Skocz do zawartości
Puffy

Najbardziej wymagająca gra w historii

Rekomendowane odpowiedzi

Jak oceniacie która gra oczywiscie w odpowiadajacej dla niej ramie czasowej byla najbardziej wymagająca sprzetowo?Ja osobiście uważam że dla mnie najbardziej wymagajacą jest Trainz Simulator wymagania okolo 1GHZ,256ramu i tnie jak cholera na moim 1500+ i geforce ti tnie równiez w rozdzielczosci 800x600 przy najnizszych detalach.Skubana niezle ciagnie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem - w sumie to doom3 działa na większości nowych komputerów ( a do grudnia - premiery na pewno tak będzie ), Wg. mnie na liste powinny trafić takie gry które wymagają sprzętu wyprzedzająceo epokę , Z tego co pamiętam to do takich zaliczyć możnaby większość gier wykorzystujących akcelerację 3D z czasów kiedy Voodoo kosztowało 800 zeta, seryjny komp wyposarzony był w S3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba masz cos nie tak, bo o ile dobrze pamietam to na moim starym Morganie 1000 i dwojce Ti, ta giera nie ciela

Ty chyba pomyliłeś gry Trainz nie MS Trains Symulator.

Ten cholerny Trainz na GF4 4600 przy 768MB Ram i P4 2,5 GHz potrafił w 1024x768 skakać (co prawda miałem ogromne miasto 13 peronów i pełno duperel. Tę gre programiści spieprzyli na maxa :twisted: takie wymagania to nawet Doom3 i Unreal Turnament 2003 nie mają. a pozaty, te cholerne tory ciągle się łączyły nie tak (przeskakiwały jakoś dziwnie w edytorze :evil: ) Ale giera spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba masz cos nie tak, bo o ile dobrze pamietam to na moim starym Morganie 1000 i dwojce Ti, ta giera nie ciela

Ty chyba pomyliłeś gry Trainz nie MS Trains Symulator.

Ten cholerny Trainz na GF4 4600 przy 768MB Ram i P4 2,5 GHz potrafił w 1024x768 skakać (co prawda miałem ogromne miasto 13 peronów i pełno duperel. Tę gre programiści spieprzyli na maxa :twisted: takie wymagania to nawet Doom3 i Unreal Turnament 2003 nie mają. a pozaty, te cholerne tory ciągle się łączyły nie tak (przeskakiwały jakoś dziwnie w edytorze :evil: ) Ale giera spoko

rzeczywiscie, pospieszylem sie, sorry :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miała się kiedyś pojawić(albo się pojawiła, niewiem) taka gierka z dinozaurami : Treespasser czy jakoś tak. Komputery nie mogły tego pociągnąć :P

racja z Tresspasserem tak było, ale dobrym przykładem był Unreal 1, jak się pojawił to rzedko który komp potrafił to pociągnąć, wymagał dużo Ramu, od Unreala zaczął się prawdziwy boom na VooDoo. Giera dobrze chodziła na PII 266, Voodoo2, 64-128Mb RAM a stardardem było wtedy P133, 32Ram szczęśliwcy mieli jeszcze VooDoo1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unreal 1[nie mówiąc o symulatorkach lotu które zawsze miały wymagania przegięte na maxa]

 

PS. Swoją drogą powiem,że na AMD K6 233+64 ramq+voodoo2 12 MB [taaak taki sprzet mam obok siebie ;)] UT chodzi lepiej niż zwykły Unreal!!! :D.... może dlatego,że nie mam patcha? A może dlatego,że tam musi "obrabiać" wiekszy teren? Nie wiem ;),ale w Unreala 1 też sie da tam spox pograć ;) jakieś 20 FPS jak potworki wyskoczą ;),A ut z 4 botkami też 20 FPS jak jest zawierucha porządna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm....w moim przypadku Mafia- ale to ektremalny przypadek- po prostu nie spodobał się jej komp.Cieło strasznie przy każdej rozdzielczości i poziomie detali- ot....nie dało sie tego pod XP w żaden sposób zmienić :(.....a u kumpla na Geforce2MX400 działa jak dziki wieprzak na zajechanym 98 SE :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba pomyliłeś gry Trainz nie MS Trains Symulator.

