Jump to content

koper0z`

Stały użytkownik
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About koper0z`

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 02/21/1989

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    2224413

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    pilka nozna, manchester united, komputer, grafika, kobiety
  1. Witam, Moze zaczne od sprzetu: 1. MSI KT3V + Athlon 1.9 2. KOB KT266a + Athlon 1.5 Do tego: GF4, DDR 256+512, dysk Samsunga 40GB (wszystko sprawne, sprawdzone na drugim komputerze) Zasilacz: Tracer 4lite 400 (ktorego rzucilem na pozarcie jako pierwszego) oraz DELTA 300W (ktora pracuje elegancko na innym komputerze, na ktorym sprawdzałem w/w podzespoły) Zadna z kombinacji procesor+płyta główna nie chce sie właczaczyc, nawet gdy na płycie jest zamontowany sam CPU. Wiatrak od coolera sie kreci, nie slychac speakera, ogolnie nic sie nie dzieje. Sprawdziełem na innym zasilaczu i dalej to samo. Bateryjka wyjeta na cala noc - nic nie pomoglo. Czytałem podobne tematy i bardzo prawdopodogne, ze zasilacz nie daje rady (na plytach nie ma dodatkowej wtyczki 4-pinowej) lecz w ciagu najblizszych dni nie bede miec dostepu do czegos porzadniejszego (chociaz z tego co sie orientuje to ta DELTA do szmelcy nie nalezy) Gdyby ktos mial podobny przypadek i mogl pomoc to bede wdzieczny. Dodam, ze wczesniej wszystko działalo (informacja od kumpla - wlasciciela sprzetu), procki nie wygladaja na upalone ani ukruszone.
  2. Wie ktoś może jak utworzyć jakiś profil? Tak jak to jest w CoD4?
  3. Dzieki :) teraz wszystko jest ok, zostaje problem z dzwiekiem... Jakbys mogl to sprawdz czy w regulacji głosności masz dostep do 'sterowników zaawansowanych'.
  4. Sterowniki sa najnowsze, jednak przy 1wszej instalacji systemu wszystko bylo ok przy instalacji sterownikow z plytki.
  5. Witam, moj sprzet to E43, AB9, GF7900GS, SEAGATE 250GB SATAII, reszta chyba nieistotna. Po zrobieniu formata pojawilo sie kilka problemów. 1. Chyba najbardziej istotne to problem z dzwiękiem. Niby działa, ale jest padaka... Mam sluchawki Philipsa i przy wszystkich ustawieniach graja dosc glosno, do czasu az zaczałem sie bawic sterownikami. Teraz jest kompletna padaka ;/ dzwiek jest jakosci takiej jak w sluchawkach za 0,99zl z Tesco. Najbardziej dziwi mnie to, ze w regulacji głosnosci nie moge kliknac w 'sterowniki zaawansowane'. 2. Everest nagle przestal podawac temperature dysku :mur: nie wykrywa zadnego czujnika... Chociaz zaraz po instalacji systemu, sterownikow i programow byl wykrywany... Po kilku restartach znikl... [edit: po zabawie kablami everest znow pokazuje temp, ciekawe jak dlugo...] 3. Ciagle w Menadżerze urzadzen wyswietla sie znak zapytania ;x Kompletnie nie wiem co to moze byc... 