Skocz do zawartości
Paweł

UnrealEngine 3.0- nowe screeny!

Rekomendowane odpowiedzi

Jaloś nie sądze żeby taki UT2005 wyszedł... przecie co rok nie będą nowej wersji gry robić!

Nie musi byc nowa. Wystarczy ja troche odswiezyc. Przykladem sa chociazby gry sportowe, ktore ukazuja sie regularnie co roku. Mam tu na mysli Fife, NBA, NHL itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jaloś nie sądze żeby taki UT2005 wyszedł... przecie co rok nie będą nowej wersji gry robić!

Nie musi byc nowa. Wystarczy ja troche odswiezyc. Przykladem sa chociazby gry sportowe, ktore ukazuja sie regularnie co roku. Mam tu na mysli Fife, NBA, NHL itd.

Nie będzie UT2005. Już nie raz o tym była dyskusja na forum epic'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musi byc nowa. Wystarczy ja troche odswiezyc. Przykladem sa chociazby gry sportowe, ktore ukazuja sie regularnie co roku. Mam tu na mysli Fife, NBA, NHL itd.

Ale te gry sa denne, pozatym jak można porównywać Fife do UT, UT nie jest masówką tak jak Fify ale grą maxymalnie dopracowaną!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie UT2005. Już nie raz o tym była dyskusja na forum epic'a.

Nie twierdze ze gra sie ukaze.

 

Ale te gry sa denne, pozatym jak można porównywać Fife do UT, UT nie jest masówką tak jak Fify ale grą maxymalnie dopracowaną!!

To nie bylo porownanie, tylko przyklad. Gry sportowe w wiekszosci sa przykladem takich "odgrzewanych kotletow", ktore po kilku szlifach wydawane sa z nowym numerkiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu gry są coraz brzydsze? Aż się boję co to będzie za parę lat. Możliwości techniczne pozwalają na coraz większą szczegółowość, dokładność, ect. ale grafa (zwłaszcza postacie, potfory) jest/są coraz bardziej szpetne...

Ehh, starzeję się :wink: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu gry są coraz brzydsze? Aż się boję co to będzie za parę lat. Możliwości techniczne pozwalają na coraz większą szczegółowość, dokładność, ect. ale grafa (zwłaszcza postacie, potfory) jest/są coraz bardziej szpetne...

Ehh, starzeję się :wink: .

hehe jak by to usłyszeli ci co tworzą silniki przez lata to by sie załamali :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie obejrzałem te filmiki i zbieram szczękę... Jakość kiepska (kinówka) ale i tak wali po mordzie :D

 

Ja chcę GTA, Mafię i Splinter Cell'a na takim silniku...

 

Filmik pierwszy - miasto

Filmik drugi

Filmik trzeci - reakcja łańcuchowa

Filmik czwarty - fizyka

 

Nachodzi mnie jednak smutna refleksja po obejrzeniu tych filmików. Otóż jak wiadomo, żeby pograć na tym silniku, trzeba będzie mieć minimum 512DDR na karcie graficznej, a to chyba lekkie przegięcie. Zwróćcie uwagę że na filmikach widać zacinki, sprzęt czasem nie wyrabia, a przecież testowano ten engine na najpotężniejszych maszynach ! Ciekawi mnie jedno, coraz częściej mówi się że technologia "Unreal 3: Engine" będzie obecna w grach na konsole najnowszej generacji (PS3 i Xbox2). Jeżeli okaże się że ten sam silnik na konsoli będzie miał 60 fps i takie same efekty jak na PC, to chyba przyjdzie czas na zakup najnowszej konsoli :D Przynajmniej takie jest moje zdanie, najnowsze technologie i programistyczne cuda, nie idą w parze z hardwarem. Sorry, ale 5 fps na karcie GF6800Ultra to jest żenada.

 

Być możę się mylę i nie znam na tym, ale naszły mnie takie refleksje ostatnio związane z komputerami i konsolami.

