Jump to content

greg505

Stały użytkownik
  • Posts

    3395
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by greg505

  1. czy ja wiem czy to takie oplacalne,

    "kupujesz" te 60m2 za 190tys, a oprocz tego miesieczny czynsz za to mieszkanie bedzie wynosil ponad 1000zl (tyle mniej wiecej w Krk).

     

    w planach jest juz ustawa o wykupie takich mieszkan, ale z tego co kojarze wlascicielem bedzie trzeba byc co najmniej 10lat, miec spalacony wysoki odsetek kredytu z odsetkami.

     

    niektorzy mowia ze cena wykupu moze byc zblizona do rynkowej ;)

     

    poza tym czynsz moze ulec zmianie, jezeli dochody osoby wynajmujace sie zwieksza.

    przy obecnej sredniej krajowej, przy zarobkach powyzej ~4200 brutto, czynsz wzrosnie

    it not make sense..

  2. panowie potrzebuje jeszcze pomocy, nie moglem na nowym kompie zainstalowac windowsa,mam mx6 bo podczas instalacji komputer sie zawieszal, wiec podlączylem nowy dysk pod starego kompa i zainstalowalem windowsa mx6 ale w nowym kompie w kolko startuje plansza ze "przepraszamy ze windows nie zostal prawidlowo ....ble,ble,ble i zaden tryb nie dziala takze awaryjny,caly czas startuje w kolko,poradzcie mi co zrobic.

    pozdrawiam

    windows mx6 to jakas nowa wersja windowsa?

    gdzie mozna taka kupic? <_<

×
×
  • Create New...