greg505 Opublikowano 25 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2004 juz trzeci raz outpost wykrywa mi probe ataku od tej samej osoby (krótkie fragmenty) co to oznacza? niech ktos powie co ta sa te krotkie fragmenty, czy jakos tak bo loga juz nie mam i czy jest to grozne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 25 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2004 Tak. Nie mam loga i weźcie zgadnijcie. Prawdopodobnie nic się nie dzieje takiego strasznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 25 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2004 Tak. Nie mam loga i weźcie zgadnijcie. Prawdopodobnie nic się nie dzieje takiego strasznego.nie mam bo blad jakis wyskoczyl i wcielo wszystkie logi. gdzies obilo mi sie o o uszy ze wlasnie te krotkie fragmenty to proba wlamu, najpierw atakujacy wysyla jeden fragment ktorego firewal blokuje a nastepne juz nie. pytam bo nie jestem pewien 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 25 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2004 Moze ktos poprostu skanuje siec. W tym przypadku Norton Firewall byl na tyle inteligentny, ze blokowal na 30 minut dostep z tamtego ip. Jesli sytuacja sie powtarza i bardzo cie to denerwuje, to na podstawie ip tego goscia znajdz providera (ripe.net) i wyslij maila na adres, ktory uzyskasz z informacja i logiem z programu (zakladam, ze utworzy ci sie nowy, jesli klient znowu bedzie probowal). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 25 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2004 utworzy sie nowy 8) to napewno nie jest skanowanie sieci tylko atak, saknowanie mam ok 5 na minute 8O Moze ktos poprostu skanuje siec. W tym przypadku Norton Firewall byl na tyle inteligentny, ze blokowal na 30 minut dostep z tamtego ip. Jesli sytuacja sie powtarza i bardzo cie to denerwuje, to na podstawie ip tego goscia znajdz providera (ripe.net) i wyslij maila na adres, ktory uzyskasz z informacja i logiem z programu (zakladam, ze utworzy ci sie nowy, jesli klient znowu bedzie probowal). outpost tez ma ta opcje blokowania ip, dopiero teraz zauwazylem :D ustawilem sobie tez blokowanie maski podsieci 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...