qlka Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 Kupiłem kości pamięci Kingstona KVR333X64C25/256 czyli 256MB i 333Hz cholera u mnie komputer zgłupiał restartował się, wyłączały się programy. Zgłłosiłem usterke ale serwis nic nie wykrył i twierdzą, że kości są niekompatybline z moim PC rządają 50zeta za usługę-wcześniej miałem spięcie ze sprzedaca i myśle że teraz sie odgrywa. mam płytę gygabyte ga-7N400-l z czterem gniazdami. zrobilem testy w moim kompie na memtescie86 i gold memory pokazały błedy na jednej pamięci niechciał windows wystartowac. Mam takie same kości od 1,5 i chciałem mięć "podwójny dual" z racji używania komputera w aplikacjach które wymagają tego. Nadmieniam że używam windy XP pro service pack 2. a ciach!e niechca przyjąc towaru i strace prawie 120zeta jeżeli im oddam towar. akości kosztowały 360zeta. Niestety nie zrobilem wydruków - i nie mam jak im udowodnic swoich racji-twierdzą ze komp jest niekomatybilny i proponuja testowanie za 120zeta - to jest iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii chore. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na moim kompie wykrywało błedy w obszarze "reserved memory" i memtest pokazał że wynosi on 96kB UWAGA: nie zdołałem odstąpić od umowy sprzedawca się nie ustosunkował- występuję na droge sądową i będę walczył o swoje. OMijajcie www.znak.pl i jego sklepuy stacjonarne-O odmowie roszczeń już poinformowalem federacje konsumeńtów i mam wsparcie, niegługo złoże skargę do PIH-u i UOKiK-dostanę namiary na gościa który tam pracuje i pomoże info oczywiście od dobrego kolegi!! Warto mieć przyjącół zawsze pomogą. :x TRYB POSTEPOWANIA ZGODNY Z POLSKIM PRAWEM w PRZYPADKU ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET dodano 15/11/2004!!!!!: SPRZEDAWCA MUSI NAS POINFORMOWAC O USTAWOWYM TERMINIE 10 DNI ODSTAPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY NA PISMIE I NIE MORZE ODDAC NAM MNIEJ KASY NIZ ZAPLACILISMY!!!!!! 1. Nigdy naprawa gwarancyjna nie jest platna-nawet niesłuszna!!!!! Istnieje załozenie ze nie jestesmy expertami!!!!! Jezeli ktos chce od was kase wyłudzic-ZAWSZE zgloście się do nalbliszego oddziału federacji konsumenta. Niech dupek zna miejsce w szeregu. Klienci górą 2. Macie 10 dni (po prostu-nieroboczych-chyba ze ostatni dzien wypada w dzien swiąteczny więc termin wydłuża się do najbliższego dnia roboczego) na odstąpienie od umowy nawet jak towar jest w serwisie. Sporządzacie je na piśmie z dokładną datą. Odstapienie sporzadzażyjest możliwe na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumenta i o szkodach...... art2 ust1. w razie kiedy sprzedawca sie nie ustosunkuje mówicie ze ze bedziecie domagac sie zadośc uczynienia na drodze sądowej art.2 ust.3 wraz z ustawowymi odsetkami licząc od dnia zakupu do uprawomocnienia się wyroku. Sprzedawca ma oddać 100% kasy nawet za kuriera 3. W razie jakich kolwiek problemów ze sprzedawcą kontaktujemy się z federacją konsumenta 4. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do naszych żadań 5. Jeżeli odmówi to federacja konsumentów wysyła ostrzeżenie 6. Nie zastosowanie się do tego sprzedawcy - wzmaga w nas złość więc składamy pozew do sądu 7. Jezeli sad stwierdzi ze dokumenty sa w porządku (faORT: ORT: ORT: ktury, pisma wymienione ze sprzedawca) NIE BEDZIE ROZPRAWY SAD ODRAZU WYSTAWIA NAKAZ!!!!!!!! ZAPŁATY 8. Jak sprzedawca nie odda wam kasy w ciągu 14 dni wysylacie komornika.!!!!!!!! 9.WTEDY SPRZREDAWCA STRACI DWA ALBO 3 RAZY TYLE> MORAŁ "CWANY TRACI DWA RAZY" POWODZENIA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[hS.4f] Logan Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 sprawdz czy u kumpla tez tak jest, a jesli tak to zanies im swojego kompa zaplac za test tylko umow sie ze jesli to wina pamieci a nie kompa to ze maja kase oddac i wiecej tam nie kupuj. tylko uwazaj zeby ci nie zmienili timingow na kosmiczne jakies. