Skocz do zawartości
MaKaR

Splinter Cell: Chaos Theory

Rekomendowane odpowiedzi

Dawno nie grałem ale to chyba jest w ostatniej misji. Gdy dojdzie się do takich schodów ruchomych jadących w dół (tzn. i w górę i w dół ale my jesteśmy "na pietrze") na dole schodów są strażnicy ale mają oni amunicję obezwładniającą (takie sticki shokers jak nasze). Ja nie miałem pomysłu najpierw jak ich wyminąć no i wpadłem (potem się zorientowałem że tam się chyba jakoś światło wyłączało czy coś...sory ale naprawdę już nie pamiętam dokładnie). Łapią cię, zabierają sprzet i przykuwają do rury kajdankami (przy okazji torturują - leją po mordzie "rybaka" ale ten nic nie puszcza pary ;) ). Gdy nadarza się okazja trzeba rozkuć kajdanki (robi się to tak samo jak przy otwieraniu zamka wytrychem ale trzeba to robic "na ucho" bo nie ma pokazanego tego na ekranie) i wydostać się z tamtąd. Naprawdę fajnie to wygląda i warto zagrać żeby to zobaczyć. Ale jak chcecie przejść tą misję na 100% to tak tego nie dokonacie. No i ten "patent" działa tylko raz więc jak już się wydostaniecie to nie możecie oberwac drugi raz bo "mission failed". Naprawdę fajny pomysł i jak go zobaczyłem to na twarzy wyskoczył mi wielgachny banan ;). Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha fajnie Dzięki Ci za odpowiedz :) .A teraz mam drugie pytanie jestem w przed ostaniej misji dokładnie w tym miejscu gdzie trzeba szybko na czas bomby porozbrajać,no i mam problem nie moge tego za cholere przejść może macie jakieś rady,dodam tylko że tam jest paru strażników a ja mam mało życie :cry:.A tak wogóle to ile bomb jest do rozbrojenia.(narazie rozbroiłem tylko 2).dzięki z góy za odpowiedz.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj za bardzo już nie mogę pomóc. Nie pamiętam ile tam tego jest ale jest zawsze po jednej bombie po gadce Shetlanda, trochę czasu na rozbrojenie i znowu gadka i znowu rozbrajanko itd. Nie wiem ale nie będzie tego więcej jak 5 (IMO chyba 3 albo 4) ale gwarancji nie dam. Co do tych kolesi to cush, ja miałem więcej heltha i rozwalałem ich z Shotguna (najszybciej) ale robi to cudo sporo hałasu. Jeżeli nie poradzisz sobie z tym co masz to pozostaje jeszcze raz przejść tą misję (nie wiem czy to aż takie straszne bo akurat ta misja mi się podobała, nie wiem jak tobie ;) ). Jedyną radę jaką mogę Ci dać to częste sejwowanie i ładowanie jak nie wyjdzie. Powodzenia.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kiedy sie zdobywa shotguna,bo jestem już w ostatniej misji(przeszłem misje z bombami :) ) a nie mam dalej shotguna,czy to trzeba mieć specjalną nasadkę żeby mieć tą broń,jeżeli tak to jak ją zdobyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shotgun to jedna z 4 różnych nasadek do twojego karabinu SC. Przed każdą misją wybierasz spośród trzech "zestawów": Stealth, Assault i Reddoing's (huh) Recomendation (nie bijcie jak coś źle napisałem ;) ). W każdym z nich są tylko 2 nasadki i nie można tego zmienić dowolnie jak się chce. W jednym zestawie może być (ale nie musi) a w innym nie (jak dla mnie ten podział jest zbyt sztuczny, ja wolałbym dokładnie wybrać co chcę mieć a czego nie). Nasadka z Shotgunem pojawia się w niektórych zestawach. Ja zawsze wybierałem Reddoing's Recomendation i w m.in. misji przedostatniej miałem tą nasadkę, może wybrałeś zestaw w którym jej nie ma i tyle. Oczywiście mam nadzieję że wiesz jak się zmienia nasadki ;). Jak nie to szybki tutorial: wyciągasz karabin -> wciskasz odpowiedni przycisk (nie wiem który, ja zawsze mam swoje własne ustawienia ale zawsze możesz zajrzeć do opcji) i tyle.

