Skocz do zawartości
grzmot

Half Life 1: Source

Rekomendowane odpowiedzi

Orginalnie to była najlepsza FPP wszechczasów :) . A wersja Source teraz - wygląda troszkę archaicznie. No ale klimat - wciąż ten sam!

 

Ale właśnie z wyglądem jest problem. Woda jest tak piękna jak w HL2, ale czy nie ma gdzieś tekstur wyższej rozdzielczości do zastąpienia orginalnych? Wtedy stara gra znacznie by się odmłodziła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orginalnie to była najlepsza FPP wszechczasów :) . A wersja Source teraz - wygląda troszkę archaicznie. No ale klimat - wciąż ten sam!

 

Ale właśnie z wyglądem jest problem. Woda jest tak piękna jak w HL2, ale czy nie ma gdzieś tekstur wyższej rozdzielczości do zastąpienia orginalnych? Wtedy stara gra znacznie by się odmłodziła :)

1213086[/snapback]

Tak się składa że już grałem w HL:S i muszę przyznać że ta gra ABSOLUTNIE NIE JEST WARTA TYCH PIENIĘDZY

Różnycy praktycznie nie widać, jak dla mnie jest to wielka ściema z tym silnikiem source w HL1

Jak ktoś chce HL1 to niech kupi wersje empikowska i zarobi cd-keya do 1.6 a nie traci kasy na HL:S

 

UPDATE:

Half-Life 1 to gra wszechczasów w swojej klasie i każdy powinnie w nią zagrać :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moda? Hmm, w sumie to teoretycznie możliwe, gdyby zmiksować obecne tekstury z jakimś przyzwoitym szumem, podostrzyć i zapisać w wyższej rozdzielczości, i to wszystkow trybie wsadowym, coby się nie narobić, to by mogło się udać. Ale nie wiem, w jakim formacie te pliki HL1 są :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, z obrazków to jednoznacznie nie wynika :-P . Racja, geometria jest nadal marna. Jednak dawno temu chyba ATI dodała coś o nazwie Trueform do swoich kart. Nie kojarzę, jak wygląda sprawa z Nvidią, ale to symulować chyba miało nieco bardziej szczegółową geometrię z mniej szczegółowej. A gdyby dało się to włączyć po prostu dla wszystkich obiektów, które powinny być zaokrąglone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Half-Life: Source" dostanę w połowie lutego więc zapodam wam screeny dla porównania ale wydaje mi się że rewelacji nie będzie. Zwłaszcza że jest coś takiego jak "High Definition Pack" który poprawia textury i dodaje bajery graficzne do starego, poczciwego Half-Life'a. Testowałem ostatnio tego patcha i różnica była kolosalna. Nawet bronie pozmieniali na nowe i ładniejsze. Ten patch wyszedł już dosyć dawno bo przy okazji premiery "Half-Life: Blue Shift" w 2001 roku chyba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...