Ten cholerny Trainz na GF4 4600 przy 768MB Ram i P4 2,5 GHz potrafił w 1024x768 skakać

Dziwne u mnie idealnie chodzila na XP1600+ 512DDR GF2Ti. Rowniez w 1024x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba pomyliłeś gry Trainz nie MS Trains Symulator.

Ten cholerny Trainz na GF4 4600 przy 768MB Ram i P4 2,5 GHz potrafił w 1024x768 skakać

Dziwne u mnie idealnie chodzila na XP1600+ 512DDR GF2Ti. Rowniez w 1024x

U mnie też normalnie chodzi ale gdy włącze edytor, wybuduje ogromny dworzec, pociągne sieć trakcyjną dodam kilkanaście drzewek i budynki (pow 50) tooooooooooooooo skacze. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Treespaser do dzis chodzi dziwnie. Jak na tamte czasy to byla masakra z tymi wymaganiami. Unreal 1 tez pamietam jak mi smigal ale mialem najlepszego kompa na osiedlu. Wtedy zamontowalem swierzo voodoo 2 do mojego celka 266. Kumple przychodzili do mnie i zostawiali szczeki na podlogach. Ile ja czasu stracilem na lazeniu po domach z tymi szczekami oddajac je :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... pamięta ktoś jeszcze Gunship 2000 i Monkey Island 1?? Te mnie kiedyś wessały jak cholera... a ostatnio chyba Mafia.

 

O! I byłbym zapomniał... DEUS EX i... SYSTEM SHOCK 2 oczywiście - w te 2 ostatnie grałem z taką miną: 8O Mistrzostwo w każdym calu!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm....w moim przypadku Mafia- ale to ektremalny przypadek- po prostu nie spodobał się jej komp.Cieło strasznie przy każdej rozdzielczości i poziomie detali- ot....nie dało sie tego pod XP w żaden sposób zmienić :(.....a u kumpla na Geforce2MX400 działa jak dziki wieprzak na zajechanym 98 SE :)

To na pewno wina dysku!

Mialem tak samo. Nie bylo roznicy miedzy rozdzialkami i detalami nawet na Gainwardzie GF 3 Ti 450 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... pamięta ktoś jeszcze Gunship 2000 i Monkey Island 1?? Te mnie kiedyś wessały jak cholera... a ostatnio chyba Mafia.

 

O! I byłbym zapomniał... DEUS EX i... SYSTEM SHOCK 2 oczywiście - w te 2 ostatnie grałem z taką miną: 8O Mistrzostwo w każdym calu!!

Fajna opowiesc. Nie to zebym sie czepial ale jaki to ma zwiazek z tym watkiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh miło powspominac, jak kupowalem kompa k6-2 333 najleprzy byl wtedy pII 350 chcialem 64 mb ramu to facet w sklepie "chlopcze poco ci az tyle pamieci!?" :lol: mialem s3 i voodoo Diamonda ;] w autoexe dopisywalo sie 2 linijki i tym sposobem chodzil naa wyzszych czestotliwosciach , podkrecilem pamiec o 8 mhz 8O i w w 640x480 mialem 39 fps ;] potem ustawilem procka na 375 mhz siezu 44 fps w q2, kumpel mial cyrixa233 voodoo i sie wpienial ze mial 25-29 fps, hehe potem gierzylem w Unreala 1 to to zmienilo moje zycie ( sredia w szkole z 5,2 na 3,1 ), i tak juz mi zostalo hehhehehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiecie starzy wyjadacze,że jak giera jest zajebiście zoptymalizowana to powinna działac w miare dobrze na większości dzisiejszych kompów, a jak ją programiści wczesniej spier...., to jej nawet żaden r9700, ani p4 3.06 ghz nie pomoże. (predzej patche he,he). pamiętacie turoka? wyciskał z vudulca co sie dało, albo qwak1? przejście z s3 na voodoo? dla mnie to był niesamowity kop. robią gry byle szybciej i mamy wyniki. mam nadzieje,że doom3 będzie dopracowany bo jak nie to chyba wyrzuce kompa przez okno i kupie ps2 albo xboksa.....

ps. w zyciu nie wyrzuce mojego kompa przez okno!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiecie starzy wyjadacze,że jak giera jest zajebiście zoptymalizowana to powinna działac w miare dobrze na większości dzisiejszych kompów, a ........

 

AvP2

 

szlag mnie trafial kiedy po zmianie procka nadal sie cielo !!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...