Przy okazji: sory że wale opisy po angielsku ale myślę że sobie poradzisz. Ja wolę gry w wersji oryginalnej chociaż SC CT przeszedłem też na polskiej nakładce i było spoko ;). Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie grałem ale to chyba jest w ostatniej misji. Gdy dojdzie się do takich schodów ruchomych jadących w dół (tzn. i w górę i w dół ale my jesteśmy "na pietrze") na dole schodów są strażnicy ale mają oni amunicję obezwładniającą (takie sticki shokers jak nasze). Ja nie miałem pomysłu najpierw jak ich wyminąć no i wpadłem (potem się zorientowałem że tam się chyba jakoś światło wyłączało czy coś...sory ale naprawdę już nie pamiętam dokładnie). Łapią cię, zabierają sprzet i przykuwają do rury kajdankami (przy okazji torturują - leją po mordzie "rybaka" ale ten nic nie puszcza pary ;) ). Gdy nadarza się okazja trzeba rozkuć kajdanki (robi się to tak samo jak przy otwierani

Sciemniasz, prawda? :-) Ja gralem niedawno i przypominam sobie, ze jak wpadlem na straznikow po zjechaniu ze schodow, to po prostu dostalem w pale i bylo od razu "mission failed", a nie jakies zakuwanie w dyby ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciemniasz, prawda? :-) Ja gralem niedawno i przypominam sobie, ze jak wpadlem na straznikow po zjechaniu ze schodow, to po prostu dostalem w pale i bylo od razu "mission failed", a nie jakies zakuwanie w dyby ;-)

1575778[/snapback]

....Po prostu sprawdź. Nie robię nikogo w wała tylko tak jest. Można też oberwać później i też powinni cię złapać. Zresztą jak nie wierzysz to zajrzyj do jakiegoś poradnika czy coś takiego o tej grze a natrafisz na wzmiankę o tym. Np. w Najnowszym (tj. aktualnie dostępnym) "Poradniku Extreme" (poradnik do gier konsolowych By PSX EXTREME Team ;) ) jest opis przejścia SC CT i JEST tam o tym wzmianka (nawet screen jest z Samem przykutym do rury). Może coś nie tak poszło i gra postanowiła Ci Mission Failed walnąć ale ja to sam "przeżyłem" więc musi być w grze. Zresztą nie zwykłem ludziom kitu wciskać...Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie,jestem już w ostaniej misji porozmawiałem z amerykańskimi porucznikami i ide dalej do takiego pomieszczenie gdzie gościu(sprzątacz) ściera podłoge(można sie u góry zawiesić na rurze) a dalej stoi strażnik i są zamknięte gdzie trzeba dalej iść??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten korytarz o tórym mówisz jest jednym z miejsc z których można przyjść więc na pewno nie tam trzeba iść. Musisz poszukać bo już sam nie pamiętam dobrze. SC CT przechodziłem dosłownie 3 miechy temu. Wiem za to że końcówka jest troche zakręcona...Jak już "pozaliczam" zaległości znajdzie się czas na odświeżenie splinterka3 ale teraz nic nie mogę poradzić. Sory. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra uporałem sie już ze znaleźeniem sztabu ale teraz mam problem po nagraniu rozmowy z admirałem otomo,mam polecenie żeby włmać cie do laptopa za pomoca Evv przez szyb wentylacyjny z którego mam widok na laptopa.No ale jak mam to zrobić skoro nie ma żadnego polecenie w stylu"przeskanuj za pomoca swojego evv" czy cos w tym stylu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem nie trzeba popatrzeć przez "zooma" (nie wiem jak to się nazywa ale tam też jest to EEV) i nacelować na laptopa i wcisnąć przycick akcji/interakcji (tam chyba nie pokaże się żadne menu jak podczas podchodzenia do laptopa "fizycznie".

 

 

UWAGA!

 

Posiadacze Radeonów z SM2.0 mogą zacierać rączki (chyba). Patch 1.0.4 który już jest dostępny dla wersji US i European zawiera implementację tego szadera (GF jak zwykle jest w doopie ale dla FX to chyba nawet lepiej :) ). Trzeba poczekać na wersję polską i atakować! Może poza używaniem tego SM tak "po prostu" dojdzie kilka nowych opcji jak lepszy mapping (nie wiem, nie znam się ;) ). Ogólnie liczba poprawek jest zaje***cie mała ;). Oto one:

 

================================================================================Splinter Cell Chaos Theory v1.04 Patch Contents================================================================================Overview--------Highlights of patch 1.04 include various fixes and minor enhancements.Bug Fixes---------- Fixed divergence after restarting/quick loading with users using non-defaultcontrol settings.General Improvements--------------------- ATI Shader Model 2.0 support has been implemented.

Jak pojawi się patch w wersji PL może posiadacze radków powiedzą czy coś daje ten SM2.0 (np. lepiej wyglądajace efekty) i czy może poprawia się wydajność.

 

Ale nie wiem czy nawet ktoś ze "starej" elity jeszcze tu zaglada po takim czasie ;). Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś podać mi linka do tego patcha?? :).A tak wogóle to dzięki Ci za pomoc TrueVandal

1578805[/snapback]

http://www.3dgamers.com/games/splintercell3/downloads/

 

Ale na tą chwilę jeszcze nie ma polskiego patcha więc nie wiem czy się przyda (chyba że na przyszłość). Lubię tą stronkę ale ma kilka minusów. Kiedyś były tylko publiczne serwery a teraz są i publiczne i dla zarejestrowanych (czyli trzeba płacić). Problem w tym że publiczne choć całkiem szybkie są często zajete i trzeba próbować czasem trochę czasu.

 

Pomyślałem jeszcze o jednym. Nie wiem czy się nie mylę ale chyba oryginalna (angielska) wersja, która jest u nas dostępna z patchem polonizującym jest w wersji 1.00 i dopiero przy instalacji nakładki trzeba zrobić uaktualnienie do 1.02 (dostępne na płytce z nakładką) a to oznaczałoby że jak ktoś chce już teraz wypróbować tego patcha to może przeinstalować grę i zrobić uaktualnienie patchem Euro z 1.00 ->1.04 ale gwarancji nie dam. Robicie to na własna odpowiedzialnośc ;).

 

BTW: Cieszę się że mogłem pomóc. Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadacze Radeonów z SM2.0 mogą zacierać rączki (chyba).

tak. po zapodaniu tego patch pojawiaja sie wszystkie opcje jakie wczesniej byly "zarezerwowane" tylko dla SM3.0. spadek wydajnosci podobny, jak w przypadku kart z SM3.0. brak wzrostu wydajnosci w przypadku wykorzystania tylko samego SM2.0 - tzn. wszystkie dod. opcje wylaczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

================================================================================Splinter Cell Chaos Theory v1.04 Patch Contents================================================================================Overview--------Highlights of patch 1.04 include various fixes and minor enhancements.Bug Fixes---------- Fixed divergence after restarting/quick loading with users using non-defaultcontrol settings.General Improvements--------------------- ATI Shader Model 2.0 support has been implemented.

A w [gluteus maximus] mam taką firme która robi łaskę że wyda patcha na radeony (PS2.0) SC:CT na bank nie kupie za to co UBISOFT robi.

Poczekam na daemona 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam myślę że mimo wszystko powinno być coś takiego (wybór SM) i dla FXów...Karty są zjechane na maxa ale mimo wszystko to JA chcę decydować czy mam używac PS2.0 czy 1.1, teraz czuję się trochę sztucznie "chamowany". Dla mnie to byłoby tylko jako ciekawostka ale dla posiadaczy FX5900 to już nie jest tak oczywiste. Może ktoś chce mieć "lepszą" grafę ale mniejszą rozdziałkę (paradoks -> lepsza grafa przy mniejszej rozdziałce ale...;) ).

