Jump to content

alfa555

Stały użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About alfa555

  • Rank
    Uczestnik

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  1. A jeśli chodzi o 2x1024 tak do 800zł (pod DFI lanparty ultra-d nf4) lepiej ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> : GEIL 2*1024MB 400 CL2.5 PATRIOT 2*1024MB 400 CL 3 czy TWINMOS 2*1024MB (PC 400) CL3 (TMD) Z góry dzięki za odpowiedź
  2. mam maly problem, chciałbym kupić 2x1gb ramu do swojej DFI lanparty nf4 ultra-d. mam do wydania ok. 800zł, chciałbym żeby były wydajne, nie chodzi mi o podkręcanie(może małe) co lepiej <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> ? TwinMOSy > http://www.imperium.net.pl/twinmos-21024mb...57f96a77656a310 są na kościach TMD czy może GeiLe > http://www.imperium.net.pl/geil-21024mb-40...57f96a77656a310 chyba na hynixach a może jeszcze jakieś inne ?
  3. Proszę powiedzcie jak z tymi pamięciami w końcu WY macie DFi nie ja :( Corsari, pdp, geil, kingoston czy twinmos a moze cos innego ;D ??
  4. To GeiLe nie, Twinmosy nie, Corsairy nie (a gdyby były na samsungach tccd?) A co powiecie o Patriotach i Kingstonach ?
  5. w sklepie powiedzieli mi ze Corsairy są na samsungach. A Kingstony ?
  6. witam niedlugo stane sie posiadaczem DFI lanparty nf4 ultra-d i chciałem sie zapytać które ramy lepiej wg. was - posiadaczy dfi będa lepsze, stabilniejsze etc. Corsairy > http://www.imperium.net.pl/corsair-2512mb-...cl2-p-5989.html TwinMOS'y > http://www.imperium.net.pl/twinmostwister-...cl20-p-795.html PDP > http://www.imperium.net.pl/patriot-llk-251...box-p-5864.html GeiL > http://www.imperium.net.pl/geil-ultrax-251...cl2-p-6025.html Kingston > http://allegro.pl/show_item.php?item=76394138 a może jeszcze jakieś inne do max 600zł ??
  7. nie kupuj creativa z pilotem na kablu < TO JEDEN WIELKI SHIT !!!! Ja miałem juz 2 zestawy z takimi pilotami, moj kumpel tez i w zawsze sie jebał pilot tak że nie mozna bylo ustawic głośności(raz sie przyciszał, raz sam przygłaśniał), to mnie tak denerwuje że najchętniej oddałbym cały zestaw dla powodzian. Nie wiem czy można kupić gdzieś samego pilota ale raczej nie, dźwięk może dobry jak za taką cenę ale bass mógłby być lepszy...
  8. a jeśli chodzi o te dwie płyty abit an8 ultra i an8 32x to którą byście wybrali, jeśli by kosztowała ~500zł, patrząc po danych technicznych tu są dane an8 32x > http://www2.abit.com.tw/page/pl/motherboar...+939&DEFTITLE=Y
  9. Czy ktoś z was wie kiedy nowy Abit An8 32x zostanie wprowadzony do sprzedaży ? w obsłudze klienta na stronie abita mi nie odpisują. Na stronie producenta oczywiście pełno reklamówek, w newsach jest napisane że do sprzedaży wejdzie w.... listopadzie !!?? a w sklepach ni widu ni słychu o nim ;/ miałem juz brać an8 ultra ale nigdzie nie moge go teraz dostać i chyba będe zmuszony kupić dfi lanparty ultra-d .... a tak chciałem abita ;( (chodzi o cene do 500zł)
  10. skąd będziesz miał Abita an8 ultra ?? słyszałem że już ich nie produkują :/ i w żadnym sklepie nie mogę go znaleźć. imho bardziej bym się skłaniał ku zestawowi z amd, do tego ramy 2x512 na kościach samsunga tccd albo winbondach TwinMos, Corsair (jeżeli chodzi o abita)
  11. KURCZE :/ Chciałem kupić ABITA an8 ultra, już miałem zamawiać a tu się okazuje że już ich nie produkują i nie ma ich w magazynach ;(;( I co ja teraz mam kupić w tych okolicahc cenowych ? żeby było dobre, stabilne ?
  12. Na stronie znak.pl w dziale płyt głownych > Abit natknąłem się na coś takiego : Abit (nie polecamy, nie sprzedajemy) OPINIA ZNAK Centrum Komputerowe: Abit, firma która do 2001 była jednym z liderów sprzedaży płyt głównych w Polsce. Płyty główne Abita nie były tanie, ale użytkownik zyskiwał bardzo wydają i stabilną płytę główną z dużymi możliwościami podkręcania. Niestety od wielu lat Abit należy do najbardziej awaryjnych płyt jakie sprzedawaliśmy. Ten czynnik łącznie ze słabą dostępnością oraz z kiepskim serwisem, który więcej czasu spędza na wymyślaniu przyczyn nie uznania usterki s
  13. czyli nie warto przepłacać i kupować Thermaltake Beetle - http://allegro.pl/show_item.php?item=74938113 ???
  14. a do a64 3500 Venice lepiej zainwestować w coś droższego (moge kupic cos do 140zł) czy też starczy arctic cooling Freezer 64 Pro jeżeli jest aż tak dobry ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.