularny i odwiedzilo go juz sporo osob, co daje nadzieje, ze dotrze tam gdzie trzeba.

Tymczasem z innej beczki ... czytam sobie w tej chwili regulamin forum Tweak'a i mysle, ze niektorzy to powinni sobie odswiezyc jego znajomosc. Mala podpowiedz paragraf "I' punkt "1" podpunkt "a". Jak widac w mojej poprzedniej wypowiedzi, mi sie nie udalo do niego zastosowac (czego nie zaluje). Ale regulamin przynajmniej przeczytalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak widac w polsce wszystko jest mozliwe , nawet taki poziom inteligencji jaki prezentuje ten fansite - jego 0 ironi = sie tez jego IQ . na zachodzie w dobrej firmie by mu odrazu wymienili , i dodali jakies bonusy za problem i fatyge zeby tylko ponownie u nich cos kupil . a SIRIUS - ma gdzies klienta, sprowadza prawdopodobnie karty na lewo bo inaczej nie moglaby cala sprawa trwac 5 miesiecy , i do tej pory gwarancja nieuwzgedniona , i po tym jak juz koles opisal sprawe daja mu laskawie 9800pro , jakby odrazu tak byc nie moglo - i to daja z wielkimi pretensjami . a taki fansite jak juz mu napisalem - oddaj mi swoja karte na 5 miesiecy - a potem ci ja laskawie zworce a moze nie. albo masz cos wspolnego z siriusem albo twoja inteligencja jest mocno ponizej 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poziom ironi = 0, jezeli tak to zabrzmialo, to nie bylo to moim zamierzeniem. Swoja droga, topic jest popularny i odwiedzilo go juz sporo osob, co daje nadzieje, ze dotrze tam gdzie trzeba. 

Tymczasem z innej beczki ... czytam sobie w tej chwili regulamin forum Tweak'a i mysle, ze niektorzy to powinni sobie odswiezyc jego znajomosc. Mala podpowiedz paragraf "I' punkt "1" podpunkt "a". Jak widac w mojej poprzedniej wypowiedzi, mi sie nie udalo do niego zastosowac (czego nie zaluje). Ale regulamin przynajmniej przeczytalem.

1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK. Dotyczy to w szczególności:

a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum,

 

Mam nadzieję, że tego co napisałeś, że nie żalujesz, nie dotyczy mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karty nie widać...

Kolejny raz Pan K. dał ..py i nie dotrzymał słowa(wysłana niby 15-ego). Chciałbym żeby było inaczej, ale coraz bardziej wątpię, by sprawa się tak łatwo rozwiązała jakbym chciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...