Skocz do zawartości

szeregowy

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

szeregowy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. szeregowy

    Xbox 360

    koles same konkrety piszesz. zajmij sie jakims pisaniem wierszy tam mozna walic teksty bez pokrycia i ze mi sie zdaje bo cos widzialem. napisz cos konkretnego a nie jedyne co robisz to sie podniecasz sie jak rulesowiec z czasow amigi. masz swojego boga - ps3 i reszta to nie wierni ? jak chcesz cos powiedziec to pisz z sensem i na temat a nie jakies swoje ochy i achy nad filmem z maszyny ktora nawet nie jest jeszcze dzialajacym prototypem. a co do pracy w sony czy gdzies tam, wystarczy dokladnie przeczytac niezalezne serwisy a nie reklamowki czy arty sponsorowane zeby miec swoje zdanie na temat liczb a nie wzdychan do jeszcze nie istniejacego sprzetu. jak widac twe trzezwe patrzenie na swiat i fanatyzm nie pozwolily ci dojsc do tego ze nie moze byc jeszcze filmow z maszyny ktora nie istnieje w formie fizycznej a sa to pokazy z mac i pc dev. kitow z graf ktore istnieja juz na rynku. mam nadzieje ze fanatyzm nie przeslonil ci reszty widoku.
  2. szeregowy

    X360 Vs Ps3

    uwazaj jak piszesz to forum jest pelne funboyow ps3 i innych "otaku" zjedza cie bo "widzieli" nie kumaja ze prawdziwa walka jezeli chodzi o mozliwosci techniczne nie rozgrywa sie na poziomie cpu ale grafy danej konsoli. pzdr
  3. szeregowy

    X360 Vs Ps3

    he o czym ty piszesz ? jaka architektura 5 nv ? chyba cos ci sie pomylilo z fx-ami. numeracja ati nie ma nic wspolnego z nomenklatura nv. architektura r5... nie to nie seria fx-a nv. Konsola nie potrzebuje wypasionego cpu ale wypasione gpu. Przyklad przeszlosc - ps2 ma ponad 4 razy wydajniejszy cpu od x-a. i co z tego ? nic x ma duzo lepszy gpu i gierki wygladaja lepiej. Ps3 w stosunku do x360 dysponuje tylko 2 krtonie wieksza moca w zmiennym przecinku ktory i tak sie nie przyda do liczenia geometrii poniewaz chip ati 5.. z x-a zjada oba cpu z ps3 i x360 na raz jezeli chodzi o moc w tej dziedzinie. Co do cella to on ma odgrzeweana architekture g4 odpowiedzialna za stalyprzecinek a nie 3 jadra bazujace na g5 jak x360. Cell to zadna rewelacja jezeli chodzi o cpu. to namiastka tego co potrafia nowoczesne gpu i ich vertexshadery jezeli chodzi o przeksztalcenia t&l. Cell jest bardzo slabym i malo uniowersalnym cpu poza zmiennymprzecinkiem. Ma on sens tam gdzie gpu zajmuje sie jedynie efektami pixelshader, texturowaniem a liczenie reszty pozostawia cpu. tak niestety nie jest.
  4. szeregowy

    X360 Vs Ps3

    Koles konkrety a nie tech demo z macow i pc jako maszynek dev. oki. GPU ps3 nawet do jednego nie trafilo. Zes dal do pieca - 2 razy mocniejszy od x-a ale co ? moc zmiennego przecinka w cell a nie prawdziwe serce konsoli czyli gpu nv ktore tylko pika cienko przy r5... ati. To ono bedzie decydowac o mocy i wygladzie gier. Tak jak nie decyduje 4 razy wieksza moc EE w ps2 od procka w x1. Decyduje o tym grafa ktora x1 ma kobylasta w stosunku do ps2 i nawet kulawy intel 733 wystarczyl do tego zeby wszystkie cudownosci EE zniknely w praniu. To samo jest z ps3. Sony na poczatku majac juz cella planowalo swoja grafe. Widzac co potrafia grafiki ati i nv doszlo do slusznego wniosku ze samo nie ma co liczyc na przebicie technologii tych firm. Jako ze ATI juz od dawna pracowalo z MS nad grafa bazujaca na r5.. do x-a na szybciora z ponad polrocznym opoznienem podpisala umowe z nv. Ktore dopiero co wypuscilo serie 6... Ati rownolegle pracowalo nad 2 projektami. Przetrwalnikiem 8... i nowa 5... Nv jest obecnie okolo polroku do tylu jezeli chodzi o zaawansowanie prac dlatego to co wsadzono do ps3 to mod serii 6.. Trzeba byc slepym zeby nie widziec tego co robi sony. O ile MS chwali sie 48 potokami i mozliwosciami GPU o tyle SONY pozostalo bredzic o 2 krotnie wiekszej mocy obliczeniowej cell. Tylko co z tego skoro serce czyli grafa jest do [gluteus maximus] na przeciw tego co wsadzilo ati do x-a. 4 razy wiekszy power EE w stosunku do intelka w x-e nie wiele pomog. A to co widziales na tzw. tech demo to praca zwyklej grafy od pieca lub maca w zaleznosci od srodowiska dev. a nie gpu ps3 ktorego to jeszcze nikt nie dostal do raczek. pzdr
  5. szeregowy

    Xbox 360

    a kto ci panocku nagadal glupot ze x bedzie choc w czesci slabszy ? prosze o dowody ? to co decyduje o powernosci konsoli to nie cpu ale grafa. co ma do zaoferowania ps3 ? Odgrzewanke nv czyli seria 6xx 220 mil + 80 mil bramek = 300. x360 to zupelnie nowa architektura ATI nie do porownania z tym czyms od nv. NV nie mialo nawet czasu na zmajstrowanie czegos zupenie nowego po wypuszczeniu serii 6.... Procek x-a to 3 wypasione rdzenie normalnego cpu i wypasiony modul fp. Wolniejszy w zmiennym przecinku ale duzo szybszy w stalym. Wiec w ai bedzie zjadal ps3 geometrie i tak bedzie liczyl duzo szybszy nawet od cella gpu. Na modulach fpu cella wszystkiego nie zrobisz. CPU x-a jest duzo bardziej wywazone i przemyslane jezeli chodzi o realne potrzeby niz scisle specjalizowany cell. X360 bedzie co najmniej tak samo powerny jak wasze ps3. to co widzieliscie w tech demo to i tak nie pokaz mozliwosci ps3 ale maszyn dev. a w nich jezeli chodzi o grafe nie moze siedziec nic wiecej ponad 6800 ultra sli wiec nie ma sie czym na razie podniecac. pzdr
  6. szeregowy