'Inne urzadzenie' >> 'Nieznane urzadzenie' [edit: prawdopodobnie chodzi o dysk twardy, gdyz po odinstalowaniu tego i restarcie kompa, podczas bootowania w miejscu gdzie wyswietla sie okno JMicrona pojawilo sie tylko DVD, byc moze ma to jakis zwiazek z problemem nr. 4... w trayu nie pojawia sie ikonka bezpiecznego usuwania sprzetu, przedtem ja mialem i byl tam wlasnie dysk sata2] 4. Przy instalacji sterownikow z plyty 'JMicron SATA Driver' pojawia sie bład 'UpdateDriverForPlugAndPlayDevices: Error' 5. Takie ogolne pytanie do Hirens Boot'a, to, ze wogole nie działał udalo mi sie znalesc rozwiazanie (wersja 8.9+), ale to dlaczego po włączeniu jakiegos programu z 'Disc clone tools' czy cos w tym stylu wszystkie programy po uruchomieniu zawieszaja sie (m.in. Ghost 8.3), posiadam Hirens'a 9.0 Mam nadzieje, ze da sie jakos rozwiazac te problemy, nie chce mi sie znow stawiac systemu od poczatku :/ ps moze ktos zna jakis inny sposob na stworzenie obrazu partycji systemowej? [edit: czytalem gdzies ze dyski najlepiej podlaczyc pod kontrolel chipsetu ICH-8, ale jak to zrobic?]
  6. E4300 400zl~~ AB9 400zł~~ Galaxy 7900gs 550zł~~ Seagate Barracuda 7200.10 250GB 16MB ST3250620AS 230zl~~ Buda+zasilacz ktora podales 315zl~~ Freezera 7 Pro 75zl~~ Masz juz prawie 2k, do tego jeszcze 2gb ramu (250zl~~), razem wyjdzie 2,2k. Wybor nalezy do Ciebie. Ja mam taki zestaw i nie narzekam E43@2,88 temp w stresie 50, w idle jak jest tak goraco teraz to 31 stopni :) tyle ile na zewnatrz.
  7. Dostępność: Nie Chyba wszystko jasne :) tam gdzie Palit jest dostepny kosztuje 550~~ a tam gdzie go nie ma to ceny zawsze sa 'okazyjne', pozatym chcial kupic wszystko w 2 sklepach :D
  8. Zamiast tego Palita juz lepiej wziąć Galaxy na badziewiastym chlodzeniu Coolermaster'a, cena teraz prawie identyczna a juz na poczatek bedziesz mial 600/1600 zamiast 450/1320 a do tego dochodzi jakies OC ;) mam polecam, chociaz chlodzenie nie najlepsze. W Proline masz za 550zl :) http://proline.pl/shop.php?prodid=GALAXY+7900GS+256+CM
  9. Mam i nie polecam, przynajmniej serii SL, u mnie 667 nawet nie ida na 800 CL4 :/ Lepiej zaoszczedzic i kupic Kingstony albo GoodRamy, ponoc ostatnio dobre sztuki sie trafiaja. W Gralu masz 2GB Kingstony za 260zl http://www.gral.pl/preview/Kingston/DDR220...BDualDDRCL5_00/
  10. Jeśli jeszcze nie wiesz to Abit daje plytke z programami uGuru oraz FlashMenu, wiec z flashowaniem biosu nie ma problemu bo mozesz to zrobic z pod windowsa ;)
  11. U mnie na 1,4V temp w orthosie 50*C~~
  12. Wyłacz bodajze opcje ktora nazywa sie EIST (poszukaj w biosie), powoduje obnizenie sie mnoznika do 6 w idle ;)
  13. U mnie 8x375 na 1.375 po 5h~~ orthos sie sypie ;/
  14. Na jakim napieciu dokladnie? Moze u siebie tez sprobuje :)
  15. Od 2-3dni zaczalem sie bawic moja szutka :) z 51 tygodnia... na Ab9 + Patrioty SL 667. Na def vcore lecial stabilnie 9x325 (7h w orthosie), potem probowalem 9x333 ale sie sypalo po 15-20min w orthosie. Dalem napiecie 1.35 i 8x375 (okrąglutkie 3GHz :P) i sie niestety orthos wysypal po 4,5h... Od rana zapodalem 1,375 i dalej mecze orthosem, mam nadzieje ze juz ze skutkiem :) Pamieci chodza na 1:1 750MHz narazie na 55515 ale pozniej je jeszcze pomecze :) Jak bede miec stabilne 3Ghz to pochwale sie screenami. PS. To moj pierwszy raz jak sie bawie w OC ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.