pasztecik Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Cześć. Potrzebuję rad w sprawie kupna panoramy 19' :) Przez najbliższe pół roku ma ona pracować z moim niezbyt wypasionym kompem (Radek9800Pro na pokładzie), dlatego raczej rozmiary większe niż 19' nie wchodzą w grę - Radek pewnie nie wyrobi nawet w starych grach w takich kosmicznych rozdziałkach? Zdecydowałem się na panoramę dlatego, że za jakieś pół roku (po zaliczeniu roku na studiach) sprawię sobie XO i docelowo pod ten monitorek miałbym podpiąć konsolę. Teraz moje pytania: Dysponuję budżetem ok. 1000, a właściwie na chwilę obecną max. 1000 zł :) W oko wpadły mi dwa modele w cenie niższej, ale jeżeli różnica między nimi a czymś za 1100 ma być znaczna to nic nie stoi na przeszkodzie żebym poczekał miesiąc i dozbierał. Moje typy: Acer AL1916WAs - 715 zł http://www.agito.pl/product/33524?cid=351 Samsung SM 940BW - 802 zł http://www.agito.pl/product/35078?bid=39 Problemy: -> Jestem laikiem w sprawie LCD, matryc, czasów reakcji itd. Czy matryca TN aż tak bardzo odrzuca? Nie jestem wymagający, w końcu nie będą to monitory z 'wyższej półki'. Miał ktoś do czynienia z którymś z tych monitorów? Co możecie o nich powiedzieć? -> Sprawa podłączenia XO: Acer ma tylko złącze DSUB, Samsung ma też DVI.. Czy samo łącze DSUB w czymś przeszkadza? Jak się podłącza XO do Monitora LCD? Czy oprócz tego będę potrzebował jakiegoś specjalnego kabla (VGA)? -> Rozdzielczość - oba monitory mają natywną 1440 x 900 - czy XO będzie wyświetlał normalne 720p czy może będzie musiał coś skalować i obraz wyjdzie zniekształcony? To tyle, z góry dzięki za odpowiedzi :) Edytowane 27 Stycznia 2007 przez pasztecik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...