    X360 Vs Ps3

    czym mam sie zachwycac w ps3 na przeciw x-a ? cell ? czytaliscie specyfikacje tego proca ? interesuje mnie przedewszystkim czesc staloprzecinkowa czyli ta kotora odpowiada miedzyinnymi w liczeniu ai w grach. X ma 3 rdzenie, cell jeden reszta to czesc zmiennoprzecinkowa jezeli wierzyc sony i temu ze bedzie tam 8 modulow zmiennoprzecinkowych na przeciw 6 x-a x nie wypada zle a wyprzedza soniaka jezeli chodzi o staly. Nie jest on nawet 2 razy szybszy od x-a, a przeciez ps2 ma ponad 4 krotnie wieksza moc cpu od x-a 1 tylko co z tego >? Co do cpu x-a jest on o wiele bardzie zlozony od cella. Cell piszac jezykiem pc to jak p4 z 8 modulami sse2, nie wszystko liczy sie na modulach zmiennoprzecinkowych. X-ma 3 rdzenie normalnego cpu z wyzylowanym modulem liczacym zmienny przecinek. W konsolach bardziej liczy sie gpu od cpu co widac po ps2 i x-e. Co z tego ze ps2 ma nowoczesniejszy cpu skoro x1 ma duzo lepsze gpu w ktorym geometria liczona jest kilkukrotnie szybciej od EM ps2. Do tego p3 z x-a nie musi zajmowac sie liczeniem geometrii a EM musi w ps2 przeliczyc zlozona geometrie + fizyke i reszte. To samo jest ps3 vs x360. Napewno produkt ze stajni ATI oparty na serii 5xx bedzie duzo lepszym gpu od tego na predce skleconego wynqalazku nvidii. Ati mialo czas, natomiast nvidia duzo krocej pracowala nad seria do ps3 majac w chwili podpisywania umowy nastepce serii 6xx dopiero na deskach gdy ati miala juz probne modele 5... to co siedzi w ps3 to ulepszona wersja 6xx a nie nowy gpu. Dowody a prosze. Seria 6xx to ponad 2 razy wiecej bramek od serii fx ponad 220 mil, a co porzedstawia rsx z ps3 ? 300 nawet nie 1/3 wiecej. Cell to nie jakis cudowony procek to raczej specjalistyczna maszynka, cpu x-a jest duzo bardziej uniwersalne i elastyczne. Wydajnosc do liczenia fizyki i ai wystarczy a grafa i tak bedzie lepsza i szybsza geometria ze wzgledu na calkiem nowe gpu ati a nie jakies odgrzewane 6xx w ps2. Wydajnosc 2x 6800 ultra sli mozna miedzy bajki wlozyc. Widzac skaplikowanosc ukladu oraz jego taktowanie w stosunku do g6.. Niestety ale dodatkowe potoki znacznie zwiekszaja liczbe bramek i przy tak zapowiadanej wdajnosci napewno nie jest to liczba mniejsza od 1/3 wielkosci bramek w gf6. Podsumowujac. X360 jest lepsza i bardzej przemyslana maszyna 1. duzo wydajnieszy w stalym przecinku i bardziej uniwersalny cpu w stosunku do cella ktory wlasciwie jest nie najszybszym prockiem wyposazonym w 8 modulow do liczenia zmiennego przecinka co nie czyni go tak wszechstgronnym jak cpu x-a 2. gpu w x-e to zupelnie nowa architektura ati wyprzedzajaca odgrzewane 6xxx 220 mili + 80 mil bramek = 300. 3. To co widac w techdemo to i tak nie orginalne psx ale to animacje z maszyn dev. GPU sony jeszcze nie trafilo do zadnego wiec wsio co jest renderowane to grafy z rynku pc i mac. nic poza 6800 sli a nie jakies mityczne gpu nv. 4. O jakosci gier nie decyduje w konsolach cpu ale grafika co widac po x1 i ps2. X360 ma duzo nowoczesniejszy gpu od odgrzewanek nvidii, zupelnie nowa architekture ati skosi to cos od nv. Pzdr
  7. totalny bzdet czlowieku. zastanow sie od ilu lat sa dostepne maszyny (nie mylic z desktopowymi pc) wieloporocesorowe i oprogramowanie wielowatkowe. jakos nikt nie slyszal o podobnej rzeczy. pzdr
  8. [ "najgorszy axp 0.13 bedzie sie duzo lepiej krecil a w tedy te p3 idzie grzecznie do domu." - brednie ;) popatrz na procesor z mojego podpisu, dla niego 1900MHz to koniec możliwości, a i to osiąga przy napięciu 1.85V stabilnie! Też jest 0.13u tyle że to jest Thoroghbred A :D a myslisz ze do ile idzie ten p3 ? do 2ghz ? max bez zadnych cudow to 1600-1700 pzdr
  9. koledzy bredza jak jeden maz. ani te p4 ani p3. czemu ? proste, ram. co z tego ze ten procek jest cudo i wyprzedza niejednokrotnie willa 2.0 mimo ze ma sdr lecz ten cudo chipset na plycie - 815 potrafi wspolzyc jedynie z 512 ramu. zdecydowanie lepszym wyborem byl by najbardziej badziewny axp z tego wzgledu ze takt w takt nie jest slabszy od tego p3, plyty najbardziej badziewne obsluguja powyzej 1 gb ddr ktore jest obecnie tansze oraz najgorszy axp 0.13 bedzie sie duzo lepiej krecil a w tedy te p3 idzie grzecznie do domu. Procek jest piekny ale zabity przez intela na rzecz p4. Szkoda widac co potrafi architektura p6 z duza kasza,sse2 i ddr po baniasach i innych takich
  10. Nowa wersja POVRAY pracuje juz wielowatkowo. Dziala super z HT jezeli chodzi o nie zamulanie systemow. Nowa wersja to 3.71 beta zachecam do zaciagniecia i testow. stara chodzila tylko na jednym procu logicznym i mulila system.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...