 

@ Sulaco

Pisząc "wyszystkie" miałeś na myśli wszystkie dostępne dla radeonów czy może jakoś magicznie i HDR się uaktywnił ;). Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisząc "wyszystkie" miałeś na myśli wszystkie dostępne dla radeonów czy może jakoś magicznie i HDR się uaktywnił ;). Pozdro.

1579983[/snapback]

tak jest tez HDR. byl w HL2 i BiA, byl tez w demie na CryEngine to dlaczego nie ma byc tu :) do zrobienia tego HDRa nie wykorzystuje FP16 blending, tak wiec nie widze problemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest tez HDR. byl w HL2 i BiA, byl tez w demie na CryEngine to dlaczego nie ma byc tu :) do zrobienia tego HDRa nie wykorzystuje FP16 blending, tak wiec nie widze problemu...

1580523[/snapback]

:blink: Sulaco Ty jesteś w tym wszystkim oblatany to może mi to wsztko wyjaśnisz. Ja myslałem że HDR jest exclusive dla GF6/7 a Ty tu piszesz że było w HL2 i BiA (w obie nie grałem ;) ). A może chodzi Ci o coś takiego jak Bloom...ale to chyba raczej nie jest to samo co HDR? Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myslałem że HDR jest exclusive dla GF6/7 a Ty tu piszesz że było w HL2 i BiA (w obie nie grałem ;) ). A może chodzi Ci o coś takiego jak Bloom...ale to chyba raczej nie jest to samo co HDR? Nara.

1580655[/snapback]

nie . HDR nie jest zarezerwowany tylko dla GF6/7. Jedna z metod jego imlementacji jest zarezerwowana dla GF6/7 - OpenEXR i FP16 blending. HDR mozna uzyskac innymi sposobami, gdzie efekt jest podobny lub zblizony. np. przez blooming(HL2,BiA), tone mapping(spliner3?).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie . HDR nie jest zarezerwowany tylko dla GF6/7. Jedna z metod jego imlementacji jest zarezerwowana dla GF6/7 - OpenEXR i FP16 blending. HDR mozna uzyskac innymi sposobami, gdzie efekt jest podobny lub zblizony. np. przez blooming(HL2,BiA), tone mapping(spliner3?).

1581608[/snapback]

Ale Bloom sam w sobie jest czy nie jest rodzajem HDR (z tego co napisałeś wynika że jest chociaż słowa "podobny lub zbliżony" to nie to samo co "taki sam" ;) )? Dzięki za odpowiedź. Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

[...] Ja myslałem że HDR jest exclusive dla GF6/7 a Ty tu piszesz że było w HL2 i BiA (w obie nie grałem ;) ).

1580655[/snapback]

Coo ?? Nie grales w HL2 ?? To biegiem mi do empiku :) Nie pozalujesz :blink: :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały ten HDR to chyba marketingowy bełkot NVidi

W różnyuch grach demach można zobaczyć podobne efekty ,czasami lepiej wyglądajace niż HDR z GF6xxx

Wystarczy oblookać screeny z SplinterCell Chaos Territory

aby dojść do podobnych wniosków , NVidia znowu dała ciała :)

Edytowane przez BenQ2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały  ten HDR  to chyba  marketingowy  bełkot  NVidi

W różnyuch grach  demach  można  zobaczyć podobne  efekty  ,czasami  lepiej  wyglądajace  niż  HDR z  GF6xxx

Wystarczy  oblookać  screeny z  SplinterCell  Chaos  Territory

aby dojść do podobnych  wniosków  , NVidia  znowu  dała ciała  :)

1583293[/snapback]

 

niby w czym nVidia dała ciala?? ze dodala wsparcie dla hdr którego nie posiada ATi to one dało ciała i daje nadal!!! Normalnie lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...