bad_boy_84 Opublikowano 29 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2004 Witam wszystkich,jestem nowy w dziedzinie Overclockingu i mam prosbe do wszyskich,chcialbym prosic Was o pomoc w podkreceniu mojego sprzetu,a jest on nastepujacy: Athlon 2400 XP 2 x 512 DDR TwinMos 400Mhz Epox 8RDA 3+ WinFast A350 XT TDH chlodzony ZALMANEM ZM80D-HP Samsung 80Gb 7200 rpm Creative Sound Blaster Audigy LS Moj email to tomekb19@poczta.fm a gg:5292119 Z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 29 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2004 buahahaha a co ty chcesz tu krecic??? 2x twinmos 512? masz monitor '21 cali i szarpie ci na 1600x1200? :D mozesz ewentualnie poprawic co nie co i tyle... nie smiec w windowsie, a bedzie chodzil jak rakieta.. jesli jednak chcesz cos sie bawic, to: http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=29395 PS. te wyzej, to pytania retoryczne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...