Jump to content

yoshik

Stały użytkownik
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralna

About yoshik

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 04/21/1986

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/198852d5-d591-4555-ba9f-2a013dfcd213/
  • GG
    0
  • Skype
    Yoshiktk

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Greystones
  1. Mam 10 portów, 4 Sata2 i 6 Sata3 ale niestety nie widzę czy żadnej informacji o tym który jaki kontroler na jaki port przypada. Dwa nowe SSD to Solid.
  2. Witam, mam o to taki dziwny problem. Ostatniego czasu mój SSD zaczął się dziwnie zachowywać, był widoczny w biosie ale znikał podczas bootowania systemu. Już myślałem ,że będę musiał słać na gwarancje ale tak coś mnie tknęło i włożyłem dysk do laptopa gdzie ku mojemu zdziwieniu wszystko działało. Próba ponownego wrzucenia do puszki owocowała zawsze tym samym. Dysk widoczny tylko w biosie i to nie zawsze. Dzisiaj dostałem dwa SSD od kumpla i historia prawie ,że podobna. Dyski widoczne, instalka przebiega pomyślnie ale jakakolwiek próba bootowania kończy się bluescreanem, niestety za szybko co bym zobaczył numer. O dziwo przy instalacji na HDD system działa ok. Pytanie moje brzmi co do #$@^ to może być? Ok rozumiem problem z jednym dyskiem, ale trzy dyski które zachowują się w ten sam sposób to trochę dziwne. Konfig to I5-2500K/Asrock P67 Extreme6. Help Dzięki
  3. No nic mówi się trudno. Jest coś wartego uwagi w cenie do 500zł-128GB? Sam system i parę tylko gier. W sumie chodzi mi tylko o szybkie działanie systemu i szybki start.
  4. Pytanie na szybko. Wczorajszego dnia niestety system zaliczył niespodziewaną zwiechę i niestety od tego czasu mam problem ze swoim Vertex-em2. Podczas normalnego startu jest widoczny przez bios i system, który postawiłem na szybko na drugim dysku, jednak jakakolwiek ingerencja w dysk np kopiowanie danych czy próba bootowania systemu z niego kończy się zniknięciem dysku. Po szybkim googlu znalazłem temat o podobnym problemie gdzie rozwiązaniem był update fw i czystka na dysku. Niestety problem pozostał. Czy została mi tylko wysyłka do sprzedawcy czy jest jakaś metoda na naprawę ww problemu?
  5. yoshik

    World of Tanks

    Ath co do za mod z mapką i białymi modelami zniszczonych czołgów? Mogłbyś podrzucić linka?
  6. yoshik

    World of Tanks

    Jesli zajmuja sie serwerami jak turniejem w Katowicach to nic dziwnego. Ciekawi mnie kto stal za organizacja? Czy nasi czy jacys przedstawiciele od nich. Nie lubie tego slowa ale zal tylek sciskal jak sie stream ogladalo. Zero planowania i pomyslu jak poprowadzic impreze. Komentatorzy to chyba na chybil trafil wybrani, momentami nie mieli pojecia co sie dzialo podczas bitew, obsluga konta obserwatora na poziomie ameby, pol meczu skupieni na jednej druzynie czy tez pokazujacy jak nie poslugiwac sie myszka. Plus swietne zgranie ich z obsluga techniczna. W stylu czy mozemy zobaczyc wybor czolgow? Nie bo po co.... A juz nic nie przebije losowych bitw gdzie widac ,ze w pewnym momencie zabraklo pomyslu jak zajac czas antenowy. Mecz w wota wiadomo dlugi nie jest a ogladanie po raz kolejny tych samych reklamowek gdzie nomem omen ale polsat wymieka z roznica glosnosci, wola o pomste do nieba. Plus nie zapomnijmy o najlepsym graczy wota ktory u nas chyba na zawsze bedzie posiadal ksywke "zhey". Juz indianie z call center maja lepsza wymowe. W sumie nie dziwie sie , ze dwoch angoli zbierajacych na pszczolki , Yogcast, mial o wiele wieksza ilosc widzow na streamie niz to cos co mialo byc turniejem na miano esportu.
  7. yoshik

    World of Tanks

    Ja bym poszedł jeszcze dalej, że roll jest robiony tuż przed bitwa. Sytuacja sprzed tygodnia. Lew poszedł w ruch z braku gotówki. Pierwsza walka, totalna porażka i posucha. Co drugi strzał to ding, co trzeci mimo czołgu przede mną wielkości stodoły leci w niebo, ale i tak numerem jeden była sytuacja z Su-5. Pierwszy strzał poszedł w gaski, ok no problem, przeladowanie i kolejny, zero dmg Oo Okazało się, że ubilem pół załogi i połowę modułów. Trzeciego strzału nie było, dostałem od Td który ładnie mnie zapalił, dwa razy pod rząd, jak choinkę na święta. Po takich jajach już chciałem zrezygnować ale na jeszcze jedna przeprawe z lwem się zdecydowałem, efekt? 15:1 i 3000dmg, wszystko wchodzilo jak w masło. Ruchomy cel oddalony o 200m? Strzelaj i tak wejdzie. Aż żałuję, że dopiero nie dawno wlaczylem nagrywanie powtórek. Dla mnie te dwie bitwy tuż po sobie jasno pokazały iż marchewka i kijek występują, gorzej, że często to tylko kijek.
  8. yoshik

    World of Tanks

    https://www.dropbox.com/s/r4e2d2n4gxhsqtl/20121219_1530_ussr-SU-26_02_malinovka.wotreplay Po tym jednak jestem za tym iż szczęście jest losowane :P W sumie początek spierniczony, ale dwa strzały przy końcówce, przy czym jeden na ślepo zaowocowały dużym bananem na gębie.
  9. yoshik

    World of Tanks

    Wychodzi na to ,że roll nie był dobry wtedy. Dziś to już zupełnie inna historia. Ot WOT i jego mechanika marchewki i kija.
  10. yoshik

    World of Tanks

    Pytanie na szybko, czy SU-26 ostatnio dostało jakiegoś nerfa? Z iście piekielnie celnej i dobrej maszynki zrobiło się wręcz jak babka po piajku rzucająca kamień, gdzie poleci tam poleci.
  11. yoshik

    World of Tanks

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NWP2r_zLdGs
  12. yoshik

    Diablo 3

    Tak,nie powiem lekko się zdziwiliśmy grupą jak to się pojawiło. Jak dla mnie pomysł z tyłka wzięty. Spokojnie można by sobie poradzić tylko potrzeba czasu a tu go brak. Trza chyba na GW2 się przesiąść.
  13. yoshik

    Diablo 3

    Ktoś natrafił już na "out of time"? Nosz tak już ładnie nam szło ale ktoś inteligentny ściągnął ze cztery paki elit no i [gluteus maximus] blada. Chyba z 15 minut je tłukliśmy do czasu tego nieszczęsnego buffa. Szczerze mówiąc gratulacje za taki pomysł.
  14. yoshik

    Diablo 3

    Tylko ,że teraz w dobie nadchodzącego RMAH nie sadze ,że by coś się w tej kwestii zmieniło na stare. Teraz będzie im bardziej zależało na dużym obrocie na nim co przywrócenie kowalstwa do łask mogłoby im te plany pokrzyżować. Jak dla mnie AH jest pewnym przekleństwem, po co liczyć na łut szczęścia, ten moment radochy gdy wypadnie coś fajnego jak drop marny a zakupy na AH załatwiają wszystko.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.