Jump to content

termosu

Stały użytkownik
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About termosu

  • Rank
    Uczestnik

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jak wypada MSI B450 Tomahawk vs Asus Prime X470-Pro? COś czytałem że się niczym nie różni a i nawet me lepsze chłodzenie i ogólnie dobra płyta jak na MSI.
  2. Na pewno zamienniki a czy sam wymieniał to zależy czy będzie to skomplikowane... Kto oryginały w Polsce kupuje ;). Ta drukareczka przyzwoita, właśnie wszedłem na centrumdruku pozaznaczałem co trzeba i oto wynik :) Ktoś ma z tej listy i jeszcze może polecić? Zaznaczyłem wielkość i cenę jaka mnie interesuje. Jeszcze mnie zastanawia czy podajnik jest wysuwany czy podnosi się do góry, bo 25 cm mam od półki do górnej szafki :| (uroki małego mieszkania), więc klapka będzie musiała być cały czas otwarta :>
  3. Aż takie dziadostwo? A na przykład te poniżej? Asus Prime X470-Pro MSI X470 GAMING PLUS Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING W sumie dziś zamówiłem ale może da się zamienić bo nie wysłali, tak do 650zł co polecisz z lepsza sekcja zasilania i zeby bylo na parę lat?
  4. Witam Planuję kupić drukarkę laserową czarno/biała do 300zł do domowego użytku - druk dokumentów/szkoła. Co musi mieć? Hmm fajnie jakby miała wifi i była tania w utrzymaniu (w sensie tonery tanie + jeśli zdarzy się wymiana bębna to również tanio). Problem jest taki że musi mieć specyficzną wielkość :|. Wymiary max szerokośc 50cm x glebokośc 28cm x wysokośc 20/21cm! Znajdę takową gdziekolwiek? Patrzyłem na BROTHER HL-1112E i 1110E niby wielkościowo fajnie ale na jednej stronie opisują ze wysokości ma 19cm a na innej ze 28cm wiec sam juz nei wiem, która wartośc jest właściwa. Poz
  5. Takie coś się złożyło :) Gigabyte B450 AORUS PRO AM4 AMD Ryzen 5 2600 3.4GHz, AM4, BOX GoodRam 8GB (2x4GB) 3000MHz CL16 Iridium X (black) SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2 Toshiba P300 2TB 64MB cache SATA600 7200rpm SilentiumPC Regnum RG4T RGB Pure Black GTX 1070 MSI GeForce Gaming X 8GB (używka z gwarancją 24m) - allegro na raty i zasilacz Seasonic FOCUS Plus 550W Gold SSD mam od znajomego Całośc wyszła jakieś 4000zł i wydaje mi się że ujdzie jak za te pieniądze Pozdrawiam
  6. Jak w temacie coś oprócz Aorus'a pod ram 2x8 3000 i grafike 1070 do 500zł (dobrym dzwiękiem i żeby była na jakiś czas) Coś polecicie? Jakieś plusy minusy? :) Pozdrawiam
  7. Witam Zrobiłem taka konfigurację Zestaw PC Procesor, grafika i obudowa raczej zostaje, problem mam z doborem płyty i ramu. Ogólnie chce się zmieścić w nie całym 4k zł. Komputer będzie służył do gier blizzardowskich, grafika i czasami obróbka wideo i audio. Zasilacz planuje kupić seasonic focus plus gold 450w. Zastanawiam się czy chłodzenie boxowe będzie wystarczające i czy dokupić pastę, procesor chyba nie będzie podkrecany I możliwe że go zmienię w przyszłości. Pozdrawiam
  8. Dzięki wszystkim za pomoc procek daje rade! A chciałem kartę zmieniać. Dzięki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam :)
  9. Jedna pamięć do wyrzucenia? Czy jak to z nimi jest? :)
  10. Polski c2q, pośpiech PS. Teraz sprawdziłem pamięci programem i mam: 2gb ddr3-1066 / pc3-8500 / 533mhz 4gd ddr3-1333 / pc3-10600 / 667mhz Bardzo takie coś koliduje? :/
  11. Zakupiłem zobaczymy czy to w nim problem :) Dzięki za szybkie odpowiedzi
  12. Ten procesor to używany w tej cenie? Czyli od niego zacząć?Po wpisaniu w Google widzę że nawet na aliexpress takie mają :o
  13. Procesor: pentium dual-core e6500 @ 2.93GhzPamięć: 4 gb i 2gb (2 różne kości) Zasilacz 600w (nowy wcześniejszy umarł śmiercią naturalną, ale tak samo było) Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  14. Witam Ktoś by polecił jakąś grafikę pod płytę główną asus p5g41td-pro do 400-500 zł? Chodzi o gry mu legend, hots, diablo czasami overwatch. I pytanie czy dobrana karta będę mógł przełożyć do kupionego za jakiś czas komputera (w planie jakiś i ale to za jakiś rok może) w tym momencie posiadam radeona hd 7770 1gb ale coś nie radzi sobie za dobrze z przykładową mu legend tnie strasznie na najniższych :(
  15. Wydaje się fajna, ale za małe mieszkanie i niestety nie wejdzie tam gdzie jej miejsce. Ale dzięki :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.