Edytowane przez nadmundo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Teraz to to robi wrazenie,ale jak juz nadejda te czasy to zleci szybciej niz dyskusja po premierze dooma 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to to robi wrazenie,ale jak juz nadejda te czasy to zleci szybciej niz dyskusja po premierze dooma 3

1324969[/snapback]

Masz rację. Silent Hill (ten pierwszy oczywiście) wygląda paskudnie, ale do dziś toczą się na jego temat bardzo ciekawe dyskusje o fabule i bohaterach. Może więc twórcy powinni się skupić na fabule a nie na bajerach graficznych. Nie miałbym nic przeciwko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację. Silent Hill (ten pierwszy oczywiście) wygląda paskudnie, ale do dziś toczą się na jego temat bardzo ciekawe dyskusje o fabule i bohaterach. Może więc twórcy powinni się skupić na fabule a nie na bajerach graficznych. Nie miałbym nic przeciwko.

1324999[/snapback]

od dawien dawnawiadomo, że prawdziwi gracze nie grają w grafike ale w gry. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli okaże się że ten sam silnik na konsoli będzie miał 60 fps i takie same efekty jak na PC, to chyba przyjdzie czas na zakup najnowszej konsoli  :D Przynajmniej takie jest moje zdanie, najnowsze technologie i programistyczne cuda, nie idą w parze z hardwarem. Sorry, ale 5 fps na karcie GF6800Ultra to jest żenada.

Tak będzie i to napewno, a jedyne co zmieni się w wersji NNG to to że zmniejszą rozdzielczość tekstur dwukrotnie, a reszta efektów pozostanie. Oto cytat ze strony Unreal Tech. :

 

We are authoring most character and world normal maps and texture maps at 2048x2048 resolution. We feel this is a good target for games running on mid-range PC's in the 2006 timeframe. Next-generation consoles may require reducing texture resolution by 2X, and low-end PC's up to 4X, depending on texture count and scene complexity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim ta gra wyjdzie to pozmieniacie maszyny ;) Ludziska tu narzekają, a kompy w podpisach, że hej ! No, chyba że te podpisy to "plany przyszłościowe" ;) Też mam kumpla który ma w podpisie "FX 5700 ULTRA" a wcale nie ma ultra :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.gamespot.com/news/2005/03/09/ne...ord_pc_headline

 

"An even more pressing question is the kind of hardware you will require to run Unreal Engine 3 games. Next-generation consoles will have no problems with Unreal Engine 3 games, but PC gamers don't need to worry, according to Rein. He said that a video card based on an Nvidia 6600GT, the kind currently available for around $250, will be able to handle games based on the engine easily. However, by the time any games based on Unreal Engine 3 ship next year, those cards will have dropped in price considerably, meaning that PC gamers won't have to drop big bucks on upgrades."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wyglada to ambitnie szkoda ze tak slaba kopia. Ale nie zrobilo to na mnie takiego wrazenia jak pierwsze filmy z HL2, wtedy naprawde mialem szczene na ziemi, teraz owszem silnik powala ale to juz nie tak ogromna roznica, zebym sie przewrocil.

 

A co do wymagan to nie przesadzajcie, przed HL2 czy doom3 etz byly spekulacje jak to bedzie chodzilo itp, a potem wszyscy grali i nie mieli problemow

 

P.S. no jednak musze zmienic zdanie, obejzalem filmik z fizyka i tym razem szczena lezala na ziemi, wyglada to naprawde imponujaco, masakra

Edytowane przez Jordi23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj juz nie gadajcie jak to bedzie dzialalo na waszym dzisiejszym sprzecie..;] jak wyjda gry na tym silniku (rok? 2lata?) to juz pewnie 70% z was bedzie mialo kompy potrafiace to pociagnac przy jakims 'porzadnym' fps 8)

z kazda nowa gra tak jest i tak bedzie, rok przed wydaniem dooma3 tez kazdy marudzil, tak samo przed q3, hl2 i innymi... :) Juz teraz 1GB ramui procki rzdu 3Ghz to jest zaden szok, takze za 2 lata... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...