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlka Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 No własnie, ale wymontowałem stare kości i przetestowałem je parami i stare KINGSTONY dziająją poprawnie, a jak te włożyłem na ich miejsca zaczełos się łebać tak jak miałem 4 wsadzone. Zey komp się restartował z niczego, albo w kółko uruchamiał się debuger Nic chyba musze jutro zapierniczać do federacji konsumenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 Ustaw defaultowe ustawienia w biosie na tych nowych pamieciach i obadaj sprawe. Jesli dalej bedzie tak samo to pozostaje ci isc do kolegi i sprawdzic pamiec na innym komputerze. Jesli problem bedzie wystepowal dalej to zrob tak: właduj sie tam do nich do sklepu i wyjedz na nich z morda albo wymienia ci pamieci na nowe w tepie natychmiastowym albo idziesz do urzedu ochrony praw konkurencji i konsumenta. Gwarancje mam nadzieje ze masz paragon tez wiec no problem. Gwarantuje ci ze gosc bedzie tak obsrany ze cie zacznie przepraszac. A jak nie do mu dowala akie kare ze bedzie musial sobie ten sklepik przerobic na warzywniaka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnjohn Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 Jeżeli masz gwarancję to nie ma nawet o czym rozmawiać. Tak jak powyżej kolega napisał, sprzedawca musi wymienić wadliwy towar - PO TO JEST GWARANCJA!~ Lepiej to załatwić ugodowo, a jeżeli sprzedawca nie będzie chcial rozmawiać pozostaje biuro ochrony konsumenta - niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quam Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 Sprzedawca powinien bez słowa wymienić wadliwy towar (PS zapisz sobie gdzies jakieś numery tego ramu zeby ci nie dali tego samego !) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlka Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 To nie sklepik to ZNAK mają dwa duże sklepy jeden w Poznaniu drugi Warszawie. Zrobiłem wszystko jak trzeba. Nie bede ciach!om nabijał kasy!!!!!! TEMPE informatorzyny-dla nich sprzę oparty na płytach GIGABYTE jest niekompatybilny-a ta firma jest największym producentem płyt na świecie. No cóż dziwi mnie to, że cholera moje obie stare kostki , które są teraz w kompie smigają jak trz4eba ani się komputer nie zrestartował od dwóch dni ani nie włączył debuger. Dla ludzi posiadających podobny problem-konsultowałem się z b.dobrą :) koleżanka która studiuje prawo doradziła mi aby roszczenia gwarancyjne kierowąc na piśmie, a także w tejże formie się odwoływać i sporządzać te odwołania w jedakowo brzmiących egzemplarzach i rządać pieczątki sklepu oraz wyraźnego i czytelnego podpisu osoby upoważnionej I NIEPRZYJMOWAĆ TOWARU. No i oczywiście sąd polubowny. O takich sprawach traktuje m.in.. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianach Kodeksu cywilnego" z dnia 27 lipca 2002. Roszczeń można dochodzić w sądzie polubownym i wtedy niestety nie ma odwołań od wyroku i wyrok jest niepoważalny-niestety dla sprzedawcy. Niestety będe dochodzić roszczeń o wyżej wymienioną ustawę i Kodeks Cywilny gdyż po dokładnym zapoznaniu się moe żadać wymany lub naprawy towaru wraz a także kosztu dostarczenia art8 w.w. ustawy ustępy 1,2,3,4 - NIE DAM SIE O WYNIKACH SPRAWY POINFORMUJE PO JEJ SZCZEśLIWYM ZAKOŃCZENIU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[hS.4f] Logan Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 i podaj namiary na sklep dla potomnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlka Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 www.znak.pl i adres w Warszawie Cenrum komputerowe "znak" ul. poznańska 2/4. Jak jest w poznaniu to nie wiem. Ale chyba ten sprzedawca robi mi po złości bo towar zamówiłem przez internet(kurier) i wszyło na to, że czeka na odbiór w sklepie a że jestem leniwy i rządałem kuriera to musiał mi go przywięść!!!!! Ale coż jak to mówią są ludzie i parapety!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlka Opublikowano 9 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2004 PS. SPRZEDAWCA TO W ZĘBACH PRZYNIUSŁ. CHOĆ OD KILKU LAT ROBIE ZAKUPY W SIECI TO MI SIE PRZYTRAFIŁO PO RAZ PIERWSZY......I PRZESTROGA ZAMIAST SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI LEPIEJ KUPIĆ CZĘŚCI U PANA DAJMY NA TO KRZYSIA KTORY MA SKLEP ZA ROGIEM I ZNA NAS CHOCIAŻBY Z WIDZENIA- NIGDY NIE SPRÓBUJE NACIĄĆ CIE NA KASE ZA SŁUSZNA REKLAMACJE BO WIĘ, ZE TO MOŻE BYĆ JEGO OSTATNI KLIENT!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2004 qlka, a edytować swoje posty nie łaska? Licznik sobie nabijasz, czy co :?: :evil: I panuj trochę nad słownictwem, to nie czat na onet.pl. :evil: Poczytaj regulamin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...