Skocz do zawartości
Piotr_Ort

Gf 6600 Agp - Ostre Tekstury

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć - jestem zielony - kupiłem kartę GF 6600 AGP - po uruchomieniu gry np:. Batterfield 2 grafika zaczyna wariować - ostre rozmyte tekstury i itp.

Pojazdy w grach tych nowych wyglądają jak by pocięte.

Mam komap Pentium III 1,5 Gb / agp 2/4 / pamięć 512 MB i zasilacz 300 W - POMOCY co się dziej może karta jest uszkodzona?

Edytowane przez Piotr_Ort

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zasilacz za słaby jak dla mnie.....

1536350[/snapback]

Odłączyłem wszystkie napędy - i to samo - zostało minimum - więc napięcie miał OK - poza tym ten zasilacz jest do PIV a ja ma P3 i tam nawet nie podłancza się dodatkowego zasilania do procesora.

Próbowałem różne sterowniki i ustawienia - starsze gry chodzą jako tako ale nowe są jak to nazywam pocięte jak origami

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

mozliwe ze to problem ze sterownikami tez tak kiedys mialem z gf5600 ze w gta tekstury znikaly albo auta wygladaly jak pociete po zmianie sterow problem znikł :)

Edytowane przez ige007

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

mozliwe ze to problem ze sterownikami tez tak kiedys mialem z gf5600 ze w gta tekstury znikaly albo auta wygladaly jak pociete po zmianie sterow problem znikł :)

1536401[/snapback]

instalowałem sterowniki / 55.64 / 71.89 i najnowsze 77.72

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wybierz sie z ta karta do jakiegos kumpla i sprawdz tam. Jesli problem sie powtorzy to wiesz juz co robic --> oddac karte do serwisu.

1536476[/snapback]

z tym kumplem to nie wypali - poniważ nawet jak u niego będzie OK - to umnie jest do d... a ja nie mam kasy na zmiane kompa - ledwo wydatkowałem się na kartę - moja star GF2 Ti jest super ale nowe gry ją już olewają.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi