Jump to content

RomF

Stały użytkownik
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About RomF

  • Rank
    Uczestnik
  1. To mój nowy nabytek (Samsung 840 pro 512): Wyniki standardowe jak na ten dysk. Niestety nie zauważam różnicy w pracy systemu (w porównaniu do Intela X25-M 160), natomiast jest zauważalna różnica w loadingach gier (mój faworyt to BF3).
  2. Gdy te 600 to było euro to byłoby jeszcze Ok ale to są funty.
  3. Recenzja płyt BloodRage GTI, Flammingblade, Flammingblade GTI: Recenzja na PCLab
  4. Nie ma z tym żadnego problemu - mam zestaw Reserator 1 i blok tak mocowany jak opisujesz - wystarczy lekko podważyć i się odkleja taśma samoprzylepna.
  5. RomF

    Windows Vista

    Ciekawe rzeczy piszecie zainstalowałem do testów Vistę 64bit i sterowniki beta ATI z 2 listopada (grafa X1900XTX nie podkręcona 650/1550) i: 3DMark 2005 w XP 11753 -- w Vista 11477 - czyli spadek 2,4% 3DMark 2006 w XP 5993 -- w Vista 5781 - czyli spadek 3,5% jest nadzieja że jak wypuszczą finalne sterowniki to strata będzie jeszcze mniejsza. Nie wiem jak u was ale u mnie tak jakby te 64bitowe drivery ati nie instalowały sterowników do opengl - ponieważ doom3 wygląda koszmarnie i nie mogę przeprowadzić testów porównawczych.
  6. Te Adaty to 500 - jeżeli tak to czy wiesz może na jakich są kościach ? Nie sądzę aby mógł być jakiś konflikt.
  7. Też to zauważyłem, gość mówił że wszystkie procesory ma z tej samej serii. U mnie cały wpis na procesorze to: ADA3800DAA5CD LCBIE 0621 WPMW Z942189E60087 Dziwna taka różnica w ramach tej samej serii - może ktoś inny potrafi to wytłumaczyć. :blink:
  8. Dzisiaj od Pana z Lubina przybył: X2 3800+ Toledo LCBIE 0621 WPMW Na początek na domyślnym napięciu ustawiłem 10x275 i przetestowałem podwójnym SuperPi i markami 05 i 06 a poniżej załączam test na razie 2,5 h Streess Prime. Biorąc pod uwagę cenę tego procka (530) i jego możliwości to jestem bardzo zadowolony z zakupu. :) Jak już ustalę możliwości tego procka przy rozsądnej temperaturze to oczywiście pochwalę się screnem (zgodnym z zasadami AndyN).
  9. Ja dzwoniłem przed chwilą do Siriusa i mają być podobno dopiero za dwa tygodnie. :sad:
  10. Kiedy mogła by być dostawa tych procków ? Jutro rano zadzwonię jeszcze do Siriusa i dowiem się kiedy jest szansa na te ich boxy. Ale dopiszcie mnie do listy na 1 sztukę.
  11. Jestem trochę zdziwiony ponieważ nie widać żadnej różnicy w 05 i 06. Różnica tych 30 marków pomiędzy AndyN a Rafa wynika z taktowania pamięci AndyN - 236 a Rafa - 260 MHz. Przynajmniej w markach cache nie robi różnicy. :blink:
  12. Czy ktoś jeszcze oprócz: Megabyte - x2 3800+ (cD) Toledo - kupiony w Apollo Oxygen - x2 3800+ (cD) Toledo - kupiony w Apollo kupował ten procek ? Na stronie AMD jest napisane że są dwie rewizje X2 3800 na 939 (BV) e4 oraz (CD) e6. Tylko pytanie brzmi czy wszystkie rewizje (CD) e6 to wykastrowane toledo? Znając moje szczęście to trafię e6 manchester. Może ktoś kupił e6 np. w Proline i mogłby potwierdzić że był to toledo.
  13. RomF

    Ati Radeon R580

    Nie, wczoraj wyszły oficjalne 6.6 na stronie www.ati.com . To u mnie jest tam wstawiona "3" - i tak jak wspominałem na shaderach 3.0 chodzi wszystko bez problemu. Tak jak wspominał kolega draak, nie widzę sensu używać starszych shaderów na tak szybkiej karcie.
  14. RomF

    Ati Radeon R580

    Zainstalowałem Far Cry w wersji 1.33 (catalysty 6.6) i wszystko działa. Z tego co wyczytałem w logu to uruchomił się chyba z shaderami 3.0, log wygląda tak: ****** D3D9 CryRender Stats ****** Driver description: Radeon X1900 Series Full stats: HAL (pure hw vp): Radeon X1900 Series Hardware acceleration: Yes Full scene AA: Enabled: 6x Samples (0 Quality) Projective EMBM: Enabled Detail textures: Enabled Z Buffer Locking: Enabled Multitexturing: Supported (8 textures) Use bumpmapping : Enabled (DOT3) Use paletted textures : Disabled Current Resolution: 1600x1200x32 Full Screen Maximum Resolution: 1800x1440 Maximum Texture size: 4096x4096 (Max Aspect: 2048) Texture filtering type: TRILINEAR HDR Rendering: Disabled MRT Rendering: Enabled Occlusion queries: Supported Geometry instancing: Supported NormalMaps compression: 3Dc Gamma control: Hardware Vertex Shaders version 3.0 Pixel Shaders version 3.0 Use Hardware Shaders for ATI R420 GPU Pixel shaders usage: PS.3.0, PS.2.0 and PS.1.1 Vertex shaders usage: VS.3.0, VS.2.0 and VS.1.1 Shadow maps type: Mixed Depth/2D maps Stencil shadows type: Two sided Lighting quality: Highest ***************************************** Nie wiem gdzie ty zmieniasz te rodzaje shaderów, ale jak użyłem FarCryConfigurator.exe i ustawiłem wszystko na max to chodzi bez problemów.
  15. Pojawił się nowy bios: A8N-SLI Premium Beta BIOS 1302 (dziwny numer ale cóż trzeba będzie stestować) link do biosu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.